۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

نقشه راه شغلی فناوری اطلاعات: معاون مهندسی

آیا آماده هستید حرفه مهندسی نرم افزار خود را به سطح بعدی ببرید؟ در اینجا آمده است که چگونه یکی از معاونان مهندسی کار خود را از پایه شروع کرد.

آیا آماده هستید حرفه مهندسی نرم افزار خود را به سطح بعدی ببرید؟ در اینجا آمده است که چگونه یکی از معاونان مهندسی کار خود را از پایه شروع کرد.

معاون مهندسی مدیر اجرایی است که تیم‌های توسعه سازمان را مدیریت می‌کند، در میان سایر وظایف مرتبط با مهندسی.

طبق گفته آکادمی CTO، ارائه‌دهنده خدمات شغلی برای مدیران فناوری، این مدیران مسئول اطمینان از برآورده شدن الزامات طراحی، نظارت بر سازگاری تجربیات کاربر، و مدیریت تیمی از مهندسان و توسعه‌دهندگان هستند.

متوسط ​​دستمزد معاون مهندسی در ایالات متحده تا اوت ۲۰۲۲ ۲۷۱۶۷۳ دلار بود، اما طبق Salary.com این محدوده معمولاً بین ۲۳۹۳۴۳ دلار و ۳۱۱۱۵۳ دلار است. این شرکت می‌گوید: محدوده حقوق می‌تواند بسته به عواملی از جمله تحصیلات، گواهینامه‌ها، مهارت‌های اضافی، و تعداد سال‌های سپری شده در این حرفه، بسیار متفاوت باشد.

برای اینکه بفهمم چه چیزی در معاونت مهندسی وجود دارد، با برت کارتر، معاون مهندسی در ThreeFlow، ارائه‌دهنده نرم‌افزار بیمه صحبت کردم.

عشق به ساختن نرم افزار

کارتر در دانشگاه ویلامت تحصیل کرد و مدرک لیسانس علوم کامپیوتر را گرفت. او ابتدا قصد داشت در رشته فیزیک تحصیل کند، اما پس از گذراندن دوره مقدماتی برنامه نویسی، شیفته علوم کامپیوتر شد. او می‌گوید: «من همیشه از ساختن چیزها لذت می‌بردم و برنامه‌نویسی به شما توانایی زیادی برای ساختن می‌دهد. من یکی از هفت دانشجوی فارغ التحصیل علوم کامپیوتر در کلاس خود بودم. در آن زمان یک رشته عجیب و غریب بود.»

brett carter threeflow

برت کارتر معاون مهندسی ThreeFlow است.

وقتی کارتر در سال آخر دبیرستان خود در اینتل کارآموزی کرد، یک استراحت خوش شانس بود. او می‌گوید: «در حالی که من واقعاً برنامه‌نویسی زیادی در آن کار انجام نمی‌دادم – آزمایش سخت‌افزار و اعتبارسنجی بود – من مجذوب مقیاس و چشم‌انداز شرکت بودم. «احساس می‌کردم به چیزی واقعاً مهم تعلق دارم و این فرصت را داشتم که تأثیر زیادی در جهان بگذارم.»

اسناد ساده تر با صفحات GitHub

کارتر در اوایل کارش خود را به عنوان یک مدیر اجرایی یا حتی یک مدیر نمی دید. او می‌گوید: «من از ساختن نرم‌افزار آنقدر لذت می‌بردم که فکر کردن به چیز دیگری سخت بود.

از استارت آپ تا مقیاس

بعد از فارغ التحصیلی، کارتر قبل از اینکه در سال ۲۰۱۱ به سمت مدیریتی در Janrain، شرکتی که یک پلت فرم مدیریت کاربر نرم افزار به عنوان یک سرویس را ارائه می دهد، به عنوان مهندس نرم افزار، برای یک سری از شرکت های نوپا به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد.

در Janrain، او تیمی متشکل از پنج نفر را رهبری کرد که روی سرویس پیکربندی اصلی محصول شرکت کار می‌کردند. کارتر می‌گوید: «این اولین شرکتی بود که برای آن کار می‌کردم و تحت حمایت سرمایه‌گذاری بود. من سرپرست تیم محصول جدید [فناوری بازاریابی] بودم که پر از توسعه دهندگان عالی بود. کار بسیار زیادی بود اما ما چیزی واقعاً باورنکردنی برای آن زمان ساختیم و هرگز آن تجربه و تیم را فراموش نخواهم کرد.”

او می‌گوید: پس از این موقعیت، کارتر یک فرصت جدید می‌خواست، به‌ویژه چیزی که “با مقیاس بسیار زیاد”. او برای AppNexus، اکنون Xandr، که بستری برای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و تلویزیون فراهم می کند، کار کرد.

