۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گوگل فریمورک های Angular و Wiz را ادغام می کند

غول جستجو می‌گوید که این دو فریم‌ورک با هم در یک ادغام با تمرکز بر بهبود عملکرد Angular «با هم بهتر هستند».

غول جستجو می‌گوید که این دو فریم‌ورک با هم در یک ادغام با تمرکز بر بهبود عملکرد Angular «با هم بهتر هستند».

Google اعلام کرده است که قصد دارد در نهایت چارچوب های وب Angular و Wiz خود را ادغام کند. این شرکت می گوید در حال حاضر به دنبال راه هایی است که Angular بتواند از عملکرد برتر Wiz بهره مند شود، در حالی که Wiz می تواند از تمرکز Angular بر تجربه توسعه دهنده بهره مند شود.

در یک پست وبلاگ پست شده توسط Angular تیم در ۳۰ مارس، طرفداران گفتند که Angular و Wiz “با هم بهتر هستند.” بر اساس این پست، ادغام “به تدریج و مسئولانه” در سال های آینده اتفاق خواهد افتاد. استراتژی گوگل این است که به طور پیوسته ویژگی های ویز منبع باز را از طریق Angular و پیروی از یک مدل باز توسعه دنبال کند. یک فرآیند RFC عمومی (درخواست نظر) اطمینان حاصل می کند که بازخورد جامعه در مورد ویژگی های پیشنهادی مرتبط جمع آوری می شود. هدف اصلی ادغام بهبود چارچوب Angular است.

Docker، Maven در بسته‌ها پیشتاز هستند

از لحاظ تاریخی، Wiz روی برنامه‌های مهم عملکرد مانند جستجوی Google تمرکز کرده است، در حالی که Angular به سمت برنامه‌های بسیار تعاملی، اولویت دادن به تجربه توسعه‌دهنده و تحویل سریع رابط‌های کاربری پیچیده طراحی شده است. نمونه‌هایی از استفاده Angular عبارتند از Gemini، که برای دسترسی به هوش مصنوعی Google و Google Analytics استفاده می‌شود. هر دو Angular و Wiz توسط هزاران برنامه در داخل Google استفاده شده است.

چگونه با ماشین ها صحبت کنیم: 10 راز مهندسی سریع

مشارکت بین Angular و Wiz ماموریت Google را نشان می‌دهد تا توسعه‌دهندگان را قادر سازد تا با اطمینان برنامه‌های وب بسازند. به‌روزرسانی‌های زاویه‌ای مانند نماهای معوق و کاوش در هیدراتاسیون جزئی هر دو الهام‌گرفته شده‌اند. توسط بارگذاری کد دقیق و کتابخانه نمایندگی رویداد Wiz. در همین حال، Wiz کتابخانه سیگنال های Angular را به کار گرفت که اکنون رابط کاربری یوتیوب را تقویت می کند. هیدراتاسیون جزئی اواخر امسال اتفاق می افتد.

اطلاعات تبلیغاتی جوایز فناوری سال InfoWorld

Angular در حال حاضر در نسخه ۱۷.۳ است که دارای نسخه بهبود یافته است API برای اعلام خروجی ها. این قابلیت در یک پیش‌نمایش توسعه‌دهنده است و یک API ساده‌تر و امن‌تر برای اعلام خروجی‌ها در دستورالعمل‌ها ارائه می‌کند. Angular 17 نوامبر گذشته منتشر شد، در حالی که Angular 18 برای انتشار در ماه می برنامه ریزی شده است.