۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از پیشرفت های زبان C# 12 رونمایی کرد

سه ویژگی جدید برای C# 12 در آخرین پیش‌نمایش .NET 8 و Visual Studio 17.6 در دسترس است.

سه ویژگی جدید برای C# 12 در آخرین پیش‌نمایش .NET 8 و Visual Studio 17.6 در دسترس است.

مایکروسافت، با آخرین پیش‌نمایش از برنامه‌ریزی شده .NET 8 پلت فرم توسعه نرم‌افزار خود، سه ویژگی زبان C# 12 جدید را برجسته می‌کند: سازنده‌های اولیه برای کلاس‌ها و ساختارهای بدون ضبط، استفاده از نام مستعار برای هر نوع و مقادیر پیش‌فرض برای پارامترهای عبارت lambda.

این قابلیت‌ها در .NET 8 Preview 3 موجود است که در ۱۱ آوریل منتشر شد. انتظار می رود در ماه نوامبر در دسترس عموم هر دو C# 12 و .NET 8 باشد. برنامه‌نویسان همچنین می‌توانند در آخرین پیش‌نمایش Visual Studio 17.6 به ویژگی‌های C# 12 دسترسی داشته باشند.

OutSystems از AI Agent Builder بدون کد رونمایی کرد

با سازنده های اولیه، توسعه دهندگان می توانند پارامترهایی را به خود اعلان کلاس اضافه کنند و از این مقادیر در بدنه کلاس استفاده کنند. به عنوان مثال، توسعه دهندگان می توانند از پارامترها برای مقداردهی اولیه خصوصیات استفاده کنند یا از پارامترهای موجود در کد متدها و دسترسی به ویژگی ها استفاده کنند. سازنده های اولیه برای رکوردها در C# 9 به عنوان بخشی از نحو موقعیتی برای رکوردها معرفی شدند. C# 12 اینها را به تمام ساختارها و کلاس ها گسترش می دهد.

C# 12 همچنین پشتیبانی از نام مستعار را به هر نوع گسترش می دهد. مایکروسافت توضیح داد که توسعه دهندگان می توانند از دستورالعمل using مستعار برای هر نوع مستعار استفاده کنند، نه فقط انواع نامگذاری شده. نام مستعار معنایی را می توان برای انواع چند تایی، انواع آرایه، انواع اشاره گر یا سایر انواع ناامن ایجاد کرد.

shinytest2، Rhino R برترین فریمورک براق در کنفرانس Appsilon

و C# 12 با اجازه دادن به توسعه دهندگان برای تعریف مقادیر پیش فرض برای پارامترها، عبارات لامبدا را تقویت می کند. نحو و قوانین مانند افزودن مقادیر پیش‌فرض برای آرگومان‌ها به هر تابع یا متد محلی است. مایکروسافت مقادیر پیش‌فرض عبارات لامبدا را به عنوان برداشتن گام بعدی در تقویت عبارات لامبدا توصیف کرد.

هوش مصنوعی Netlify استقرارهای ناموفق را تجزیه و تحلیل می کند

مایکروسافت توسعه دهندگان را تشویق می کند تا بازخورد خود را در مورد ویژگی های جدید C# در پیوندهای زیر ارائه دهند: سازندگان اصلی< /a>، نام مستعار هر نوع، و مقادیر پیش‌فرض در عبارات لامبدا.

.NET 8 Preview 3 همچنین شامل تغییراتی در ایجاد مسیرها، بارهای کاری، Microsoft.Extensions، و کانتینرها و همچنین بهبود عملکرد در کامپایلر JIT برای Arm64 و PGO پویا (Profile Guided Optimization). .NET 7 که در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد، همچنین نسخه جدیدی از C# را همراه با بهبود عملکرد، ابزارهای کانتینر و ابری و بهبودهای گسترده در NET MAUI و دیگر کتابخانه ها و فریم ورک های .NET ارائه کرد.