۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

جایی که مشاغل فنی هستند

صنعت فناوری ممکن است مشاغل را به چپ و راست کاهش دهد، اما هر صنعتی به فن‌آوران نیاز دارد، از تجهیزات کشاورزی و مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا خرده‌فروشی و خدمات مالی.

صنعت فناوری ممکن است مشاغل را به چپ و راست کاهش دهد، اما هر صنعتی به فن‌آوران نیاز دارد، از تجهیزات کشاورزی و مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا خرده‌فروشی و خدمات مالی.

اخیراً، فناوری مانند چرنوبیل حرفه‌ای است، با بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر در سال گذشته اخراج شده‌اند. آمازون، آلفابت، مایکروسافت، متا، و غیره. به نظر می‌رسد هر شرکت بزرگ فناوری و بسیاری از شرکت‌های کوچکتر، مصمم به اخراج ۵ تا ۱۰ درصد از کارمندان خود هستند زیرا «نرخ رشد [آهسته] است، زیرا شرکت‌ها در هر اندازه‌ای ارزیابی می‌کنند… راه‌هایی برای بهینه‌سازی هزینه‌های ابری خود در پاسخ به شرایط سخت اقتصاد کلان.» بنابراین، برایان اولساوسکی، مدیر مالی آمازون در مورد درآمدهای اخیر تماس گرفته، و این روزها در بین مدیران فناوری یک سخن آشنا است.

با این حال این چیزی نیست که از سایر صنایع می شنویم. ممکن است فناوری در حال فروپاشی به نظر برسد، اما تعداد زیادی شغل در زمینه فناوری وجود دارد. در واقع، ایالات متحده فقط کمترین بیکاری از سال ۱۹۶۹ را گزارش کرد که بازار کار در آتش سوخت. بله، حتی برای مشاغل فنی. در واقع، اگرچه ممکن است شرکت‌های فناوری به دلیل استخدام‌های غیرمنطقی پرشور در چند سال گذشته در حال کاهش باشند، شغلهای فناوری همچنان در تقاضای داغ هستند زیرا شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای تبدیل دیجیتالی هستند.< /p>

7 نقطه ضعف فرهنگ منبع باز

این فیلم را قبلا دیده‌ایم

این الگو به طور منظم اجرا می شود. طبیعی است که فروشندگان با فناوری های جدید یا روندهای فناوری پیشرو باشند. به یاد دارید زمانی که شرکت های منبع باز همه جا بودند و پول جمع می کردند و برای این پایگاه داده یا آن سیستم مدیریت محتوا پشتیبانی می فروختند؟ البته چنین چیزهایی هنوز وجود دارند، اما منبع باز فزاینده یک عنصر ضروری و فراگیر تقریباً در هر شرکتی است. حتی برای شرکت هایی که از لحاظ تاریخی رهبران پروژه های منبع باز بوده اند، مانند گوگل، تغییراتی در راه است. اگرچه من در سابقه به عنوان منتقد اخراج اخیر گوگل از افراد کلیدی در دفتر برنامه های منبع باز آن هستم، از تعدادی از افراد خواسته ام که به صورت عمومی و خصوصی با من تماس گرفته اند. نشان می‌دهد که بخشی از دلیل ممکن است این باشد که منبع باز اکنون همه چیزهایی را که Google می‌سازد نفوذ می‌کند، و آن را به وظیفه همه افراد تبدیل می‌کند و نه فقط تعداد کمی از آنها.

حالا HashiCorp باید چه کار کند؟

بعضی از چیزهایی که می بینیم، به عبارت دیگر، می تواند به سادگی یک تغییر باشد. فروشندگان برای دوران رونق پس از همه گیری بیش از حد استخدام شدند. این به این معنا نیست که نیاز به تخصص فناوری کاهش یافته است، بلکه در طبقه فروشنده به آن نیاز نیست. فناوری چیزی نیست که به شرکت ها فروخته شود، بلکه چیزی است که شرکت ها با می سازند.

خیلی از مشاغل فنی

در این الگوی جدید، Walmart، یک خرده‌فروش جهانی، ده‌ها شغل در زمینه امنیت سایبری را در میان بسیاری از موقعیت‌های فنی دیگر تبلیغ می‌کند. مورگان استنلی، یک شرکت خدمات مالی،  از لینوکس پشتیبانی می‌کند، از توسعه‌دهندگان فول استک، و دارای فهرست خواسته‌های ۲۰ مهارتی است—از یونیکس گرفته تا پایتون و گیت.

حتی جان دیر، که تجهیزات مزرعه‌ای به ظاهر کم‌تکنولوژی تولید می‌کند، در زمینه فناوری در صفحه مشاغل خود پیشرو است: «ما در نوآوری در فناوری‌های هوشمند مانند بینایی رایانه‌ای پیشرفته، همجوشی حسگرها، محاسبات لبه، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و در حال استقرار هستیم. آنها در ناوگانی از ماشین آلات جان دیر در مزارع در سراسر جهان هستند. و Intermountain Healthcare، سیستم مراقبت‌های بهداشتی منطقه‌ای در یوتا و آیداهو، و مدیران محصول، دانشمندان داده، مهندسان نرم افزار و موارد دیگر.

3 مورد استفاده پویا برای Apache Flink و پردازش جریان

من راه خوبی برای شمارش همه اینها ندارم، اما احتمال می‌دهم تعداد مشاغل فناوری که توسط شرکت‌های غیرفناوری تبلیغ می‌شوند به طور چشمگیری از تعداد افرادی که توسط شرکت‌های فناوری اخراج می‌شوند بیشتر باشد. . صرفاً به دلیل استخدام بیش از حد مایکروسافت یا متا به این معنی نیست که بانک، خرده‌فروش یا شرکت سرگرمی محلی شما ناامیدانه تلاش نمی‌کند نقش‌های کلیدی مبتنی بر فناوری را ایفا کند تا به مدرن‌سازی آنها کمک کند.

به این ترتیب، در اینجا توصیه هایی برای کارگران فناوری که اخیراً شغل خود را از دست داده اند وجود دارد: هنوز مشاغل فنی زیادی وجود دارد. آنها فقط در فن آوری نیستند. آنها در تمام صنایعی هستند که برای پیشرفت به فناوری نیاز دارند اما به خودی خود فناوری را نمی فروشند.

شاید به این مطالب علاقمند باشید