۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گزارش devops Puppet مزایای مهندسی پلت فرم را نشان می دهد

در این گزارش آمده است که مهندسی پلتفرم بهره وری توسعه دهندگان و کیفیت نرم افزار را با فرونشاندن هرج و مرج ابزارها، وظایف و اطلاعات بهبود می بخشد.

در این گزارش آمده است که مهندسی پلتفرم بهره وری توسعه دهندگان و کیفیت نرم افزار را با فرونشاندن هرج و مرج ابزارها، وظایف و اطلاعات بهبود می بخشد.

طبق گفته Puppet by Perforce، مزایای کلیدی مهندسی پلتفرم افزایش بهره‌وری توسعه‌دهنده، کیفیت بهتر نرم‌افزار، کاهش زمان تحویل برای استقرار و برنامه‌های کاربردی پایدارتر است. resources/state-of-platform-engineering” rel=”nofollow”>گزارش وضعیت Devops 2024: تکامل مهندسی پلتفرم.

این گزارش بر اساس نظرسنجی از ۴۷۴ شرکت کننده است که با یک تیم مهندسی پلت فرم در سازمان خود کار می کنند. این نظرسنجی در تابستان ۲۰۲۳ انجام شد.

JetBrains Kotlin 2.0.0 را با افزایش عملکرد کامپایلر K2 معرفی کرد

از دیگر مزایای ذکر شده می توان به صرفه جویی در هزینه، کاهش زمان برای توسعه محصول، کاهش خطا و کاهش خطر نقض امنیت اشاره کرد. کاپیل تاندون، معاون مدیریت محصول Puppet by Perforce، در خلاصه اجرایی گفت: «امنیت هرگز فقط وظیفه فناوری اطلاعات نبوده است. “مهندسی پلتفرم با ابزارهای ایمن تعبیه شده در بیشتر پلتفرم‌ها، افراد بیشتری را بیش از هر زمان دیگری قادر می‌سازد تا مسئولیت امنیت را بر عهده بگیرند.”

قطعی ابر اطلسی به 400 مشتری رسید

این گزارش در ۱۹ مارس منتشر شد، این گزارش را می‌توانید از puppet.com این گزارش خاطرنشان می کند که با استانداردسازی ابزارها و فرآیندها برای توسعه دهندگان، «مهندسی پلتفرم می تواند به عنوان مانعی در برابر هرج و مرج ابزارها، وظایف و اطلاعات عمل کند». محیط‌های سلف‌سرویس به توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری برای کار سریع می‌دهند.

به گفته پوپت، یکی دیگر از نکات مهم این نظرسنجی، این بود که تیم های مهندسی پلت فرم مسئول ساخت و اجرای فرآیندهای امنیتی شده اند. در این گزارش آمده است: «تیم‌های مهندسی پلتفرم نه تنها از تلاش‌های امنیتی و انطباق پشتیبانی می‌کنند، بلکه در حال رسیدگی و عیب‌یابی مسائل مربوط به امنیت هستند به گونه‌ای که نشان می‌دهد این روند بسیار بزرگ‌تری خواهد بود».

چگونه در برابر تعصب هوش مصنوعی اقدام کنیم

با این حال، تیم‌های پلتفرم با چالش‌هایی از جمله افزایش پیچیدگی و خرید خرید از تیم‌ها و توسعه‌دهندگان مواجه هستند. در این گزارش آمده است که تامین منابع برای مهندسی پلتفرم نیز یک چالش است.