۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

برای کاهش هزینه ها، ۴ درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

ارائه‌دهنده نرم‌افزار مشاهده‌پذیری داده‌ها 28 میلیون دلار هزینه در طرح کوچک‌سازی برنامه‌ریزی‌شده متحمل می‌شود، که عمدتاً مربوط به پرداخت‌های پایان کار است.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار مشاهده‌پذیری داده‌ها ۲۸ میلیون دلار هزینه در طرح کوچک‌سازی برنامه‌ریزی‌شده متحمل می‌شود، که عمدتاً مربوط به پرداخت‌های پایان کار است.

قابلیت مشاهده داده‌ها ارائه‌دهنده نرم‌افزار Splunk به‌عنوان بخشی از اقدامات گسترده‌تر برای بهینه‌سازی هزینه‌ها و فرآیندها قبل از شرایط نامشخص اقتصاد کلان، ۴٪ از نیروی کار خود را اخراج می‌کند. SEC) نشان داد.

بر اساس ایمیلی که مدیر عامل اجرایی گری استیل به کارمندان ارسال کرده بود، تصمیم به کوچک کردن ۳۲۵ کارمند در شرکت، عمدتاً در منطقه آمریکای شمالی، تأثیر خواهد گذاشت.

Databricks در هند با استخدام کارکنان، مرکز تحقیق و توسعه جدید دو برابر می شود

«گام‌های پیش‌گیرانه اولیه که در چند ماه گذشته برداشته‌ایم، مقیاس تغییراتی را که اکنون انجام می‌دهیم به حداقل رسانده است. متأسفانه، تصمیم امروز بر روی ۳۲۵ Splunker در سراسر شرکت تأثیر می گذارد، “استیل در ایمیل خود نوشت.

اسپلانک، که تقریباً بیش از ۷۰۰۰ کارمند دارد، انتظار می‌رود به دلیل طرح کوچک‌سازی، هزینه‌ای ۲۸ میلیون دلاری را متحمل شود، که عمدتاً در هزینه‌های نقدی مربوط به پرداخت‌های انفصال از جمله موارد دیگر است.

پورتال متمرکز بر توسعه‌دهنده Stack Overflow 10 درصد از کارکنان را اخراج می‌کند

شرکت گفت از کارمندانی که اخراج شده اند حمایت خواهد کرد.

استیل در ایمیل خود نوشت: «برای کارمندان ایالات متحده، که شامل دستمزد اخراج، مزایای مراقبت‌های بهداشتی، خدمات شغلی و شغلی، جلیقه سهام مارس و پرداخت‌های پاداش سال مالی ۲۳، و دسترسی و راهنمایی برای دنبال کردن نقش‌های دیگر در Splunk می‌شود.» که پشتیبانی مشابهی به کارمندان خارج از ایالات متحده ارائه خواهد شد.

چگونه توسعه دهندگان شروع به اولویت بندی سلامتی در محل کار می کنند

تصمیم برای تنظیم مجدد و سازماندهی مجدد نیروی کار Splunk در زمانی اتخاذ می شود که کارگران فناوری همچنان اخراج می شوند. در ژانویه، گوگل، مایکروسافت، سیلزفورس و آمازون به طور جمعی حدود ۴۸۰۰۰ کارگر را در سراسر جهان اخراج کردند.

طبق ایمیل استیل، Splunk به “استخدام انتخابی” استعدادهای جهانی در مناطق ارزان‌تر در طول سال مالی ۲۰۲۴ ادامه خواهد داد.