۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

بازگشت به دفتر یک اشتباه است

مزارع اطاقک محل پرورش وقفه ها هستند و وقفه ها آفت بهره وری توسعه دهندگان است.

مزارع اطاقک محل پرورش وقفه ها هستند و وقفه ها آفت بهره وری توسعه دهندگان است.

همه‌گیری کووید یک مبارزه برای همه بود – برخی بیشتر از دیگران – اما یکی از عوامل اصلی در عبور از آن، توانایی کار از خانه بود. بسیاری از شرکت‌ها تنها به این دلیل که نیروی کارشان می‌توانست از راه دور کار تولیدی داشته باشد، قادر به ادامه کار بودند. برخی از شرکت ها، به ویژه شرکت های فناوری، حتی پیشرفت کردند. می توان استدلال کرد که زوم خود ما را از یک فاجعه اقتصادی کامل دور نگه داشته است.

کار از راه دور از همه جهات خوب بود. خیلی ها واقعاً آن را دوست داشتند. دیگر زمان رفت و آمد به معنای ساعاتی از اوقات فراغت و بهره وری مجدد بود، به غیر از صرفه جویی در هزینه ها و کاهش استرس. خانواده ها توانستند زمان بیشتری را با هم بگذرانند. با آمیخته شدن کار و زندگی، بسیاری از مردم از انعطاف پذیری و آزادی ای که کار از خانه فراهم می کند لذت بردند. مطمئناً، مشکلاتی وجود داشت، اما به طور کلی، همه‌گیری، محیط کار را به سمت بهتر شدن تغییر داد.

همانطور که خاطرات همه‌گیری شروع به محو شدن می‌کند، شرکت‌ها شروع به درخواست (اجبار؟) از مردم می‌کنند تا «به دفتر خود بازگردند» (RTO). من در منطقه فیلی زندگی می‌کنم و به نظر می‌رسد سازمان‌های اطراف اینجا تب RTO دارند—آن‌ها می‌خواهند کارمندانشان از خانه کار نکنند و تمام وقت به دفتر بازگردند. ایندیپندنس بلو کراس، یک بیمه درمانی بزرگ مستقر در فیلادلفیا، از ماه مارس، حداقل سه روز در هفته همه را مجبور به بازگشت به دفتر می‌کند. شهردار جدید اینجا، Cherelle Parker، همه کارمندان شهر را مجبور می کند در دفتر کار کنند.

مایکروسافت کنترل های رابط کاربری مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دات نت معرفی می کند

و این فقط فیلی نیست. کسب‌وکارها در سراسر کشور از کارمندان خود به RTO دعوت می‌کنند. آمازون به طور معروف از افرادی که در مکان‌های دورافتاده استخدام شده‌اند می‌خواهد به یک دفتر یا شغل خود را از دست بدهند. از قضا، حتی Zoom هم بازگشت صادر کرده است- ماموریت به دفتر.

می فهمم چرا. بسیاری از مدیران این تصور (منسوخ شده؟) را دارند که نمی توانند به درستی افرادی را که در دید مستقیم آنها نیستند، کنترل کنند. بسیاری بر این باورند که تعامل اتفاقی و فیزیکی که بین افراد در دفتر رخ می دهد، برتر از مکالماتی است که در تماس های ویدیویی و Slack انجام می شود. و من مطمئن هستم که سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در املاک تجاری وجود دارد که مدیران شرکت نمی‌توانند بدون استفاده از آن‌ها را ببینند.

اما RTO ایده بسیار بدی است. این یک ایده به خصوص برای تیم های توسعه نرم افزار بد است.

تنها ماندن برای توسعه دهندگان نرم افزار نیرواناست. وقفه ها – خراب شدن خانه کارت هایی که توسعه دهندگان با دقت در مغز خود می سازند – آفت بهره وری توسعه دهندگان است. مزارع اطاقک محل پرورش وقفه و حواس پرتی هستند. جوئل اسپولسکی، یکی از بنیانگذاران Stack Overflow و وبلاگ نویس معروف، به طرز معروفی نوشت که هر توسعه‌دهنده نرم‌افزار باید دفتر مخصوص به خود را داشته باشد که دری بسته شود. اما تعداد کمی از شرکت‌های توسعه نرم‌افزار، شاید احمقانه، حاضرند این پول را خرج کنند تا به هر توسعه‌دهنده‌ای یک فضای خصوصی بدهند.

Microsoft Azure AI LLM های جدید و ویژگی های حاکمیتی به دست می آورد

کار از خانه این مشکل را حل می کند. سازمان‌های توسعه نرم‌افزار به طور منحصربه‌فردی برای کار از راه دور مناسب هستند و در واقع توسعه نرم‌افزار در اوایل تغییر کار از راه دور بود. کد اهمیتی نمی دهد که کجا نوشته می شود و کجا ذخیره می شود.

کار از راه دور در واقع دفتری است با دری که بسته می شود و به هر توسعه دهنده اجازه می دهد قوانین اصلی خود را برای مکان و نحوه کار خود تعیین کند. من مطمئن هستم که خانه و زندگی خانوادگی می‌توانند حواس‌پرتی را ایجاد کنند و می‌کنند، اما یک برنامه‌نویس کنترل بسیار بیشتری بر محیط خانه‌اش نسبت به محیط اداری خواهد داشت.

بنابراین، همه‌گیری باعث شد تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار به ارزش و مزایای کار از خانه پی ببرند، و آنها از تصور کنار گذاشتن آن راضی نخواهند بود. بسیاری از کسانی که مجبور به بازگشت به دفتر می شوند به دنبال شغلی می گردند که در آن شرایط انعطاف پذیرتر باشد. آنها حاضر نخواهند بود انعطاف پذیری و تعادل بین کار و زندگی را که کار از خانه فراهم می کند کنار بگذارند.

کد نویسی با هوش مصنوعی: نکات و بهترین روش های توسعه دهندگان

و البته، بهترین شرکت های نرم افزاری این را درک می کنند. افراد با مهارت های توسعه خوب به سختی پیدا می شوند و مطمئناً در فاصله رفت و آمد از دفتر مرکزی شرکت متمرکز نیستند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، به‌ویژه بهترین‌ها، متوجه شده‌اند که مجاورت با دفتر خانه قطعاً برای موفقیت لازم نیست. آنها به تدریج به دنبال شرکت هایی خواهند بود که این را تشخیص دهند و به آنها اجازه دهند محل زندگی و حتی زمان کار خود را انتخاب کنند.

بنابراین، اتخاذ یک رویکرد اولیه از راه دور به محیط محل کار به شرکت ها این امکان را می دهد تا توسعه دهندگان سطح بالایی را که می توانند یک شغل از راه دور فرمان دهند، جستجو کرده و جذب کنند. شرکت‌هایی که توسعه‌دهندگان خود را مجبور می‌کنند وارد دفتر شوند، توسعه‌دهندگان – بهترین توسعه‌دهندگان خود را – به شرکت‌هایی می‌روند که محیط انعطاف‌پذیرتری ارائه می‌کنند.

شرکت‌های نرم‌افزاری که نمی‌توانند تغییر عظیم در ساختار محل کار ناشی از همه‌گیری را درک کنند، توسعه‌دهندگان را مجبور می‌کنند در معرض خطرشان به دفتر بازگردند.

شاید به این مطالب علاقمند باشید