۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

تصمیمات سال نو برای متخصصان ابر

منتظر یک سال جدید و راه های جدید برای تقویت مهارت های رایانش ابری خود باشید. در اینجا چند راه برای آماده شدن برای هر آنچه که آینده ممکن است به ارمغان بیاورد آورده شده است.

منتظر یک سال جدید و راه های جدید برای تقویت مهارت های رایانش ابری خود باشید. در اینجا چند راه برای آماده شدن برای هر آنچه که آینده ممکن است به ارمغان بیاورد آورده شده است.

اول، من طرفدار جدی تصمیمات سال نو نیستم. به نظر من باید خودمان را در تمام طول سال بهبود ببخشیم، نه فقط در ۱ ژانویه. طبیعت انسانی که هست، سالن بدنسازی من در ژانویه شلوغ تر خواهد بود، اما در فوریه و مارس بسیار نازک می شود زیرا تردمیل ها جای خود را به دونات می دهند. برای بسیاری.

با این حال، من معتقدم که ایده خوبی است که هر سال زمانی را برای بررسی مسیر شغلی فعلی خود اختصاص دهید و تغییراتی را انجام دهید که می تواند پول بیشتر، رضایت شغلی بیشتر، یا امیدواریم هر دو را به همراه داشته باشد. برای این منظور، در اینجا چند تصمیم سال نو وجود دارد که بسیاری از شما متخصصان ابر باید در نظر بگیرید.

مهارت های ابری خود را متنوع کنید

ما در روزهایی زندگی می‌کنیم که مهارت‌های ابری با تخصص تعریف می‌شوند. مردم فقط متخصص پایگاه داده ابری نیستند، بلکه متخصص یک پایگاه داده ابری خاص در یک ارائه دهنده ابر خاص هستند. همین امر را می توان در مورد هوش تجاری مبتنی بر ابر، ارائه دهنده SaaS خاص یا عملیات ابری متمرکز بر پیکربندی سیستم عامل خاص گفت. به نظر می‌رسد که ما در جایگاه‌هایی قرار گرفته‌ایم.

Snowflake برای افزودن ابزارهای توسعه دهنده به Snowpark، ویژگی مدیریت هزینه را برنامه ریزی می کند

اگر فناوری ابری خاص شما محبوبیت کمتری داشته باشد، این گزینه‌های شما را محدود می‌کند. بهتر است مهارتی در بال داشته باشید تا اینکه در لحظه آخر آن را یاد بگیرید. به سایت‌های شغلی نگاه کنید تا ببینید چه مهارت‌هایی بیشتر مورد تقاضا هستند که تا حدودی با مهارت‌های فعلی شما مرتبط هستند و نکات اساسی را به دست آورید که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به یک کنسرت جدید صحبت کنید.

به عنوان مثال، اگر فقط بر روی یک پایگاه داده واحد ابری متمرکز شده اید، ممکن است در مورد یک یا دو پایگاه داده شی دیگر در ارائه دهنده ابر دیگر اطلاعات کسب کنید. با توجه به اینکه مفاهیم تقریباً مشابه هستند، باید انتقال نسبتاً آسانی باشد.

شما می‌توانید حتی بیشتر تنوع دهید، مانند یادگیری در مورد توسعه ابری بومی اگر در حال حاضر یک توسعه‌دهنده ابری هستید. یا فراتر بروید و در مورد معماری ابری مانند پایگاه های داده، توسعه، عملیات و غیره بیاموزید و مهارت های اساسی خود را تقویت کنید. معماران دستمزد خوبی می گیرند.

PostgreSQL 15 مدیریت حجم کار را ساده می کند و عملکرد را بهبود می بخشد

بسته به نحوه یادگیری شما، به دنبال آموزش آنلاین یا کتاب باشید. اکثر کارفرمایان هزینه این کار را پرداخت می کنند و حتی هر هفته به شما وقت می دهند تا در محل کار مطالعه کنید. مهارت‌های جدید ممکن است در صورت نیاز به پول در بانک تبدیل شوند.

درباره مفاهیم نوظهور رایانش ابری بیاموزید

برای این قطعنامه، به‌جای اینکه در مناطقی که قبلاً ایجاد شده‌اند، بر روی حوزه‌های نوظهوری تمرکز کنید که ممکن است هنوز در شرکت‌ها وجود نداشته باشند، از جمله شرکت شما.

این می‌تواند روندهای نوظهوری باشد که در اینجا مورد بحث قرار می‌دهیم، مانند finops، metacloud، multicloud، قابلیت مشاهده ، اینترنت اشیا، محاسبات لبه، AIops یا موضوعات دیگر. درک این مفاهیم در سطحی که بتوانید در مکالمات شرکت کنید مفید است. مطمئناً می توانید رهبری و همکاران خود را تحت تأثیر قرار دهید و در عین حال فرصت های فکری و شغلی خود را نیز گسترش دهید.

یادگیری در مورد این موضوعات می تواند کمی چالش برانگیز باشد. دوره های آنلاین جدیدی وجود دارد، اما مفاهیم نوظهور به سرعت تغییر می کنند. موضوع فقط گذراندن یک دوره آموزشی یا خواندن کتاب نیست. یادگیرنده مداوم باشید، آخرین تحقیقات را بخوانید و نظرات خود را شکل دهید. خواندن این وبلاگ به صورت هفتگی شروع خوبی است.

حالا HashiCorp باید چه کار کند؟

مهارت های افراد خود را بهبود بخشید

وقتی حرفه‌ام را در زمینه فناوری شروع کردم، مهارت‌های مردمی نداشتم – اساساً من یکی دیگر از افراد حرفه‌ای درون‌گرا بودم. این تنها من را تا اینجا برد، و زمانی که در موقعیت‌های رهبری قرار گرفتم، با مشکل مواجه شدم.

در نهایت متوجه شدم، اما خیلی بهتر بود که برخی از مهارت‌های رهبری و افراد را در اوایل توسعه می‌دادم. این روزها نه تنها در زمینه رهبری تجاری که در کالج ها به دست می آورید، بلکه نحوه کار با افراد به روش هایی که به آنها (و شما) کمک می کند سازنده و شاد باشید.

این به مقداری آموزش نیاز دارد، اما مهمتر از آن، جستجو در درون برای کشف مؤثرترین رویکردهای خود به عنوان یک فرد و به عنوان یک رهبر. مسیر خود را برای رسیدن به این مهارت‌ها پیدا کنید و مایل باشید همانطور که یاد می‌گیرید آن را تنظیم کنید.

در هر صورت، سال جدید خوبی داشته باشید.