۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

آزمایشگاه هوش مصنوعی Podman Red Hat از پذیرش genAI توسط توسعه دهندگان پشتیبانی می کند

افزونه Podman Desktop دارای برنامه‌های نمونه و زمین بازی توسعه‌دهندگان برای کاوش موارد استفاده LLM است.

افزونه Podman Desktop دارای برنامه‌های نمونه و زمین بازی توسعه‌دهندگان برای کاوش موارد استفاده LLM است.

Red Hat از Podman AI Lab رونمایی کرده است. به رابط گرافیکی Podman Desktop که به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی را در کانتینرها بسازند.

آزمایشگاه هوش مصنوعی Podman که در ۷ می اعلام شد، قصد دارد توسعه با هوش مصنوعی را در یک محیط محلی آسان‌تر کند. Red Had گفت که افزونه Podman AI Lab از پذیرش هوش مصنوعی مولد برای ساخت برنامه های هوشمند یا افزایش گردش کار آنها با استفاده از قابلیت های توسعه افزوده شده با هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

Project Loom: مدل جدید همزمانی جاوا را درک کنید

دستورالعمل‌های نصب افزونه Podman AI Lab را می‌توانید در developers.redhat.com. همراه Podman AI Lab، Podman Desktop، رابطی برای کار با کانتینرها و Kubernetes در یک محیط محلی.

Podman AI Lab دارای یک «کاتالوگ دستور العمل» با نمونه برنامه‌های کاربردی است تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا با موارد استفاده رایج برای LLM (مدل‌های زبان بزرگ) شروع کنند. این موارد استفاده شامل ربات‌های چت شبیه‌سازی مکالمه انسانی است. خلاصه‌نویس‌های متنی برای کمک به ایجاد و مدیریت محتوا؛ تولیدکنندگان کد تا توسعه دهندگان بتوانند روی طراحی سطح بالاتر تمرکز کنند. و تشخیص اشیا برای شناسایی اشیاء در تصاویر دیجیتال یا ویدئو استفاده می شود. مورد استفاده دیگر، رونویسی صدا به متن است که به طور خودکار زبان گفتاری را به متن نوشتاری رونویسی می کند.

6 اشتباه برنامه نویسی Rust که باید مراقب آنها باشید

توسعه‌دهندگان می‌توانند از نمونه برنامه‌های کاربردی برای بررسی کد منبع و یادگیری نحوه ساخت برنامه‌های مختلف LLM استفاده کنند. همچنین در Podman AI Lab یک محیط زمین بازی است که کاربران می توانند با مدل ها تعامل داشته باشند و رفتار را مشاهده کنند.