۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

راب انسلین، مدیر فروش Google Cloud به UiPath می رود

رهبر سابق فروش SAP در زمانی که در حال سرمایه گذاری هنگفتی برای رسیدن به رقبای مایکروسافت و خدمات وب آمازون است، فروشنده ابر را ترک می کند.

رهبر سابق فروش SAP در زمانی که در حال سرمایه گذاری هنگفتی برای رسیدن به رقبای مایکروسافت و خدمات وب آمازون است، فروشنده ابر را ترک می کند.

Google Cloud در حال از دست دادن ارشدترین مدیر فروش خود، راب انسلین، در زمانی است که سرمایه گذاری هنگفتی برای کاهش شکاف بین خود و رقبای ابر عمومی انجام می دهد Microsoft Azure و خدمات وب آمازون (AWS) .

انسلین در آوریل ۲۰۱۹ به عنوان رئیس فروش ابری از شرکت نرم‌افزار آلمانی SAP به Google Cloud پیوست. او یکی از اولین استخدام‌شدگان اصلی مدیرعامل جدید Google Cloud، توماس کوریان، به عنوان بخش ابر بود برای خود اهداف بلندپروازانه ای برای بستن بازار تعیین می کند به اشتراک گذاری شکاف با Microsoft و AWS.

عبور از مرحله ناخوشایند کودک نوپا genAI

در این نقش، او بر سه برابر شدن نیروی کار مشتری گوگل، از جمله گسترش تهاجمی جهانی نظارت داشت. او همچنین با متقاعد کردن مشتریان سازمانی به انتقال بارهای کاری SAP خود به زیرساخت های آن، اعتبار را به خاطر رشد کسب و کار SAP Google Cloud دریافت کرده است. بر اساس گزارش توسط پروتکل.

آیا محاسبات ابری می تواند واقعاً فدرال شود؟

انسلین برای پیوستن به اتوماسیون فرآیند رباتیک ترک می‌کند. فروشنده UiPath به عنوان مدیرعامل در کنار بنیانگذار دانیل داینز از ۱۶ می.

«من راب را به عنوان شریک خود معرفی می کنم، زیرا ما روی رشد در مقیاس تمرکز می کنیم و شرکتی را ایجاد می کنیم که نحوه انجام کسب و کار را مجدداً تصور می کند،» Dines در بیانیه ای گفت. راب تعادل مناسبی از تجربه و مهارت‌ها را برای مقیاس‌بندی فعالیت‌های ما به ارمغان می‌آورد و به من این امکان را می‌دهد که بر فرهنگ، چشم‌انداز و نوآوری محصول شرکت خود تمرکز کنم، حوزه‌هایی که به آنها علاقه دارم – و ارزش قابل توجهی برای کارمندان و مشتریان ما به ارمغان می‌آورد. p>

چگونه finops می تواند ابر را ایمن تر کند

Google Cloud دیروز نتایج سه ماهه قوی را اعلام کرد، با افزایش درآمد ۴۴ درصدی به ۵.۸ میلیارد دلار برای شروع سال مالی، با زیان عملیاتی ۹۳۱ میلیون دلاری. فروشنده همچنین اظهار داشت که به سرمایه گذاری هنگفت در مراکز داده، املاک و مستغلات، و تعداد نیروی مهندسی و فروش در بخش ابری خود ادامه خواهد داد.