۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت ارزیابی کد را به دستیار ارتقاء دات نت اضافه می کند

ابزار ارزیابی کد، کد منبع شما را اسکن می‌کند و مشکلات احتمالی را شناسایی می‌کند که باید هنگام ارتقا بین نسخه‌های NET. یا .NET Core برطرف شوند.

ابزار ارزیابی کد، کد منبع شما را اسکن می‌کند و مشکلات احتمالی را شناسایی می‌کند که باید هنگام ارتقا بین نسخه‌های NET. یا .NET Core برطرف شوند.

Microsoft .NET Upgrade Assistant را ارتقا داده است، ابزاری که به توسعه دهندگان کمک می کند تا از NET Framework به NET 8 یا بین نسخه‌های NET Core، با ویژگی‌های ارزیابی کد.

دستیار ارتقاء دات نت به عنوان افزونه ویژوال استودیو یا به عنوان ابزار خط فرمان، اکنون شامل یک ابزار ارزیابی کد است که راه حل شما را در سطح کد منبع اسکن می کند. یک href=”https://devblogs.microsoft.com/visualstudio/code-assessment-with-net-upgrade-assistant/”>بولتن در ۲۵ ژوئن. ارزیابی کد، مشکلات و وابستگی‌های بالقوه‌ای را شناسایی می‌کند که می‌توانند در طول فرآیند ارتقا، چالش‌هایی ایجاد کنند.

یک داشبورد یک نمای کلی از مشکلات را در کل راه حل ارائه می دهد، مسائل را بر اساس شدت دسته بندی می کند و تخمینی از تلاش لازم برای رفع هر مشکل ارائه می دهد. مشکلات می‌توانند مکان‌های دقیقی را در کد منبع ارائه کنند که در آن مشکلات شناسایی شده‌اند و عیب‌یابی و رفع وابستگی‌ها را آسان‌تر می‌کنند. توسعه‌دهندگان می‌توانند به خطی که نیاز به توجه دارد بپرند، به مشکلات رسیدگی کنند و آنها را به‌عنوان ثابت علامت‌گذاری کنند. پیوندهایی به اسناد، بهترین شیوه‌ها و بحث‌های اجتماعی نیز ارائه شده است.

توسعه دهندگانی که پسوند ویژوال استودیو را نصب می کنند، می توانند برنامه های کاربردی را در IDE تجزیه و تحلیل کنند. کاربران ابزار خط فرمان می توانند یک پنجره ترمینال را باز کرده و به دایرکتوری که شامل پروژه ای است که برای تجزیه و تحلیل جستجو شده است، حرکت کنند. هم ابزار خط فرمان و هم افزونه ویژوال استودیو به توسعه دهندگان این امکان را می دهند که نتایج یک تجزیه و تحلیل را در قالب های مختلف ذخیره کنند، بنابراین گزارش می تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود.