۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

کد ویژوال استودیو نمودار تغییرات ورودی/خروجی را پیش‌نمایش می‌کند

ویژگی آزمایشی نمای نموداری از شاخه فعلی، شاخه بالادستی شاخه فعلی و یک شاخه پایه اختیاری را ارائه می دهد.

ویژگی آزمایشی نمای نموداری از شاخه فعلی، شاخه بالادستی شاخه فعلی و یک شاخه پایه اختیاری را ارائه می دهد.

آخرین به‌روزرسانی Visual Studio Code در حال پیش‌نمایش تصویری جایگزین از تغییرات ورودی و خروجی است. این به روز رسانی همچنین شامل یک ابزار جدید است که کشف محیط را برای نصب های پایتون بهبود می بخشد.

معرفی ۳ ژوئیه، Visual Studio Code 1.91، همچنین به عنوان نسخه ژوئن ۲۰۲۴ معرفی شد. ویرایشگر را می توان برای Windows، Linux، و macOS در code.visualstudio.com دانلود کرد.

کد پایین به معنای کیفیت پایین نیست

گراف تغییرات تجربی ورودی/خروجی نمای نموداری از شاخه فعلی، شاخه بالادستی شاخه فعلی و یک شاخه پایه اختیاری را ارائه می‌کند. ریشه نمودار جد مشترک این شاخه ها است. کاربران می توانند تجسم جدید را با تنظیم scm.experimental.showHistoryGraph فعال کنند. 

برای توسعه دهندگان پایتون، Visual Studio Code 1.91 ابزار جدیدی را معرفی می کند، python-environment-tools، که شناسایی نصب‌های پایتون و محیط‌های مجازی پایتون را سرعت می‌بخشد. این ابزار از Rust برای اطمینان از فرآیند کشف سریع و دقیق استفاده می‌کند. مایکروسافت گفت: این بهبود، که در حال حاضر در حال آزمایش است، بخشی از تلاش مداوم برای بهینه سازی عملکرد و کارایی پشتیبانی پایتون در VS Code است.

Ignite 2022: Azure را به مرکز توسعه خود تبدیل کنید

Visual Studio Code 1.91 از Visual Studio Code 1.90 ماه گذشته پیروی می کند که دارای چندین برگه انتخاب بود. سایر ویژگی های VS Code 1.91 عبارتند از:

  • برای توسعه‌پذیری GitHub Copilot، APIهایی برای فعال کردن برنامه‌های افزودنی برای مشارکت در چت و دسترسی به مدل‌های زبان اکنون در VS Code Stable کاملاً در دسترس هستند.
  • یک ویرایشگر نمایه‌های جدید، در پیش‌نمایش، برای مدیریت نمایه‌ها معرفی شده است. تک مکان.
  • هنگام تعریف برچسب‌های سفارشی، اکنون توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. با استفاده از نحو ${extname(N)} به پسوندهای فایل جداگانه دسترسی پیدا کنید.
  • اشکال‌زدای جاوا اسکریپت اکنون مقدار صحیح متغیرهای سایه‌دار را هنگام نگه‌داشتن ماوس روی آنها و در مقادیر درون خطی، بر اساس محدوده برنامه نشان می‌دهد.
  • به لطف TypeScript 5.5 که به تازگی منتشر شده است، ویرایشگر اکنون بسیاری از خطاهای نحوی را در جاوا اسکریپت و TypeScript در اصطلاحات عادی بیان می کند.
بایدها و نبایدهای مربیگری توسعه نرم افزار