۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

استفاده از ابر برای ساخت مسکن مقرون به صرفه تر

ساخت و ساز مسکونی برای ایجاد اختلال در رایانش ابری آماده است. با نزدیک‌تر شدن به تحویل خودکار مسکن، ابر می‌تواند نقش مهم‌تری ایفا کند.

ساخت و ساز مسکونی برای ایجاد اختلال در رایانش ابری آماده است. با نزدیک‌تر شدن به تحویل خودکار مسکن، ابر می‌تواند نقش مهم‌تری ایفا کند.

ساعت ۲ بامداد است و شما به‌تازگی در فهرست گزینه‌های ساخت خانه جدیدتان، سنگ تمام گذاشتید. هفته گذشته زمینی را با منظره کوه انتخاب کردید، و این هفته خانه جدید ۲۵۰۰ فوت مربعی خود را با استفاده از یک ابزار طراحی مبتنی بر وب پیکربندی کردید. هنگامی که طراحی شما کامل شد، دکمه “build” را فشار دهید. سه روز بعد، پیامکی دریافت می کنید که خانه شما آماده استقرار است، خدمات برقی فعال شده اند و مجوزهای اشغال قبلاً صادر شده است. شما هنوز با یک انسان در مورد ساخت خانه خود صحبت نکرده اید.

چگونه یک خانه را با این سرعت تحویل دهیم؟ این نیاز به اتوماسیون کامل فرآیندهای طراحی و ساخت دارد، با حداقل تعداد ممکن انسان در ترکیب. این شامل اتوماسیون تمام معاملات مربوط به ساخت و ساز و حتی اتوماسیون برای برآورده کردن تمام ایست های بازرسی قانونی مورد نیاز در طول مسیر می شود. این یک مدینه فاضله صاحب خانه خواهد بود.

یک رویکرد متعادل برای انتخاب پلتفرم هوش مصنوعی

در دوران جوانی‌ام، در یک کارگاه ساختمانی کارگر بودم. کار من این بود که تخته سه لا و دیوارهای خشک را از جایی به جای دیگر منتقل کنم. حتی در آن زمان من از تعداد کارهای تکراری مورد نیاز برای ساختن خانه شگفت زده شدم. بله، خدمه ساختمانی امروزی از برخی اتوماسیون‌ها مانند ابزارهای برقی استفاده می‌کنند، اما وقتی به نحوه ساخت ماشین‌ها و سایر محصولات تولیدی نگاه می‌کنیم هنوز قدیمی به نظر می‌رسد.

خانه های تولیدی چندین دهه است که در دسترس هستند. آنها در یک کارخانه تولید می شوند و بخش های تکمیل شده برای مونتاژ به لات منتقل می شوند. با این حال، مقدار کار دستی هنوز هم تقریباً مشابه زمانی است که تمام یک ساخت و ساز در محل نهایی انجام می شود، و هزینه ها مشابه خانه های ساخته شده سنتی است.

این صنعتی است که برای ایجاد اختلال آماده شده است. فناوری برای اتوماسیون واقعی ساخت خانه ها تازه شروع به ورود کرده است. در عین حال، قیمت خانه های جدید برای بودجه متوسط ​​خریداران بسیار بالا است. خانواده ای از ویرجینیا اخیراً به اولین خانه با چاپ سه بعدی Habitat for Humanity در ایالات متحده. در حالی که من مطمئن هستم که این بیشتر برای اثبات مفهوم بود تا صرفه جویی در هزینه و زمان، اما نشان داد که انواع بیشتری از ساخت و ساز خانه را می توان خودکار کرد، و در نتیجه هزینه های بالقوه را می توان کاهش داد و حتی کیفیت ساخت و ساز را بهبود بخشید. p>

دنیای در حال تغییر جاوا

خانه چاپ سه بعدی تنها بخشی از مشکلات ساخت و ساز خانه را حل می کند. با این حال، هیچ چیزی در افق وجود ندارد که جلوی اتوماسیون معاملات ساختمان را بگیرد. استفاده از رباتیک نوری برای کارهای نجاری، برق و لوله کشی با سیستم های اتوماسیون ساخت و ساز نوظهور کار می کند تا برنامه ریزی و توالی ساخت را بهتر ارائه دهد. ایده بهینه سازی فرآیندها و در نتیجه کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تحویل است. در تصویر بزرگ، این همان تحولی است که در سایر صنایع از طریق دیجیتالی کردن همه چیز در حال انجام است.

برنامه های ویندوز را بلند کرده و به کانتینرها منتقل کنید

صنعت ساخت و ساز در حال حاضر به دنبال تسلیحاتی کردن محاسبات ابری برای شروع خودکارسازی بیشتر است. فرآیندهای اصلی ساخت خانه من گمان می‌کنم که زودتر روزی را خواهیم دید که می‌توانیم چیزهای زیادی بخریم، خانه‌ای را برای ساختن در آن زمین طراحی کنیم، و بعد از چند روز وارد آن خانه شویم، همه اینها به لطف اتوماسیونی است که توسط فناوری رایانش ابری هدایت می‌شود.< /p>

ارزش واقعی توانایی انجام یک ساخت بدون افراد نیست، اگرچه این عالی است. ارزش واقعی کاهش هزینه مسکن به سطوح مقرون به صرفه تر و در عین حال افزایش کیفیت و ایمنی است. فرآیندها و فناوری‌هایی که ما برای ساختن خانه‌ها استفاده می‌کردیم، زمانی که من ۲x4s را در تمام آن سال‌ها پیش از چندین پله بالا می‌بردم، امروز تقریباً یکسان است. این در حال تغییر است.