۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت نکات زبان F# را در ویژوال استودیو بهبود می بخشد

مایکروسافت در حال پیش‌نمایش نکات نوع درونی، نکات نام پارامتر درون خطی، و نکات نوع بازگشتی برای زبان برنامه‌نویسی F# در ویژوال استودیو است.

مایکروسافت در حال پیش‌نمایش نکات نوع درونی، نکات نام پارامتر درون خطی، و نکات نوع بازگشتی برای زبان برنامه‌نویسی F# در ویژوال استودیو است.

مایکروسافت در Visual Studio IDE، نکات نامی نوع و پارامتر را برای زبان F# بهبود بخشیده است و نکات نوع بازگشت را اضافه می‌کند و در عین حال نکات ابزار را برای همه نکات اضافه می‌کند.

در یک پست وبلاگ در ۵ ژوئیه ، مایکروسافت یک نمای کلی از کد ارائه کرد که در آن توسعه دهندگان می توانند نکات نوع، اشاره های نوع بازگشت و نکات نام پارامتر را برای F#، زبان برنامه نویسی چند پارادایم این شرکت که پلت فرم توسعه نرم افزار .NET را هدف قرار می دهد، پیدا کنند. /a>. F# از مدل های برنامه نویسی تابعی، شی گرا و امری پشتیبانی می کند.

C# 10 مایکروسافت کد "زیباتر" را نوید می دهد

نکات F# از نکات درونی برای زبان C# الهام گرفته شده است و بر روی Roslyn API. به عنوان یک پیش نمایش در اواخر فوریه، از نوع درون خطی F# معرفی شد نکات و نکات نام پارامتر برای بهبود تجربه ویرایشگر F# در Visual Studio IDE در نظر گرفته شده است. انتظار می رود این نکات زمانی مفید باشند که نام شناسه ها در کد بصری نباشد. نکاتی برای F# باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان مجبور نباشند برای دریافت اطلاعات هنگام کدنویسی ماوس را نگه دارند. نکات برای اکثر ویژگی‌های F#، از جمله تاپل‌ها و سازنده‌های نوع، در دسترس بود.

نحوه ورژن حداقل API ها در ASP.NET Core 6

نکات هنوز در پیش نمایش هستند و به طور پیش فرض خاموش هستند. توسعه دهندگان می توانند آنها را به طور جداگانه در گزینه ها پیکربندی کنند (به Tools -> Options -> Text Editor -> Advanced بروید). برنامه‌های دوربرد برای راهنمایی‌ها شامل پیاده‌سازی کلید میانبر برای جابه‌جایی نکات، کم‌تر کردن آن‌ها و شامل نکات امضا است.