۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چگونه توسعه دهندگان شروع به اولویت بندی سلامتی در محل کار می کنند

داده‌های جدید Stack Overflow نشان می‌دهد که علیرغم اینکه بسیاری از کارفرمایان سلامت کارکنان را تشویق می‌کنند، همه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از توصیه‌های آنها پیروی نمی‌کنند.

داده‌های جدید Stack Overflow نشان می‌دهد که علیرغم اینکه بسیاری از کارفرمایان سلامت کارکنان را تشویق می‌کنند، همه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از توصیه‌های آنها پیروی نمی‌کنند.

داده‌های جدید از مرکز پرسش و پاسخ برنامه‌نویس Stack Overflow برخی از راه‌هایی را که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار شروع به اولویت‌بندی سلامت ذهنی و جسمی خود در حین کار می‌کنند، شناسایی کرده است.

در اوایل سال جاری، Stack Overflow از ۸۰۰ توسعه‌دهنده نرم‌افزار نظرسنجی کرد تا ببیند آیا آنها از کار راضی هستند و برای حفظ یا بهبود رفاه خود چه می‌کنند، که اکثریت ۸۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مایل به بهبود سلامت جسمانی خود بودند، و ۸۳ نفر ٪ علاقه مند به بهبود سلامت روان خود هستند.

گلنگ چک کننده آسیب پذیری پرچم آسیب پذیری های Go

وقتی از آنها پرسیده شد که برای بهبود سلامت و تندرستی خود چه می‌کنند، نوشیدن آب بیشتر (۵۷%)، خوردن یک رژیم غذایی سالم (۵۶%) و اولویت دادن به ورزش (۴۷%) سه پاسخ برتر پاسخ‌دهندگان بودند. علاوه بر این، ۲۵٪ گفتند که به طور فعال تعداد ساعات کار خود را کاهش می دهند.

وقتی از آنها پرسیده می‌شود چه فعالیت‌هایی برای استراحت از کار انجام می‌دهند، بیشتر توسعه‌دهندگان هنوز هم زمان صفحه نمایش خود را افزایش می‌دهند، خواه مرور رسانه‌های اجتماعی (۳۷%)، تماشای ویدیو (۳۶%) یا بازی‌ها (۲۷%). دقیقاً نیمی از پاسخ‌دهندگان از میز خود دور می‌شوند و ۵۰ درصد از افراد مورد بررسی گفته‌اند که پیاده‌روی می‌کنند یا ورزش می‌کنند.

10 بهترین روش برای هر استقرار MongoDB

این تحقیق همچنین نشان داد که در حالی که ۷۵٪ از پاسخ دهندگان گفتند که کارفرمایان آنها سلامت جسمی و روانی را در محل کار تشویق می کنند، ۶۰٪ از همان کارگران هرگز یک روز بهداشت روانی را سپری نکرده اند.

این از یافته‌های متخصص رفاه توسعه‌دهنده Yerbo گزارش وضعیت فرسودگی شغلی در فناوری ۲۰۲۲ پشتیبانی می‌کند، که در آن از هر پنج فناوری، دو مورد کارگران در معرض خطر بالای فرسودگی شغلی شناسایی شدند و صنعت با یک بحران بالقوه مواجه می‌شود، اگر برای بهبود سلامتی کارکنان کمک بیشتری نکند.

آموزش Golang: با زبان Go شروع کنید

فرسودگی شغلی توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان مشکل قانونی سلامت روان، که می تواند منجر به از دست دادن انرژی، منفی نگری و احساس بی ارزشی شود.

دیوید گیبسون، تحلیلگر ارشد داده در Stack Overflow گفت که جلوگیری از فرسودگی شغلی در صنعت پر سرعت همیشه چالش برانگیز است. با این حال، با تشویق کارکنان به استراحت های منظم و اولویت دادن به سلامت شخصی، صنعت می تواند گام هایی را در جهت اطمینان از خوشحالی و سلامت توسعه دهندگان در محل کار بردارد.