۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مشخصات زبان سی شارپ تایید شد

مایکروسافت گفت که ویرایش ششم مشخصات زبان C# امکان باز بودن بیشتر و مشارکت جامعه را در تغییرات زبان فراهم می کند.

مایکروسافت گفت که ویرایش ششم مشخصات زبان C# امکان باز بودن بیشتر و مشارکت جامعه را در تغییرات زبان فراهم می کند.

Ecma International ویرایش ششم مشخصات زبان سی شارپ را تأیید کرده است و نویسنده زبان مایکروسافت از فرآیند بازتری در توسعه مشخصات ذکر کرده است.

معروف رسمی به عنوان ECMA-334، ویرایش ششم مشخصات زبان سی شارپ هفته گذشته تصویب شد. مایکروسافت گفت که جنبه اصلی مشخصات C# 6 بر تولید متن استاندارد متمرکز است. گروه وظیفه Ecma TC49-TG2 پشت مشخصات، که مایکروسافت در آن مشارکت دارد، منبع استاندارد را به فرمت Markdown، که از آن می‌توان PDF تولید کرد، منتقل کرده و آن را در یک مخزن منبع باز تحت .NET Foundation.

مایکروسافت کنترل های رابط کاربری مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دات نت معرفی می کند

مدز تورگرسن، طراح ارشد C# در مایکروسافت، گفت: «این امکان را برای یک فرآیند بسیار زیرک‌تر و کارآمدتر، استفاده کامل از ویژگی‌های GitHub مانند درخواست‌ها و بررسی‌ها، و مشارکت عمومی در ویرایش‌ها و اصلاحات فراهم می‌کند. در بیانیه ای از این شرکت C# 6 اولین استاندارد سی شارپ است که به این روش تولید شده است، و ما معتقدیم که به ما کمک می‌کند در آینده با سرعت بیشتری حرکت کنیم و در نهایت به نسخه‌های حمل‌ونقل C# حتی زمانی که خود زبان تکامل می‌یابد، می‌رسیم.

REST چیست؟ استاندارد معماری وب واقعی

مایکروسافت در حال حاضر در حال توسعه C# 11 است که قرار است در ماه نوامبر با .NET 7 عرضه شود. کمیته Ecma مستقیماً در نسخه‌های بعدی این زبان شرکت نمی‌کند اما مشخصات نسخه‌هایی را که قبلاً ارسال می‌شوند، Torgersen ارائه می‌کند. گفت. به طور خاص، مشخصات سی شارپ نمایش برنامه‌های سی شارپ، نحو و محدودیت‌ها، قوانین معنایی برای تفسیر برنامه‌ها، و محدودیت‌ها و محدودیت‌های اعمال‌شده توسط یک نمایش منطبق بر زبان را توصیف می‌کند.

آیا استقرار AWS شما با تعاریف Terraform شما مطابقت دارد؟ برای پیدا کردن این موضوع از SQL استفاده کنید.

ECMA هفته گذشته همچنین مشخصات ECMAScript 2022، آخرین نسخه استاندارد جاوا اسکریپت را تأیید کرد.