۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت جاوا بهینه سازی کامپایلر را معرفی می کند

Microsoft Build برای OpenJDK یک بهینه‌سازی کامپایلر آزمایشی اضافه می‌کند که جایگزینی اسکالر اشیاء درگیر در ادغام‌های تخصیص اشیا را ترویج می‌کند، جمع‌آوری زباله را آسان می‌کند و عملکرد را بهبود می‌بخشد.

Microsoft Build برای OpenJDK یک بهینه‌سازی کامپایلر آزمایشی اضافه می‌کند که جایگزینی اسکالر اشیاء درگیر در ادغام‌های تخصیص اشیا را ترویج می‌کند، جمع‌آوری زباله را آسان می‌کند و عملکرد را بهبود می‌بخشد.

Microsoft Build of OpenJDK، توزیع منبع باز جاوا این شرکت، یک ویژگی آزمایشی را برای بهبود نتایج بهینه سازی کامپایلر تجزیه و تحلیل فرار اضافه کرده است.

مایکروسافت با یک وصله و به‌روزرسانی امنیتی که در ۲۴ اکتبر منتشر شد و نسخه PSU اکتبر ۲۰۲۲ نامگذاری شد، به دنبال بهبود نتایج تجزیه و تحلیل فرار با افزایش تعداد فرصت‌ها برای جایگزینی اسکالر است.

چگونه توسعه دهندگان شروع به اولویت بندی سلامتی در محل کار می کنند

در بهینه‌سازی کامپایلر، تجزیه و تحلیل فرار الگوریتمی است که دامنه پویا اشاره‌گرها را تعیین می‌کند، یا در کجای برنامه می‌توان به یک اشاره‌گر دسترسی داشت. با جایگزینی اسکالر، کامپایلر جاوا به‌موقع می‌تواند اعضا یا اسکالرهای یک شی را در پشته یا ثبات‌ها به جای تخصیص کل شیء روی پشته اختصاص دهد. این باعث کاهش استرس در جمع آوری زباله می شود.

منبع باز به اندازه گیری بلادرنگ می آید

هدف بهبود تجزیه و تحلیل فرار جدید، ساده کردن ادغام تخصیص اشیا به منظور ترویج جایگزینی اسکالر اشیاء درگیر در ادغام است. مایکروسافت گفت، نسخه ساده‌تر این بهبود در Java Development Kit (JDK) 11 نشان داده شد، در حالی که نسخه‌ای که از فرصت‌های بیشتری بهره می‌برد در JDK 17 گنجانده شد.

به‌روزرسانی‌ها را می‌توانید پیدا کنید اینجا برای OpenJDK 11 و اینجا برای OpenJDK 17. دانلودهای Microsoft Build of OpenJDK، که برای Windows، Linux، یا macOS در دسترس است، در learn.microsoft.com. با شروع این نسخه، توسعه‌دهندگان می‌توانند با بررسی کد منبع در مخازن جدید مایکروسافت در GitHub، در jdk17u و jdk11u.

نوع جدیدی از تست نرم افزار قدیمی

مایکروسافت تصاویر کانتینر را به روز کرده است و شامل توزیع لینوکس مایکروسافت CBL-Mariner 2.0 و همچنین تصاویر OpenJDK 8 بر اساس CBL-Mariner با است. Eclipse Temurin باینری ها. مایکروسافت گفت که Azul Zulu برای Azure Builds OpenJDK دیگر پشتیبانی نمی‌شود و دیگر به‌روزرسانی نمی‌شود.