۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چارچوب وب Hono تولید سایت ایستا را اضافه می کند

فریم ورک سریع و سبک روی Node، Deno، Bun، Cloudflare، Fastly، Vercel و دیگر پلتفرم‌های جاوا اسکریپت اجرا می‌شود.

فریم ورک سریع و سبک روی Node، Deno، Bun، Cloudflare، Fastly، Vercel و دیگر پلتفرم‌های جاوا اسکریپت اجرا می‌شود.

Hono 4.0.0، آخرین نسخه از چارچوب وب سریع و سبک که بر روی هر زمان اجرا جاوا اسکریپت اجرا می شود، اکنون در دسترس است. این به روز رسانی دارای تولید سایت ایستا، اجزای مشتری و مسیریابی مبتنی بر فایل است.

در ۹ فوریه راه‌اندازی شد، Hono 4.0.0 SSG Helper را معرفی می‌کند که صفحات ثابت برنامه‌های Hono را تولید می‌کند. . توسعه دهندگان با ایجاد یک فایل جداگانه از برنامه، build.ts و فراخوانی تابع toSSG() در آن از این استفاده می کنند. SSG Helper محتویات مسیرهای ثبت شده را بازیابی می کند و آنها را به عنوان فایل های ثابت ذخیره می کند. آداپتورهایی برای Bun toolkit و Deno JavaScript Runtime برای سرعت بخشیدن به توسعه در دسترس هستند. یک افزونه برای Vite، @hono/vite-ssg ، سایت های ثابت را با دستور vite می سازد.

TensorFlow، PyTorch و JAX: انتخاب یک چارچوب یادگیری عمیق

با اجزای کلاینت، hono/jsx گسترش می‌یابد تا روی کلاینت اجرا شود و نه فقط سرور. قلاب‌هایی مانند useContext، useEffect و Memo به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا اجزای کلاینت را درست مانند React ایجاد کنند. مسیریابی مبتنی بر فایل، به نام HonoX، در یک بسته جداگانه گنجانده شده است. این برنامه توسعه برنامه های بزرگ، رندر سریع را امکان پذیر می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد رندر خود را بیاورند. به عنوان Hono کار می کند، بنابراین می توان از میان افزار Hono استفاده کرد.

OpenAI فروشگاه GPT را راه اندازی کرد

Hono در زمان‌های اجرا جاوا اسکریپت از جمله Cloudflare Workers، Fastly Compute، Deno، Bun، Vercel، Netlify، AWS Lambda، Lambda@Edge و Node.js اجرا می‌شود. این چارچوب دارای پنج روتر است که هر کدام برای سرعت یا اندازه یا موارد استفاده دیگر بهینه شده اند. یکی از اینها، SmartRouter، بهترین را از بین روترهای ثبت شده بر اساس نیازهای مسیریابی انتخاب می کند.