۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

کد منبع جاوا می تواند به رمزگذاری UTF-8 تغییر کند

یک پیشنهاد OpenJDK می گوید که وضعیت فعلی «رمزگذاری نامناسب» هنگام کار با پایگاه کد JDK مشکلات غیرضروری ایجاد می کند.

یک پیشنهاد OpenJDK می گوید که وضعیت فعلی «رمزگذاری نامناسب» هنگام کار با پایگاه کد JDK مشکلات غیرضروری ایجاد می کند.

کد منبع برای کیت توسعه جاوا (JDK) در UTF-8 (فرمت تبدیل یونیکد) برای تسهیل رمزگذاری با تعریف بهتر، تحت برنامه‌ای در جامعه جاوا OpenJDK، دوباره انجام می‌شود.

این پیشنهاد را که در اوایل ژانویه ایجاد شد و در ۲۸ فوریه به‌روزرسانی شد، می‌توانید در bugs.openjdk پیدا کنید. .org. وضعیت فعلی کد منبع در JDK را به عنوان یک “رمزگذاری نامطلوب”، بدون اعلام رسمی رمزگذاری مورد استفاده، توصیف می‌کند، در حالی که اضافه می‌کند که بیشتر از نوع ASCII است اما با چند کاراکتر غیر ASCII که به خوبی تعریف نشده‌اند. در این پیشنهاد آمده است که وضعیت فعلی مشکلات غیرضروری را هنگام کار با پایگاه کد JDK، بدون دلیل دیگری جز بار تاریخی، ایجاد می کند.

فریم ورک Apple SwiftData داده های برنامه را مدیریت می کند

UTF-8، فرم رمزگذاری بایت محور یونیکد که استاندارد وب برای رمزگذاری کاراکترها در نظر گرفته شد، با انتشار JDK 18 در مارس ۲۰۲۲، به عنوان مجموعه نویسه‌های پیش‌فرض از APIهای استاندارد جاوا تعیین شد. پیشنهاد جدید با گرفتن کد پایه کد JDK را به UTF-8 تبدیل می‌کند. مراحل زیر:

  • به Git بگویید که فایل‌های متنی در UTF-8 کدگذاری شده‌اند.
  • پایه کد فایل‌های متنی حاوی نویسه‌های غیرASCII را بررسی کنید و اگر قبلاً UTF-8 نیستند، آنها را به UTF-8 تبدیل کنید.
  • ابزارهای مورد استفاده در ساخت جاوا را به‌روزرسانی کنید تا تشخیص دهید که فایل‌ها اکنون در UTF-8 هستند و با به‌روزرسانی پرچم‌های کامپایلر، با آنها رفتار کنید.
5 عملیاتی که هر معمار ابری باید به صورت خودکار انجام دهد