۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

به روز رسانی ویژوال استودیو ۲۰۲۲ بهبودهایی در Git ارائه می دهد

جستجوهای مرجع C++، پاکسازی کد، ذخیره خودکار، و ردیابی پشته نیز در ارتقاء برنامه ریزی شده مورد توجه قرار می گیرند.

جستجوهای مرجع C++، پاکسازی کد، ذخیره خودکار، و ردیابی پشته نیز در ارتقاء برنامه ریزی شده مورد توجه قرار می گیرند.

با دومین پیش‌نمایش به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده خود برای Visual Studio 2022، مایکروسافت پیشرفت‌هایی در تجربه Git IDE ارائه می‌کند، از جمله قابلیت‌هایی برای مقایسه شاخه‌ها و بررسی تعهدات.

انتشار شده در ۵ ژانویه، Visual Studio 2022 17.1 Preview 2 از وب‌سایت Visual Studio در دسترس است. . در این نسخه، توسعه دهندگان می توانند شاخه های Git بررسی شده را با هر شعبه محلی یا راه دور مقایسه کنند. آنها همچنین می‌توانند commit یا هر commit قبلی شعبه‌های راه دور و محلی را بررسی کنند.

7 YAML گوچا که باید اجتناب کرد - و چگونه از آنها اجتناب کنید

شاخه‌بندی چند مخزن، پیش‌نمایش قابلیت مدیریت همزمان شاخه‌های جدید در تمام مخازن فعال، اکنون تجربه انشعاب حلقه داخلی پیشرفته‌تری دارد. قابلیت مرحله‌بندی خط، که هنوز در پیش‌نمایش است، تغییرات را در commit‌های مختلف با مرحله‌بندی بخش‌هایی از تغییرات کد تقسیم می‌کند.

برای پروژه‌های ++C، Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱ جستجوهای سریع‌تر «یافتن همه مراجع» را ارائه می‌کند که ۲۲ درصد بهبود یافته است. برای توسعه تعبیه‌شده در C++، نماهای اضافی برای تعامل با ثبات‌های جانبی در میکروکنترلرها و اشیاء سیستم‌عامل بلادرنگ ارائه می‌شوند.

همچنین در Visual Studio 2022 17.1 Preview 2:

  • فایل‌های پاک‌سازی کد شخصی‌شده را می‌توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که هنگام ذخیره فایل به‌طور خودکار اجرا شوند. هدف از این کار به حداقل رساندن تخلفات سبک در درخواست‌های کششی و کاهش زمان لازم برای اصلاح کدهایی است که استانداردهای خاصی را رعایت نمی‌کنند.
  • یک ویژگی ذخیره خودکار در پیش نمایش به طور خودکار اسناد “کثیف” را هنگامی که یک برنامه ویژوال استودیو تمرکز خود را از دست می دهد ذخیره می کند. توسعه‌دهنده‌ای که به برنامه‌های دیگر در Windows تغییر می‌کند، می‌تواند به IDE به‌طور خودکار تغییرات را در دیسک انجام دهد.
  • منبع جاسازی شده و پیوند منبع به عنوان اگر یک اسمبلی ارجاع شده منبع یا پیوند منبع جاسازی شده باشد، بخشی از «برو به تعریف» است. این به توسعه دهندگان امکان می دهد تا به فایل های منبع اصلی که نماد هدف را اعلام می کنند بروید.
  • یک پنجره Stack Trace Explorer جدید، ردپای پشته را برای پیمایش مستقیم به کد مرتبط نمایش می دهد.
10 ترفند ساده برای Visual Studio Code

Visual Studio 2022 17.1 به دنبال نسخه ۸ نوامبر Visual Studio 2022 است که با قابلیت های جدید ۶۴ بیتی برجسته شده است. پیش نمایش ۱۷.۱ ویژوال استودیو ۲۰۲۲ ۱ نیز در آن تاریخ منتشر شد و به دنبال آن Visual Studio 2022 17.1 Preview 1.1 در ۱۶ نوامبر.