۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت پشتیبانی کانتینر را به NET SDK اضافه می کند

توانایی ایجاد تصاویر کانتینر با دات نت SDK در مرحله پیش‌نمایش برای استقرار تصاویر Linux-x64 با پشتیبانی از ویندوز به‌دنبال آن است.

توانایی ایجاد تصاویر کانتینر با دات نت SDK در مرحله پیش‌نمایش برای استقرار تصاویر Linux-x64 با پشتیبانی از ویندوز به‌دنبال آن است.

در تلاشی برای تقویت توسعه ابری در دات نت، مایکروسافت پشتیبانی کانتینری داخلی برای NET SDK را اعلام کرده است.

تصاویر کانتینر اکنون یک نوع خروجی پشتیبانی شده از Microsoft.NET SDK هستند ، این شرکت در گفت: بولتن در ۲۵ اوت. توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از dotnet publish نسخه‌های کانتینری از برنامه‌ها را ایجاد کنند. فناوری تصاویر کانتینر SDK در مرحله پیش نمایش برای استقرار تصاویر Linux-x64 شروع به کار کرد. برنامه ها نیاز به افزودن پشتیبانی برای تصاویر ویندوز و سایر معماری ها دارند.

RHEL 9 دارای مدیریت لبه، بازگشت کانتینر است

همچنین، مایکروسافت گفت که هنوز پشتیبانی برای احراز هویت اجرا نشده است، زیرا این مورد دارای اولویت بالایی است. در عین حال، توسعه دهندگان می توانند به Daemon محلی Docker خود فشار دهند و سپس از برچسب docker و docker push استفاده کنند تا تصویر تولید شده را به مقصد برنامه ریزی شده هدایت کنند.

Deno Deno Cron را برای زمان بندی کار اضافه می کند

مایکروسافت گفت کانتینرها به یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای توزیع و اجرای انواع برنامه‌ها و خدمات در فضای ابری تبدیل شده‌اند. زمان اجرا دات نت قبلاً برای کانتینرها سخت شده است.

نامزدهای انتشار پلتفرم توسعه نرم‌افزار NET 7، متادیتای جدید تصویر، پشتیبانی از فشار دادن تصاویر به رجیستری‌های راه دور و پشتیبانی از تصاویر ویندوز را اضافه خواهند کرد. .NET 7 قرار است در نوامبر عرضه شود.