۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

کاربران Angular رندر سمت سرور بهتر می خواهند

Angular Developer Survey 2022 رندر سمت سرور، آزمایش، اشکال‌زدایی و نمایه‌سازی، قالب نگارش مؤلفه و عملکرد بارگذاری اولیه را به‌عنوان حوزه‌های کلیدی برای بهبود مشخص می‌کند.

Angular Developer Survey 2022 رندر سمت سرور، آزمایش، اشکال‌زدایی و نمایه‌سازی، قالب نگارش مؤلفه و عملکرد بارگذاری اولیه را به‌عنوان حوزه‌های کلیدی برای بهبود مشخص می‌کند.

توسعه‌دهندگانی که از چارچوب وب Angular مبتنی بر TypeScript Google استفاده می‌کنند، فضایی را برای بهبود در رندر سمت سرور، آزمایش، اشکال‌زدایی و نمایه‌سازی، عملکرد بارگذاری اولیه، و قالب نگارش مؤلفه می‌بینند. href=”https://blog.angular.io/angular-developer-survey-2022-results-summary-d17c88f62690″ rel=”nofollow”>Angular Developer Survey 2022.

نتایج نظرسنجی که پاسخ‌های بیش از ۱۲۰۰۰ توسعه‌دهنده را جدول‌بندی می‌کرد، در ۲۳ مه توسط تیم توسعه Angular منتشر شد. در میان اولویت‌های اصلی کاربران، رندر سمت سرور بهتر است، و تیم اشاره کرد که پیش‌نمایش توسعه‌دهنده هیدراسیون – فرآیند بازیابی برنامه رندر شده در سمت سرور در کلاینت – با Angular 16 در اوایل امسال ارسال شد. ماه، همراه با سازگاری با کارگران برای رندر در لبه. بررسی هیدراتاسیون جزئی، قابلیت از سرگیری مجدد و ادغام بهتر Angular Universal با CLI در نقشه راه است.

EDB از هوش مصنوعی EDB Postgres رونمایی کرد

در بخش آزمایش، تیم توسعه Angular جایگزینی Karma در Angular CLI با Web Test Runner برای آزمایش درون مرورگر و افزودن پشتیبانی برای Jest. در رابطه با اشکال‌زدایی و نمایه‌سازی، ردیابی پشته بهبود یافته در Angular 15 در نوامبر ارسال شد.

در مورد عملکرد بارگذاری اولیه، تیم در حال کار بر روی یک API ارگونومیک‌تر تقسیم کد در سطح مؤلفه است، که اجازه می‌دهد تا قسمت‌هایی از درخت مؤلفه را که باید به‌طور تنبلی بارگذاری شوند، به‌طور توضیحی حاشیه‌نویسی کنند. و با توجه به فرمت تالیف کامپوننت، Angular 16 ورودی های مورد نیاز و برچسب های خود بسته شونده را ارسال کرد. تیم اکنون روی اجبار ورودی و بهبود جریان کنترل کار می کند.

پشتیبانی مایکروسافت دات نت 7 در ماه می به پایان می رسد

در جای دیگری از مطالعه، مشخص شد که ویژگی Angular مورد علاقه کاربران تزریق وابستگی است و به دنبال آن پشتیبانی از IDE و ابزارهای ساخت CLI وجود دارد. رضایت کلی از Angular بیش از ۸۲٪ بود، در حالی که رضایت از نحوه ادغام قسمت های مختلف Angular با هم به ۸۹٪ افزایش یافت، از ۸۵٪ در سال ۲۰۲۱. تقریباً ۷۰٪ از توسعه دهندگان از آخرین دو نسخه فریم ورک استفاده می کنند. ۹٪ از Angular 11 یا بالاتر استفاده می کنند.