۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چگونه یک شرکت توسعه دهنده اول بسازیم

مانند حفظ مشتری، حفظ توسعه‌دهنده به این نتیجه می‌رسد که کاربر نهایی شما را آزار نمی‌دهد. اما رویکرد کاملا متفاوت است.

مانند حفظ مشتری، حفظ توسعه‌دهنده به این نتیجه می‌رسد که کاربر نهایی شما را آزار نمی‌دهد. اما رویکرد کاملا متفاوت است.

در شرکت من، Descope، ما در حال ساخت یک محصول مدیریت هویت و احراز هویت مشتری هستیم، به این معنی که کاربر نهایی و توسعه دهنده دو روی یک سکه هستند. ارائه یک تجربه توسعه‌دهنده عالی – با امکان دادن به مشتریان ما برای اضافه کردن آسان جریان‌های تأیید اعتبار و مدیریت کاربر به برنامه‌هایشان – منجر به تجربه کاربر نهایی عالی می‌شود زیرا مشتریان مشتری به‌طور یکپارچه و ایمن وارد سیستم می‌شوند.

این نوع چرخه با فضیلت در بسیاری از شرکت‌های متمرکز بر توسعه‌دهنده وجود دارد. هنگام ایجاد یک کسب و کار موفق در ابتدا، بسیار مهم است که شباهت‌های بین تجربه مشتری و تجربه توسعه‌دهنده را با هم پیوند دهید و در عین حال تفاوت‌ها را به وضوح مشخص کنید.

مشتریان و توسعه دهندگان: شباهت ها

شباهت‌های زیادی در ارتباط با مشتری و توسعه‌دهنده وجود دارد. هر دو تجربه سعی در کاهش اصطکاک با ساده کردن هر گونه تنظیمات اولیه و به حداقل رساندن موانع فنی برای ایجاد یک برداشت اولیه خوب دارند. هر دو سعی می کنند با توضیح ارزش و عملکرد محصول، درک درستی از آن ایجاد کنند. هر دو تعامل را از طریق عناصر تعاملی، ارتباطات شخصی و مسیرهای روشن برای موفقیت پرورش می دهند. هر دو به سمت تحقق ارزش برای کاربر در سریع ترین زمان ممکن طراحی شده اند. در نهایت، هر دو با نشان دادن قابلیت اطمینان، پشتیبانی و پاسخگویی برای تقویت اعتماد و وفاداری، اعتماد را ایجاد می کنند.

در مورد ما، توسعه دهندگان مشتریان ما هستند. اما مشتریان توسعه دهندگان ما مشتریان ما نیستند. در نتیجه، ما باید مطمئن شویم که توسعه دهندگان به روشی بسیار آسان و شهودی نصب شده اند. ما باید مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن تجهیز کنیم تا آنها بتوانند همین کار را برای مشتریان خود انجام دهند.

همه توسعه‌دهندگان می‌خواهند مشتریانشان تجربه‌ای خوب از ورود داشته باشند. در Descope، با کاهش بار شناختی از طریق احراز هویت بدون رمز عبور، نمایه‌سازی پیشرونده، اقدامات امنیتی تطبیقی، تست آسان A/B و غیره به آن‌ها کمک می‌کنیم تا به این هدف برسند.

ASP.NET Core برنامه نویسی وب تمام پشته را در NET 8 دریافت می کند

مشتریان و توسعه دهندگان: تفاوت ها

تفاوت‌های ظریف در این دو مخاطب همچنین ملاحظات منحصربه‌فردی را در تجربه حضوری و کلی محصول ایجاد می‌کند.

اگر کاربر نهایی هستید، نمی‌خواهید در مورد اسناد و مدارک زحمت بکشید، چه رسد به کد یا نمونه کد. محصول همچنین باید خود توضیحی باشد – هر چیزی که هنگام تلاش برای استفاده از یک سرویس می خوانید باید مستقیماً بخشی از تجربه باشد. پذیرایی از مشتریان به معنای اولویت دادن به قابلیت استفاده، ارتباط عاطفی و درک ارزش است. دستورالعمل‌های واضح، داستان‌های قابل ربط، و پست‌های راهنمای حل مسئله با مشتریانی که به دنبال تجربه‌ای روان هستند، طنین‌انداز می‌شود.

اگر توسعه‌دهنده هستید، می‌خواهید فرآیند نصب مستقیم و دسترسی به پشتیبانی مداوم داشته باشید، اما به مواد زیادی نیز نیاز دارید. شما یک شروع کننده هستید، به این معنی که می خواهید اسناد، API، نمونه کد و اطلاعات زیادی در کانال های مختلف به اشتراک گذاشته شود. ارائه خدمات به توسعه دهندگان به معنای اولویت دادن به تسلط فنی، همکاری و قابلیت های خود خدمت است. مستندات قوی، تکه‌های کد و حل مسئله مبتنی بر جامعه به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا خودشان وظایف خود را تکمیل کنند و در صورت نیاز درخواست کمک کنند.

حفظ مشتری و حفظ توسعه‌دهنده هر دو به این نتیجه می‌رسند که کاربر نهایی شما را آزار نمی‌دهند، اما رویکردها کاملاً متفاوت است. برای ایجاد یک جریان داخلی که مشتریان شما را به بازگشت نگه می‌دارد، باید روش احراز هویت درست را انتخاب کنید، مطمئن شوید که در اولین بازدید، سؤالات زیادی را بارگذاری نکنید، و سؤالات مناسب را در زمان مناسب بپرسید.

