۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

کیت توسعه دهنده C# مایکروسافت برای کد ویژوال استودیو به GA می رسد

برنامه افزودنی C# Dev Kit شامل خدمات اصلی زبان C#، کمک IntelliCode، تست، اشکال زدایی و قابلیت های مدیریت پروژه است. NET MAUI و پشتیبانی Unity هنوز در پیش نمایش هستند.

برنامه افزودنی C# Dev Kit شامل خدمات اصلی زبان C#، کمک IntelliCode، تست، اشکال زدایی و قابلیت های مدیریت پروژه است. NET MAUI و پشتیبانی Unity هنوز در پیش نمایش هستند.

C# Dev Kit، یک Visual Studio مایکروسافت در

افزونه از سرویس‌های زبان C# استفاده می‌کند و به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا مدیریت و آزمایش کنند. کد سی شارپ آنها یک کاوشگر راه حل یکپارچه کارهای مدیریت پروژه را انجام می دهد، در حالی که تست ها در XUnit، NUmit و bUnit برای اجرای سریع و ناوبری نتایج، کشف و سازماندهی می شوند. C# Dev Kit همچنین دستورات تست پالت فرمان VS Code را برای اشکال‌زدایی و اجرای آزمایش‌ها در دسترس قرار می‌دهد.

NET MAUI Community Toolkit پشتیبانی از TouchBehavior را اضافه می کند

نصب خودکار به عنوان بخشی از C# Dev Kit IntelliCode برای C# است افزونه Dev Kit، که پشتیبانی با کمک هوش مصنوعی را فراتر از تکمیل کد اولیه IntelliSense افزایش می‌دهد. ویژگی‌های IntelliCode شامل تکمیل خط کامل و پیشنهادات ستاره‌دار بر اساس پایگاه کد شخصی یک توسعه‌دهنده است. اما IntelliCode for C# Dev Kit یک وابستگی اختیاری است، به این معنی که C# Dev Kit کاملاً کاربردی باقی خواهد ماند حتی اگر برنامه افزودنی IntelliCode نصب نشود.

Microsoft Azure AI LLM های جدید و ویژگی های حاکمیتی به دست می آورد

قابل دسترسی از Visual Studio Marketplace، C# Dev کیت با ویندوز، لینوکس و MacOS کار می کند. .NET SDK مورد نیاز است. تقریباً ۳۵۰ مشکل در مرحله پیش‌نمایش با پیشرفت‌هایی از بهبود کیفیت گرفته تا شفاف‌سازی سناریو مورد بررسی قرار گرفته‌اند. با حرکت رو به جلو، مایکروسافت بهبود عملکرد در برنامه افزودنی و افزودن ویژگی هایی برای پشتیبانی از توسعه C# را با به روز رسانی ماهانه پیش بینی می کند.