۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پروژه Valhalla بهبودهای مدل شی جاوا را ارائه می کند

پیشنهادهای OpenJDK اشیاء ارزشی، اشیاء اولیه را معرفی می‌کنند و اولیه‌های اولیه را با آبجکت‌ها یکپارچه می‌کنند، به طوری که تمام مقادیر جاوا شی خواهند بود.

پیشنهادهای OpenJDK اشیاء ارزشی، اشیاء اولیه را معرفی می‌کنند و اولیه‌های اولیه را با آبجکت‌ها یکپارچه می‌کنند، به طوری که تمام مقادیر جاوا شی خواهند بود.

OpenJDK’s Project Valhalla، که زبان جاوا پیشرفته و امکانات ویژگی JVM را بررسی می کند، با ارائه مرحله ای از اشیاء ارزش، اشیاء اولیه، و یکپارچه سازی اولیه های اولیه به جلو حرکت می کند.

به طور کلی، پروژه جاه طلبانه والهالا برای التیام شکاف بین بدوی و اشیاء در نظر گرفته شده است. سه قابلیت کلیدی که در یک پست وبلاگ در دسامبر ۲۰۲۱ ذکر شده است، “ایالت والهالا” توسط برایان گوتز، معمار زبان جاوا در Oracle، در JDK Enhancement Proposals (JEP) توضیح داده شده است که در حال حاضر در جامعه OpenJDK معلق است. این سه قابلیت عبارتند از:

  • اشیاء ارزش که مدل شی جاوا را با نمونه‌های کلاسی که فقط دارند بهبود می‌بخشد. فیلدهای نمونه final و فاقد هویت شی هستند.
  • اشیاء اولیه که مدل شی جاوا را با کاربر بهبود می‌بخشد -اشیاء اولیه را اعلام کرد.
  • یکپارچگی اشیاء اولیه و اولیه.
پیشنهاد OpenJDK API فایل کلاس جاوا را ارائه می دهد

Valhalla که در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، هدف دارد تا انواع داده‌های انعطاف‌پذیرتر و مسطح‌تر را به زبان‌های مبتنی بر JVM بیاورد تا همراستایی بین مدل برنامه‌نویسی و ویژگی‌های عملکرد سخت‌افزار مدرن را بازیابی کند. مجموعه سه قسمتی اخیر از پست های وبلاگ در مورد پروژه — “جاده والهالا”، “مدل زبان” و “ایالت والهالا” — اهداف زیر را مشخص کنید:

  • یک طرح ژنریک که شامل ژنریک های جهانی و ژنریک های تخصصی است.
  • یکسان سازی اولیه ها و اشیاء به گونه ای که انواع اولیه مانند را می توان با کلاس ها اعلام کرد و در عین حال ویژگی های زمان اجرا ویژه اولیه ها را حفظ کرد.
  • انتقال بسیاری از کلاس‌های مبتنی بر ارزش در JDK به کلاس‌های ارزش.
  • فعال کردن طرح‌بندی‌های داده که مناسب‌تر برای عملکرد سخت‌افزار فعلی هستند، با ارائه مسیری آسان‌تر به توسعه‌دهندگان جاوا برای چیدمان‌های حافظه فشرده و کارآمد بدون به خطر انداختن انتزاع یا ایمنی نوع.
با توابع Pulsar یک خط لوله هوش مصنوعی در زمان واقعی بسازید

Valhalla توسط گروه HotSpot، که متشکل از توسعه دهندگان درگیر در طراحی، پیاده سازی و نگهداری ماشین مجازی جاوا HotSpot است، حمایت می شود. این پروژه قبلاً در اخطارهای کلاس‌های مبتنی بر ارزش ارائه شده در Java 16< ارائه کرده است. /a> در مارس ۲۰۲۱.