۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

شرکت ها برای موفقیت با هوش مصنوعی آماده نیستند

یک مطالعه جدید نشان می دهد که هوش مصنوعی بدون استعدادهای بیشتر در بازار کار کار نخواهد کرد. شرکت ها برای برنده شدن در این مورد باید نوآور باشند.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که هوش مصنوعی بدون استعدادهای بیشتر در بازار کار کار نخواهد کرد. شرکت ها برای برنده شدن در این مورد باید نوآور باشند.

چقدر آماده مهار هوش مصنوعی هستیم، چه در فضای ابری و چه در جاهای دیگر؟ Pluralsight، شرکت توسعه نیروی کار فناوری، تحقیقات جدیدی را در مورد این موضوع منتشر کرده است، گزارش مهارت‌های هوش مصنوعی Pluralsight: شکاف بین سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی و آمادگی کارگران، که در آن می‌توانیم پاسخ‌هایی را پیدا کنیم.

افشای کامل: من دوستان شخصی زیادی در Pluralsight دارم، اما این باعث نشد که این پست را بنویسم، و آنها از انجام این کار مطلع نشدند. من برای Pluralsight یا با Pluralsight کار نمی‌کنم، اگر شما متعجب هستید.

کارگران برای استفاده از هوش مصنوعی آماده نیستند

این تحقیق بر اساس نظرسنجی از ۱۲۰۰ تصمیم گیرنده و شاغل در فناوری، فناوری اطلاعات، ابر، امنیت سایبری و زمینه های مرتبط، چشم انداز هوش مصنوعی و تأثیر آن بر استعدادها را پوشش می دهد.

Pluralsight شکافی بین سرعت سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی در حال حاضر و آمادگی نیروی کار برای پیاده‌سازی و استفاده از هوش مصنوعی پیدا کرد. طبق این مطالعه، ۹۰ درصد از مدیران اعتراف می‌کنند که مهارت‌ها و مهارت‌های هوش مصنوعی تیم‌شان را کاملاً درک نمی‌کنند. این بدان معناست که آنها تجزیه و تحلیل شکاف مهارتی را انجام نداده اند. این به یک گسست اساسی بین استراتژی های هوش مصنوعی سازمانی و مجموعه مهارت های داخلی تبدیل می شود.

Google Cloud بارهای کاری با کارایی بالا را با ماشین های مجازی مبتنی بر Arm و زمان بندی کار دسته ای هدف قرار می دهد

شرکت ها باید شروع به اولویت بندی چند چیز کنند:

  • در توسعه مهارت ها نقش فعال تری داشته باشید. اگرچه این مطالعه بر روی هوش مصنوعی متمرکز است، اما می توانید هوش مصنوعی را با هوش مصنوعی ابری یا مبتنی بر ابر جایگزین کنید. اصل یکسان است.
  • شکاف بین سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی، پولی که قبلاً برای سال ۲۰۲۴ بودجه در نظر گرفته شده، و آمادگی کارمندان برای استفاده از این فناوری‌ها را پر کنید.

کثرت‌نگری به اندازه من بدبین نیست. من پیش‌بینی می‌کنم که شکست احتمالاً رخ خواهد داد، از جمله افزایش بدهی‌های فنی زمانی که شرکت‌ها از قبل در بدهی‌های فنی غوطه‌ور هستند. بسیاری از سازمان ها کارشناسان به اصطلاح هوش مصنوعی را استخدام می کنند که تعداد زیادی تصمیم ضعیف می گیرند. زمانی که شرکت ها این را کشف کنند، دیگر خیلی دیر شده است.

ما شاهد اتفاقی مشابه با تلاش های اولیه ابر بودیم. با این حال، مشکلات هوش مصنوعی سریع‌تر پیش می‌آیند و ۱۰ برابر برای کسب‌وکار مضر هستند. باز هم، همانطور که در پیش بینی های سال ۲۰۲۴ خود بیان کردم، باید بر رفع این مشکل تمرکز کنیم، و باید این کار را از طریق رویکردهای نوآورانه و درک زنجیره تامین استعداد انجام دهیم.

هوش مصنوعی هنوز راه هایی برای بازآفرینی کد دارد

سرمایه گذاری های هوش مصنوعی در معرض خطر

البته، برخی این را به عنوان چالش دیگری که می توان بر آن غلبه کرد نادیده می گیرند. شاید. تفاوت اصلی این است که ما در حال پیاده سازی تحولی در فناوری نیستیم که ۲۰٪ در هزینه های عملیاتی کسب و کار صرفه جویی کند و از Capex به Opex تغییر کند. سیستم‌های هوش مصنوعی مولد می‌توانند بسیاری از کسب‌وکارها را بسازند یا از بین ببرند، و انجام درست این کار در اولین بار ضروری است.

گزارش Pluralsight پیامدهای گسترده‌تری را برای موفقیت سازمانی با هوش مصنوعی و سایر تحول دیجیتال. شکست در رفع شکاف مهارت‌های هوش مصنوعی می‌تواند توانایی شرکت‌ها برای دستیابی به بازده سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود را مختل کند و فرصت سرمایه‌گذاری بر مزیت‌های رقابتی ارائه‌شده توسط نوآوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست بدهد.

این می تواند کسب و کار شما را نابود کند. این بد است.

پایگاه داده اوراکل خودکار پشتیبانی مکالمه هوش مصنوعی را اضافه می کند

زنجیره تامین استعداد

این یکی از مواردی نیست که منتظر باشید تا بازار برطرف شود. بسیاری از مدیران استخدام با دستان بسته نشسته‌اند و از اینکه کالج‌ها و دانشگاه‌ها در گرفتن فارغ‌التحصیلان با مهارت‌های هوش مصنوعی بد هستند، شکایت دارند. آنها نیز ممکن است اکنون تسلیم شوند. موسسات آموزشی بسیار کند حرکت می کنند و این روزها بهترین راه یادگیری نیستند.

این به شما بستگی دارد که زنجیره تامین استعداد را اصلاح کنید. با کارمندان فعلی کار کنید تا بفهمید چه کسی مایل و قادر به تبدیل شدن به یک متخصص هوش مصنوعی است. مشخص کنید که آنها به چه دوره ها و آموزش های حین کار نیاز دارند. این به معنای بازگرداندن افراد به کالج نیست، بلکه به معنای ارائه آموزش های نوآورانه و پویا است که بر روی چیستی، چرایی و چگونگی هوش مصنوعی و ابر متمرکز شده است – به خصوص چگونه، که امروزه تا حد زیادی وجود ندارد.

من افرادی را نمی خواهم که بتوانند هوش مصنوعی مولد را برای من توضیح دهند. من کسی را می‌خواهم که بفهمد چگونه می‌توان آن را در یک کسب‌وکار خاص اعمال کرد تا موفقیت نهایی آن را تضمین کند. چیز زیادی برای درخواست نیست.