۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

جعبه ابزار کم کد پلت فرم Salesforce را به برنامه های Slack گسترش می دهد

Salesforce Platform for Slack Taps مهارت های توسعه Salesforce و قابلیت های پلت فرم Customer 360 برای ساخت برنامه های همکاری Slack.

Salesforce Platform for Slack Taps مهارت های توسعه Salesforce و قابلیت های پلت فرم Customer 360 برای ساخت برنامه های همکاری Slack.

Salesforce و Slack در حال معرفی Salesforce Platform برای Slack هستند، یک جعبه ابزار کم‌کد که به توسعه دهندگان Salesforce اجازه می‌دهد برنامه‌های Slack بسازند که از برنامه‌ها، داده‌ها و اتوماسیون مستقیماً از پلتفرم Salesforce Customer 360 استفاده می‌کنند.

Salesforce Platform for Slack به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از مهارت های توسعه Salesforce موجود برای ساخت Slack استفاده کنند و از احراز هویت Salesforce، تعاریف UI، اتوماسیون و زبان برنامه نویسی Apex بهره ببرند. Salesforce و Slack گفتند، این جعبه ابزار که در ۲۷ آوریل معرفی شد، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌هایی بسازند تا افراد را در سراسر کسب‌وکار به هم متصل کنند تا «HQs دیجیتال» تولید کنند.

انتخاب GPU مناسب برای هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و موارد دیگر

Salesforce Platform for Slack مؤلفه ها و ادغام های جدید زیر را معرفی می کند:

  • Flow in Slack اتوماسیون فرآیند Salesforce Flow را با اقدامات در Slack مرتبط می کند. به شیوه‌ای با کد پایین، می‌توان گردش‌های کاری را در Salesforce ایجاد کرد که یک کانال در Slack برای همکاری ایجاد می‌کند.
  • Apex SDK for Slack به توسعه دهندگان اجازه می دهد کدهای Apex ساخته شده در Salesforce را به چارچوب UI Slack متصل کنند. برنامه های Apex را می توان به Slack آورد.
  • سه ادغام Slack برای Salesforce Customer 360 که در نسخه بتای باز راه اندازی شده است، تابستان امسال آماده تولید می شود. از جمله Sales Cloud برای Slack، برای مدیریت داده های فروش. Service Cloud برای Slack، برای حل پرونده مشتری؛ و Marketing Cloud برای Slack، برای بهینه‌سازی برنامه‌ریزی سفر و همسویی تیم‌های فروش و بازاریابی B2B.
Java Flight Recorder به دنبال بهبود است

Salesforce اعلام کرد خرید Slack برای ۲۷.۷ میلیارد دلار در اواخر سال ۲۰۲۰ و معامله در سال گذشته تکمیل شد.