کارتر می‌گوید: «AppNexus یک دفتر جدید در شهر من باز می‌کرد و به دنبال مدیری برای تیم API خود برای تجارت سمت ناشر بود. «این برخلاف هر شرکتی بود که تا به حال برای آن کار کرده بودم – چنین فرهنگ قوی مسئولیت پذیری و کار تیمی. ما چیزی حدود ۱۰۰۰۰ سرور را اجرا کردیم و بیش از یک میلیون درخواست را در ثانیه انجام دادیم، مقیاسی که قبلاً هرگز ندیده بودم.”

راهنمای عملی احراز هویت React Native

در جستجوی مهارت ها و چالش های جدید

کارتر در حین حضور در AppNexus مجبور شد مهارت‌های جدیدی را بیاموزد. او می‌گوید: «هنگامی که ما اولین مشتری سازمانی خود را به دست آوردیم، یکی از [معاون رئیس‌جمهور] آن‌ها از من خواست تا کل پلتفرم API را در اختیار بگیرم، که عملکردش کلید بستن این معامله بزرگ سازمانی بود. “به یاد دارم که در یک کنفرانس ویدئویی با تعدادی از مدیران این مشتری که از ثبات و عملکرد API ما بسیار ناراضی بودند، نشسته بودم.”

CTO از کارتر خواست تا به سایت مشتری پرواز کند و طرحی را برای چگونگی برآوردن نیازهای مشتری ارائه دهد. او می‌گوید: «زمان بسیار پر استرسی بود، اما با یک تیم شگفت‌انگیز و کمی شانس، از چندین حادثه در هفته تا پایان سه‌ماهه به صفر رسیدیم». “این به علاوه یک سری کار سخت دیگر منجر به ارتقاء من به یکی از اولین نقش های کارگردان در شرکت شد، جایی که من سرپرستی گروه های مختلف را بر عهده داشتم.”

در نهایت، کارتر مشتاق بازگشت به یک شرکت نوپا بود. او می‌گوید: «من واقعاً می‌خواستم مالک داستان رشد باشم و فرصتی برای حضور در یک تیم اجرایی داشته باشم. پس از جستجو در بازار به ThreeFlow پیوست.

کارتر می‌گوید: «من واقعاً از محصولی که می‌خواهم با تیمم در ThreeFlow بسازم و اینکه چگونه کارگزاران و اپراتورهای مزایای کارکنان را توانمند می‌کنیم، هیجان‌زده هستم. دیدن اینکه چگونه قطعات فنی تیم من در نهایت افراد، سیستم‌ها و اطلاعات را برای ایجاد ارتباطات، فرآیندها و تصمیمات سودمند آسان‌تر [به هم متصل می‌کنند] بسیار عالی است.»

محافظت از برنامه های LLM با ایمنی محتوای هوش مصنوعی Azure

لحظه کاری به یاد ماندنی

کارتر می‌گوید: «تیم من محصولی ساخت که برای وب‌سایت American Idol استفاده می‌شد. من به یاد دارم که یک فصل کامل از برنامه را صرف تماشای معیارهای برنامه ما در هر وقفه تبلیغاتی کردم و شاهد این افزایش ترافیک عظیم بودم. برنامه ما هرگز خراب نشد.”

علاوه بر این، کارتر زمانی را به یاد می آورد که یک پایگاه کد API یکپارچه و عظیم وجود داشت که هیچ کس نمی خواست آن را لمس کند. او می‌گوید: «همه، از جمله مدیر ارشد فناوری، فکر می‌کردند که باید آن را کنار بگذاریم و بازنویسی کنیم. من می‌دانستم که این یک تلاش عظیم و مخل بزرگ برای شرکت خواهد بود. من یک تیم پنج نفره تشکیل دادم و یک چهارم تلاش کردیم تا آن را درست کنیم و در پایان بسیار پایدار بود و امکان مشارکت در آن بسیار بیشتر بود. معمار اصلی ما به من گفت که از اینکه ما کار خوبی انجام داده‌ایم دیوانه است، زیرا این بدان معناست که هرگز بازنویسی نمی‌شود.»

مشاوره شغلی

وقتی از کارتر در مورد بهترین توصیه‌های شغلی یا زندگی پرسیده می‌شود، می‌گوید: «مدیر عامل حرفه‌ای خود باشید… به یاد دارم که منتظر قدم بعدی در حرفه‌ام بودم. شما باید اهدافی را تعیین کنید و به دنبال آنها بروید.” برای دیگرانی که به دنبال مسیر شغلی مشابه با مسیر شغلی او هستند، او پیشنهاد می کند که مربیان پیدا کنند. او می گوید: “برخی از بهترین مربیانی که داشته ام در واقع افرادی هستند که نقشی مشابه یا مشابه من در یک شرکت متفاوت دارند.” از طریق تصمیمات فکر کنید یا موقعیت‌های دشوار را هدایت کنید – البته فقط با گوش دادن به من.»