۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

رایانش ابری یک اقتصاد گیگ جدید در فناوری را پیش می‌برد

یک انقلاب آرام قرار است نحوه انجام کار ابری را تغییر دهد. بسیاری از افراد پس از اخراج شدن، کسب و کار خود را به عنوان متخصص ابری برای استخدام راه اندازی می کنند.

یک انقلاب آرام قرار است نحوه انجام کار ابری را تغییر دهد. بسیاری از افراد پس از اخراج شدن، کسب و کار خود را به عنوان متخصص ابری برای استخدام راه اندازی می کنند.

اگر به شما بگویم که خودم به این ایده رسیده‌ام، غافل می‌شوم. دوست خوب من جو مک کندریک اخیرا این روند را پوشش داد< /a> که من نیز شاهد وقوع آن بوده ام.

اخراج‌های اخیر در صنعت فناوری موجی از آنچه را که برخی از آن‌ها «انفرادی» می‌نامند در حال انجام کار کنسرت یا قراردادهای مستقل است، هدایت می‌کند. به DoorDash یا Uber Eats فکر کنید، اما به جای ارائه غذای تایلندی، مردم خدمات مشاوره کلیدی ابری یا حتی سیستم‌های مبتنی بر ابر کامل را ارائه می‌دهند.

این پیش‌بینی است که کند شدن اقتصاد احتمالاً فروش فناوری را کاهش می‌دهد. اما همچنین، کمبود مهارت های ابری به طور همزمان رخ می دهد. ما به اندازه کافی متخصصان ابری را برای پاسخگویی به تقاضا آماده نمی کنیم، اما در عین حال، شرکت های فناوری آنها را اخراج می کنند. برو شکل.

این برای سال‌ها در حال تغییر بوده است زیرا کارگران ارزش اقتصاد گیگ را درک می‌کنند و ممکن است به دنبال استقلال بیشتر و اتکای کمتر اشتغال به بازیگران فناوری بزرگ‌تر باشند. بسیاری از متخصصان فناوری به جای انتخاب مشاغل تمام وقت استاندارد و مزایای مناسب با شرکت‌هایی که نمی‌توانند شغلی مادام‌العمر تضمین کنند – و هرگز نمی‌توانستند – به دنبال گزینه‌های کارآفرینی بیشتری هستند.

بایدها و نبایدهای مربیگری توسعه نرم افزار

بر اساس یک نظرسنجی از ۱۰۰۰ متخصص اخراج شده در سال‌های اخیر. بیشتر این سرمایه گذاری های جدید (۸۳٪) در صنعت فناوری، به ویژه رایانش ابری وجود دارد.

افرادی که این کارهای گیگ مبتنی بر ابر را انجام می‌دهند، متخصصان ابر با سال‌ها تجربه و افرادی هستند که اخیراً گواهینامه دریافت کرده‌اند. اکثر آنها دریافته اند که همانطور که رایانش ابری به بهترین وجه از نیروی کار راه دور و توزیع شده پشتیبانی می کند، ابر را می توان برای کارهای مزدور فناوری ابر نیز مورد استفاده قرار داد. این، همراه با کمبود مهارت‌های ابری، به این معنی است که کسانی که حتی ابتدایی‌ترین مهارت‌ها را دارند متوجه می‌شوند که کارت رقص کامل دارند.

با لینوکس CBL-Mariner 2.0 مایکروسافت عمل کنید

همچنین در این نظرسنجی گزارش شده است، کسانی که به تنهایی سرمایه گذاری می کنند، به طور متوسط ​​۱۳۰۰۰ دلار در درآمد سالانه افزایش یافته اند و ۵۸٪ در مورد امنیت شغلی جدید خود احساس بهتری دارند. این بازیگران جدید یا بر روی یک دارایی انسانی برای فروش در بازار تمرکز می‌کنند یا سرمایه‌گذاری‌های خود را آغاز می‌کنند، از جمله استخدام کارمندان و سرمایه‌گذاری پول خود، حداقل ۲۰۰۰۰ دلار، تا آن را به یک نگرانی تجاری رو به رشد تبدیل کنند.

من گمان می‌کنم که بسیاری از این کارآفرینان پس از چند سال و رشد متوسط، به ارزش میلیون‌ها دلار (بسته به نوع تجارت فناوری ابری) خواهند رسید. من شخصاً این را بارها دیده ام. بیشترین ۴۰۱(k)s را می زند.

همچنین جالب است، طبق این نظرسنجی، ۹۳٪ گزارش دادند که اکنون با شرکتی که آنها را رها کرده رقابت می کنند. به یک “فروشگاه اسپایت” فکر کنید ” از لری دیوید “Curb Your Enthusiasm.”

با توجه به اینکه این نوع کسب‌وکارها باعث نوآوری بیشتر می‌شوند، این به طور کلی تأثیر مثبتی بر صنعت فناوری و محاسبات ابری دارد. حاکمیت شرکتی بزرگ و سیاست های شرکتی مانع آنها نمی شود. خلاقیت و نوآوری مستقیماً با فروش و ارزش تجاری بالاتر پاداش می گیرد. این همچنین باعث افزایش تعداد افراد ثروتمند در صنعت فناوری می‌شود، زیرا این مدل ثروت را در میان مشارکت‌کنندگان بیشتر صنعت فناوری پرداخت می‌کند.

استفاده از جستجوی مایکروسافت گراف با شیرپوینت آنلاین

همچنین، شرکت‌های بزرگ‌تر به‌کارگیری کارگران گیگ را در مقابل متعهد به استخدام کارمند آسان‌تر می‌دانند. استفاده از آنها آسان تر است و در صورت عدم نیاز، رها می شوند. دپارتمان‌های منابع انسانی مجبور نیستند این رابطه را مدیریت کنند و بسیاری از خطرات قانونی حذف می‌شود.

آیا این انتخاب خوبی برای شماست؟ بسیاری از افراد پس از اخراج، مدل گیگ را انتخاب می‌کنند و واقعاً آن را گزینه بهتری نسبت به جستجوی شغل دیگری می‌دانند. برخی ممکن است زمانی که شغل مناسب پیش بیاید به رتبه های شرکتی بازگردند. با این حال، بسیاری از متخصصان ابر در مسیر کارآفرینی باقی می‌مانند، حتی اگر واقعاً هرگز برنامه‌ریزی نکرده‌اند که در این مسیر باشند. آنها رضایت و ارزش را در انفرادی بودن می یابند. برای آنها خوب است.