۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت Hot Reload را به .NET SDK برمی گرداند

این شرکت به دلیل حذف «سهواً» قابلیت Hot Reload از مخزن NET SDK عذرخواهی کرد و آن را در ساخت GA .NET 6 SDK گنجاند.

این شرکت به دلیل حذف «سهواً» قابلیت Hot Reload از مخزن NET SDK عذرخواهی کرد و آن را در ساخت GA .NET 6 SDK گنجاند.

پس از بازخورد جامعه در کل، مایکروسافت نسبت به حذف قابلیت Hot Reload از مخزن NET SDK تغییر جهت داده است.

در ۲۳ اکتبر پست وبلاگ درباره پشتیبانی از .NET Hot Load از طریق CLI، اسکات هانتر مایکروسافت، مدیر مدیریت برنامه دات نت، بابت حذف عذرخواهی کرد. ما در اجرای تصمیم خود اشتباه کردیم و پاسخ دادن به جامعه بیشتر از حد انتظار طول کشید. ما درخواست کشش را برای فعال کردن مجدد این مسیر کد تأیید کرده‌ایم و در این مسیر قرار خواهد گرفت. ساخت GA از .NET 6 SDK.”

ارتقای زبان C# 11 مایکروسافت به خط پایان نزدیک شده است

بارگذاری مجدد داغ به توسعه دهندگان امکان می دهد تا کد منبع مدیریت شده برنامه را در حین اجرای برنامه تغییر دهند، بدون نیاز به توقف دستی یا ضربه زدن به نقطه شکست. این قابلیت در Visual Studio 2019 پیش‌نمایش شد، با تجربه کامل برای رسیدن به نسخه برنامه‌ریزی شده Visual Studio 2022، که قرار است در تاریخ ۸ نوامبر عرضه شود. مایکروسافت پلت فرم توسعه نرم افزار NET 6 نیز در آن بازه زمانی مورد انتظار است.

Salesforce از جعبه ابزار هوش مصنوعی با کد پایین برای CRM رونمایی کرد

هانتر گفت که با کم شدن زمان برای انتشار .NET 6 و Visual Studio 2022، مایکروسافت تصمیم گرفت ابتدا بر روی آوردن Hot Reload به Visual Studio 2022 تمرکز کند. در اجرای این طرح، کد منبع به جای عدم فراخوانی مسیر کد، سهوا حذف شد. هانتر گفت مایکروسافت «تعداد توسعه‌دهندگانی را که در محیط‌هایشان در همه سناریوها به این قابلیت وابسته هستند و اینکه چگونه CLI در کنار ویژوال استودیو برای افزایش بهره‌وری حلقه داخلی توسط بسیاری استفاده می‌شود، دست کم گرفته است». او همچنین گفت که اکثریت قریب به اتفاق توسعه دهندگان دات نت از ویژوال استودیو استفاده می کنند و مایکروسافت می خواست مطمئن شود که IDE بهترین تجربه را برای NET 6 ارائه می دهد.

استاندارد زبان C++ 23 ویژگی کامل اعلام شد

Microsoft در ۲۰ اکتبر وبلاگی را در پیشرفت Hot Reload و Visual Studio 2022، با تاکید بر استفاده از Hot Reload با Visual Studio 2022. این وبلاگ همچنین به سناریوهای پشتیبانی نشده برای Hot Reload از جمله برنامه های ساخته شده با استفاده از F# یا کسانی که NET Native را هدف قرار می دهند.