برای بازگرداندن برنامه‌نویسان خود، باید حداقل بازاریابی را انجام دهید و فقط زمانی که با مشکل مواجه می‌شوند با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی با مشکل مواجه می شوند و به آنها کمک کنید تا عیب یابی کنند، از شما تشکر خواهند کرد. هنگام تماس با توسعه دهنده ای که از محصول شما استفاده می کند، مراقب باشید. دلیلی وجود دارد که آنها هنوز با شما تماس نگرفته اند.

عملی با GatsbyJS

تقویت تجربیات مشتری و توسعه دهنده

در Descope، این دو شخصیت را در هر کاری که انجام می‌دهیم فاکتور می‌کنیم. ما برای توسعه دهندگان خود وثیقه نصب و پشتیبانی می کنیم و در عین حال محصولی را ارائه می دهیم که به آنها امکان می دهد تجربیات شخصی و مشتری را برای کاربران نهایی خود ایجاد کنند. نصب ساده می تواند یک محصول یا خدمات را، هم برای توسعه دهندگان و هم برای مشتریان، ایجاد یا خراب کند، اما کار مداومی که ما برای حفظ ارزش طولانی مدت انجام می دهیم نیز بسیار مهم است.

هنگامی که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کنیم تا تجربه مشتری خود را ایجاد کنند، بر ایجاد جریان‌های داخلی و احراز هویت با در نظر گرفتن بهترین تجربه کاربر تأکید می‌کنیم. این شامل کاهش اصطکاک است، مانند استفاده از روش‌های بدون رمز عبور و نمایه پیشرو، و ایجاد یک تجربه بومی درون برنامه ای جاسازی شده برای جلوگیری از تغییر مسیرهای بی مورد یا پنجره های بازشو.< /p>

تجربه توسعه‌دهنده ما شامل یک جادوگر ورود است که پروژه آنها را تنظیم می‌کند و ورود به سیستم با چند کلیک انجام می‌شود. ما یک ویرایشگر گردش کار بصری را بکشید و رها کنید ارائه می‌کنیم تا به راحتی سفر مشتری خود را ایجاد و سفارشی کنید (صفحه نمایش، احراز هویت روش‌ها، منطق جریان، ارتباط با ابزارهای شخص ثالث و غیره). ما همچنین اسناد قوی، تکه‌های کد، SDK، آموزش‌ها و انجمن Slack را برای عیب‌یابی ارائه می‌کنیم. و برای کسانی که به چیزهای رایگان علاقه دارند، ما یک ردیف “رایگان برای همیشه” برای توسعه دهندگان ارائه می دهیم تا با محصول شروع کنند.

مقدمه JSON-LD: JSON برای وب معنایی

ما در حال ساختن پلتفرم چیزی هستیم که آن را «مشکل آخر هفته» می‌نامیم. اگر مدیر برنامه‌نویسی آنها را برای ایجاد یک ویژگی مدیریت هویت به چالش می‌کشد و آنها تصمیم می‌گیرند گزینه‌ها را در آخر هفته امتحان کنند، ما می‌خواهیم آنها بتوانند در روز دوشنبه به رئیس خود اثبات مفهومی را نشان دهند. ما تمام نمونه‌ها، کدها، آموزش‌ها، وبینارها، ضبط‌ها و مستندات را در اختیار آنها قرار داده‌ایم تا بتوانند همه کارها را با کاربران فعلی خود در یک آخر هفته انجام دهند. این همان چیزی است که ما اهداف و مقاصد خود را پیرامون آن می‌سازیم، و چرا هر هفته شاهد شروع صدها پروژه هستیم.

افکار نهایی

ما در حال طراحی و ساخت سرویسی هستیم که ورود آسان را فراهم می کند، اما مهمتر از آن، این امکان را به توسعه دهندگان می دهد تا چیزی را برای کاربران خود بسازند تا به راحتی آن را بپذیرند. این یک معامله است که ما دائماً در داخل آن را در نظر می گیریم. ما تصمیم گرفته‌ایم که در حالی که می‌توانیم استفاده از محصول خود را آسان‌تر کنیم، در حال ساختن یک محصول پیچیده‌تر در مقیاس هستیم تا توسعه‌دهندگان هر آنچه را که برای ایجاد بهترین تجربه نیاز دارند داشته باشند. به این ترتیب، برای حفظ ماندگاری بالا و ایجاد ارزش مادام العمر، فراتر از یک تجربه سوار شدن عالی می‌رویم.

گیلاد شریکی یکی از بنیانگذاران Descope است.

انجمن فناوری جدید مکانی را برای رهبران فناوری – از جمله فروشندگان و سایر مشارکت‌کنندگان خارجی – فراهم می‌کند تا فناوری سازمانی نوظهور را در عمق و وسعت بی‌سابقه بررسی و بحث کنند. انتخاب ذهنی است، بر اساس انتخاب ما از فناوری هایی که معتقدیم مهم هستند و برای خوانندگان InfoWorld بیشترین علاقه را دارند. InfoWorld وثیقه بازاریابی را برای انتشار نمی پذیرد و حق ویرایش تمام محتوای ارائه شده را برای خود محفوظ می دارد. همه پرس و جوها را به doug_dineley@foundryco.com.