۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چرا توسعه دهندگان به استعفای بزرگ می پیوندند

تحقیقات انجام شده توسط Salesforce's Mulesoft نشان داد که 93٪ از شرکت ها در تلاش برای حفظ توسعه دهندگان ماهر هستند.

تحقیقات انجام شده توسط Salesforce’s Mulesoft نشان داد که ۹۳٪ از شرکت ها در تلاش برای حفظ توسعه دهندگان ماهر هستند.

توسعه دهندگان نرم افزار سازمانی به استعفای بزرگ، زیرا طبق نظرسنجی جدیدی که توسط Salesforce’s Mulesoft انجام شده است، در حالی که تلاش می کنند تا با افزایش تقاضای کسب و کار همراهی کنند و در پی همه گیری COVID-19 درگیر کارهای تکراری هستند.

این باعث شده است که ۹۳ درصد از پاسخ‌دهندگان، حفظ توسعه‌دهندگان ماهر را دشوارتر ببینند و ۸۶ درصد نیز از زمان شروع همه‌گیری، جذب نیرو دشوارتر شده‌اند.

Microsoft ML.NET 3.0 قابلیت های یادگیری عمیق را گسترش می دهد

این تحقیق در فوریه ۲۰۲۲ انجام شد و ۶۰۰ رهبر فناوری اطلاعات از شرکت‌های سراسر ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان و استرالیا مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این نظرسنجی، سه عامل اصلی منجر به استرس توسعه‌دهندگان، افزایش حجم کاری و درخواست‌های تیم‌های دیگر (۳۹%)، فشار فزاینده برای تغییر دیجیتال (۳۷%) و نیاز به دائمی مهارت های جدید را برای انطباق با فناوری ها و رویکردهای جدید بیاموزید (۳۵%).

نقش پایگاه داده در محاسبات لبه

بیش از سه چهارم سازمان ها می گویند که توسعه دهندگان آنها توسط معماری های نرم افزاری بسیار پیچیده کند شده اند. در نتیجه، ۹۱٪ از سازمان ها نیاز به اتوماسیون بیشتر برای کاهش بار توسعه دهندگان می بینند.

مت مک‌لارتی گفت: «تقاضا برای راه‌حل‌های دیجیتال پیش از همه‌گیری از عرضه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار پیشی می‌گرفت، اما اکنون از سقف گذشته است. ریزش ناشی از استعفای بزرگ این شکاف را بیش از پیش افزایش می‌دهد.» ، CTO حوزه جهانی در Mulesoft.