۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

داکر ۱۰۵ میلیون دلار بودجه جمع آوری می کند تا تمرکز خود را بر توسعه دهندگان افزایش دهد

این شرکت کانتینری پس از فروش کسب و کار سازمانی خود به Mirantis در سال 2019، به تمرکز خود بر ارائه خدمات به توسعه دهندگان ادامه می دهد.

این شرکت کانتینری پس از فروش کسب و کار سازمانی خود به Mirantis در سال ۲۰۱۹، به تمرکز خود بر ارائه خدمات به توسعه دهندگان ادامه می دهد.

Docker دور جدیدی از بودجه ۱۰۵ میلیون دلاری را جمع‌آوری کرده است، زیرا همچنان بر ارائه خدمات به توسعه‌دهندگان پس از فروش کسب‌وکار سازمانی خود به Mirantis در سال ۲۰۱۹ تمرکز می‌کند.< /p>

دور سرمایه گذاری ۱۰۵ میلیون دلاری سری C توسط Bain Capital Ventures رهبری شد و Atlassian Ventures، Citi Ventures، Vertex Ventures، و Four Rivers Group به آن پیوستند. سرمایه گذاران موجود Benchmark Capital، Index Ventures و Tribe Capital نیز در این دور شرکت کردند. Docker اکنون از زمان بسته شدن قرارداد Mirantis، ۱۶۳ میلیون دلار جمع آوری کرده است و ارزش شرکت را به ۲.۱ میلیارد دلار می رساند.

آموزش کدنویسی به ماشین ها

“از آن نقطه بازنشانی، ما مجبور شدیم استراتژی محصول، ورود به بازار و مدل کسب‌وکار را دوباره انجام دهیم، و این دور سرمایه‌گذاری نمونه‌ای از بسیاری از آن شرط‌بندی‌هایی است که انجام داده‌ایم و شروع به بازدهی و جمع شدن کردیم،” اسکات جانستون، مدیر عامل Docker به InfoWorld گفت.

در زمان جانستون، Docker جدید بر روی ارائه برنامه‌نویسان برای ساخت برنامه‌های کانتینری تمرکز کرده است، عمدتاً از طریق عملکرد Docker Build، زمان اجرا کانتینر Docker Engine، مخزن تصویر Hub، و برنامه محبوب دسک‌تاپ، که Docker شروع به شارژ شرکتی کرد. مشتریان برای استفاده در سال گذشته.

عملیات فناوری اطلاعات مبتنی بر ابر در حال افزایش است

Docker می‌گوید از آخرین دور سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری در محصول خود، تمرکز بر بهره‌وری توسعه‌دهنده، محتوای قابل اعتماد، و مشارکت در اکوسیستم، استفاده خواهد کرد و به کانال‌های فروش و مناطق جغرافیایی جدید گسترش خواهد یافت.

در سمت محصول، این شامل کنترل‌های امنیتی بیشتری می‌شود تا توسعه‌دهندگان سازمانی بتوانند با اطمینان فقط از تصاویر کانتینر مورد اعتماد استفاده کنند و آسیب‌پذیری‌ها را در صورت بروز آسان‌تر اصلاح کنند.

Docker همچنین به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود به معماری‌های کاربردی جدید، مانند بدون سرور و WebAssembly خواهد بود. همانطور که جانستون می بیند، برنامه های بدون سرور و Wasm هنوز با یک ظرف کانتینر باز (OCI) در هسته خود ساخته می شوند، بنابراین توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به ساخت برنامه های کاربردی برای این اهداف با استفاده از زنجیره ابزار آشنا Docker ادامه دهند، تکامل طبیعی محصول است.

زمینه در حال ظهور پزشکی قانونی رایانش ابری

به طور تصادفی، دور جدید تامین مالی Docker تنها یک روز پس از آن اعلام شد که بنیانگذار Docker Solomon Hykes از یک دور بودجه ۲۰ میلیون دلاری سری A خبر داد و یک نسخه بتا عمومی را برای راه اندازی نرم افزار جدید خود، Dagger، راه اندازی کرد. p>