۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گوگل تیم پایتون را اخراج می کند – گزارش ها

هنگامی که از سرنوشت تیم پایتون پرسیده شد، شرکت اخراج‌ها در کل شرکت را رد کرد.

هنگامی که از سرنوشت تیم پایتون پرسیده شد، شرکت اخراج‌ها در کل شرکت را رد کرد.

چندین خبرگزاری آنلاین گزارش می دهند که Google کل تیم زبان پایتون خود را اخراج کرده است. با این حال، گوگل در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت تیم، اخراج کارکنان را رد کرد.

گزارش‌های اخراج تیم پایتون در Reddit نشان داده شده است. ، اخبار هکر، و social.coop. یکی از نظردهندگان در هکر نیوز گفت: «تیم پایتون گوگل یک تیم کوچک بود که اکثر آن‌ها در شورای راهبری پایتون یا توسعه‌دهندگان اصلی پایتون بودند. این افراد چندین دهه در پایتون تجربه داشتند. دانش و ارتباطات آنها غیر قابل جایگزینی است.”

10 سال آینده برای محاسبات ابری

Python در سال‌های اخیر به یک زبان برنامه‌نویسی محبوب تبدیل شده است و هوش مصنوعی به یک کاربرد بسیار مهم تبدیل شده است.

Google در پاسخ به پرسش InfoWorld در تاریخ ۲۹ آوریل گفت که اقدام انجام شده یک اخراج در سراسر شرکت نبوده است. «ما مسئولانه در بزرگترین اولویت‌های شرکتمان و فرصت‌های مهم پیش رو سرمایه‌گذاری می‌کنیم. یکی از سخنگویان گوگل، برای بهترین موقعیت ما برای این فرصت ها، در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و تا سال ۲۰۲۴، تعدادی از تیم های ما تغییراتی ایجاد کردند تا کارآمدتر شوند و بهتر کار کنند، لایه ها را حذف کنند و منابع خود را با بزرگترین اولویت های محصول خود هماهنگ کنند. گفت. از این طریق، ساختارهای خود را ساده می‌کنیم تا به کارکنان فرصت بیشتری بدهیم تا روی خلاقانه‌ترین و مهم‌ترین پیشرفت‌ها و بزرگترین اولویت‌های شرکت ما کار کنند، در حالی که بوروکراسی و لایه‌ها را کاهش می‌دهیم.

عصر بهینه سازی ابری فرا رسیده است

سخنگوی Google تأکید کرد که این یک اخراج در سراسر شرکت نیست. سخنگوی گفت که سازماندهی مجدد بخشی از روند عادی تجارت است و این تصمیمات در سطح تیم گرفته می شود. کارمندان تحت تأثیر می‌توانند برای نقش‌های باز در Google درخواست دهند.

در همین حال، شرکت به سرمایه گذاری در محصولات توسعه دهنده ادامه می دهد. به‌روزرسانی‌های Flutter UI toolkit در Google I/O طی دو هفته آینده.