۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت با C# 13 جلو می رود و وضوح اضافه بار را ارائه می دهد

ویژگی ها و پارامترهای جزئی نیز در به روز رسانی زبان برنامه ریزی شده برجسته شده اند.

ویژگی ها و پارامترهای جزئی نیز در به روز رسانی زبان برنامه ریزی شده برجسته شده اند.

مایکروسافت، در آخرین به‌روزرسانی اطلاعاتی خود در مورد C# 13 بر قابلیت‌هایی مانند وضوح اضافه بار تأکید می‌کند، با توسعه‌دهندگانی که می‌توانند در هنگام نوشتن یک روش، چندین پارامتر اضافه بار و ویژگی‌های جزئی، مشابه روش‌های جزئی، فراهم کنند.

این شرکت آخرین وبلاگ خود را در C# 13 در ۹ ژوئیه منتشر کرد. C# 13 احتمالاً در نوامبر به همراه آخرین به‌روزرسانی برای برنامه‌ریزی‌شده در نوامبر نهایی می‌شود. پلت فرم توسعه نرم افزار NET 9. مایکروسافت در جزئیات وضوح اضافه بار گفت که هنگام نوشتن یک روش، توسعه‌دهندگان می‌توانند چندین بار اضافه بار params ارائه کنند. این می تواند تخصیص ها را کاهش دهد که می تواند عملکرد را بهبود بخشد. اضافه بارهای متعدد هم می تواند عملکرد را افزایش دهد و هم راحتی را افزایش دهد. به نویسندگان کتابخانه توصیه می شود که به همه اضافه بارها معنایی یکسان بدهند تا تماس گیرندگان نگران نباشند که کدام اضافه بار استفاده شده است. در همین حال، ویژگی های جزئی مانند همتایان روش جزئی توصیف می شوند. برای طراحان مولد منبع ساده تر خواهد بود که APIهایی با حس طبیعی ایجاد کنند.

نحوه پیاده سازی انعطاف پذیری اتصال پایگاه داده در ASP.NET Core

همچنین در سی شارپ ۱۳، این نسخه قوانین تعیین نوع طبیعی را برای در نظر گرفتن نامزدها بر اساس دامنه و حذف نامزدها بدون هیچ شانسی برای موفقیت، اصلاح می‌کند. به روز رسانی این قوانین به معنی خطاهای کامپایلر کمتر هنگام کار با گروه های متد است. انتشار، با allows ref struct، همچنین روش جدیدی را برای تعیین قابلیت‌ها برای پارامترهای نوع عمومی اضافه می‌کند. به طور پیش فرض، پارامترها نمی توانند ref struct باشند. سی شارپ ۱۳ به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا نوع ساختار ref را مشخص کنند و قوانین مناسب را اعمال کند. هنگامی که سایر محدودیت های عمومی مجموعه انواعی را که می توان به عنوان پارامتر نوع استفاده کرد محدود می کند، مشخصات جدید انواع مجاز را گسترش می دهد. این به جای اضافه کردن یک محدودیت، حذف می‌کند.

سرعت جستجو را با استفاده از SearchValues ​​در NET افزایش دهید

در بهبود دیگری در C# 13، روش‌های async می‌توانند متغیرهای محلی ref یا متغیرهای محلی از نوع ساختار ref را اعلام کنند. این متغیرها را نمی توان در سراسر یک مرز انتظار یا یک مرز بازگشت بازده حفظ کرد. به این ترتیب، C# 13 زمینه ناامن را در روش‌های تکرارکننده اجازه می‌دهد.

یک کنترل کننده احراز هویت برای حداقل API در ASP.NET Core بسازید

C# 13 همچنین params را گسترش می‌دهد، یک ویژگی که قبلاً توسط مایکروسافت ذکر شده است. با C# 13، پارامترها برای کار با هر نوع که می تواند از طریق یک عبارت مجموعه ساخته شود، گسترش می یابد. این انعطاف‌پذیری را می‌افزاید، چه توسعه‌دهندگان در حال نوشتن یک متد یا فراخوانی آن باشند. با شروع C# 13، پارامترهای params می توانند از هر نوعی باشند که برای عبارات مجموعه پشتیبانی می شود. در جای دیگری در C# 13، این زبان استفاده از نوع جدید System.Threading.Lock را که در NET 9 مشخص شده است آسان می کند. نمونه System.Object. C# 13 همچنین یک توالی فرار جدید برای کاراکتر ESCAPE یا ESC معرفی می کند. توالی جدید به ویژه هنگام تعامل با پایانه‌های با کدهای فرار VT100/ANSI به System.Console راحت است.