۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

استودیو Salesforce Einstein برای کمک به شرکت‌ها در آموزش مدل‌های هوش مصنوعی مولد

استودیو انیشتین همچنین می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا داده‌های خود را از Salesforce Data Cloud به پیشنهادات هوش مصنوعی شخص ثالث از جمله Amazon SageMaker و Vertex AI Google برای آموزش مدل‌ها متصل کنند.

استودیو انیشتین همچنین می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا داده‌های خود را از Salesforce Data Cloud به پیشنهادات هوش مصنوعی شخص ثالث از جمله Amazon SageMaker و Vertex AI Google برای آموزش مدل‌ها متصل کنند.

Salesforce در روز جمعه ابزار آموزشی مدل بدون کد مبتنی بر رابط و هوش مصنوعی مولد را با نام استودیو انیشتین به عنوان بخشی از ارائه داده ابری خود منتشر کرد.

استودیوی انیشتین با هدف قرار دادن دانشمندان و مهندسان داده، طراحی شده است تا به شرکت‌ها کمک کند داده‌های Salesforce خود را به هر هوش مصنوعی یا مدل زبان بزرگ، از جمله Llama 2 و GPT 4، برای تقویت و تسریع توسعه هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مولد.

کد نویسی با هوش مصنوعی: نکات و بهترین روش های توسعه دهندگان

Einstein Studio عموماً در هنگام راه‌اندازی در دسترس است و بدون هزینه اضافی با Data Cloud همراه است.

بر اساس ویژگی‌های داخلی ابزار مانند zero-ETL (extract, transform, load) شرکت‌ها می‌توانند در هزینه و زمان صرفه‌جویی کنند و به بازار سریع‌تر وارد شوند. به تحلیلگران.

«حرکت داده‌ها در مورد آموزش مدل‌سازی یک مسئله مهم بوده است، زیرا نیاز به ادغام‌های زمان‌بر دارد. اندی تورای، تحلیلگر اصلی در Constellation Research، گفت: Zero-ETL به معنای نگهداری داده ها در جایی است که هستند.

مسائل وقت‌گیر دیگری که این ابزار حل می‌کند، به گفته Thurai، شامل حذف نیاز به عادی‌سازی داده‌ها، و تمیز کردن و ارائه داده‌های بی‌درنگ برای آموزش مدل است، زیرا استودیو انیشتین به‌طور خودکار داده‌های Salesforce یک شرکت را «هماهنگ» می‌کند و به‌روزرسانی‌ها را ترسیم می‌کند. داده ها از Data Cloud.

Grafana: تابش نور به خوشه های Kubernetes

«ارائه داده‌های بی‌درنگ برای آموزش مدل چیزی است که بیشتر توسعه‌دهندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هنگامی که عکس فوری از داده ها را برای توسعه مدل می گیرید، جدیدترین یا جدیدترین داده ها در توسعه مدل نقشی ندارند.

اینستین استودیو همچنین دارای ویژگی های دیگری است که می تواند به شرکت ها در ارائه مدل ها و نظارت بر آنها برای مغایرت ها کمک کند. ابزار جدید همچنین می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند داده‌ها را به هوش مصنوعی یا مدل‌های زبان بزرگی که در پلتفرم‌های دیگری مانند Amazon SageMaker و Google’s Vertex AI آموزش می‌بینند، متصل کنند.

Red Hat RHEL را برای هوش مصنوعی راه اندازی کرد

به عنوان بخشی از پیشنهاد جدید، Salesforce گفت که یک پنل کنترل برای کمک به دانشمندان و مهندسان داده ارائه می‌کند تا نحوه قرار گرفتن داده‌هایشان در معرض پلتفرم‌های هوش مصنوعی انتخابی برای آموزش را کنترل کنند.

طبق گفته Thurai، اقدام به راه‌اندازی استودیوی انیشتین به Salesforce کمک می‌کند تا به دو دسته از کاربران یا مشتریان پاسخ دهد – کاربرانی که می‌خواهند مدل‌های سفارشی خود را ایجاد و آموزش دهند، و کاربرانی که قبلاً یک مدل سفارشی موجود دارند یا می‌خواهند جریمه کنند. -هر مدل زبان بزرگ منبع باز را با داده های سفارشی آنها از Salesforce تنظیم کنید.