۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

لینوکس Red Hat به Oracle Cloud می آید

Red Hat Enterprise Linux اکنون گواهی شده و به طور کامل در ماشین های مجازی Oracle Cloud Infrastructure پشتیبانی می شود.

Red Hat Enterprise Linux اکنون گواهی شده و به طور کامل در ماشین های مجازی Oracle Cloud Infrastructure پشتیبانی می شود.

Red Hat Enterprise Linux (RHEL) اکنون به طور کامل بر روی پلت فرم ابری Oracle Cloud Infrastructure (OCI) اجرا خواهد شد. اگرچه RHEL با اوراکل لینوکس رقابت می کند، اوراکل می گوید که در مورد اینکه این پلتفرم لینوکس خودش چه معنایی می تواند داشته باشد استرس ندارد.

این دو شرکت در ۳۱ ژانویه شراکت خود را اعلام کردند. Red Hat و Oracle با افتخار که بیش از ۹۰ درصد از Fortune 500 به راه حل های Red Hat و Oracle متکی هستند، گفتند که اتحاد این سازمان ها را قادر می سازد تا عملیات ابری خود را در OCI استاندارد کنند. یک پلت فرم ابر مشترک که از مرکز داده تا ابر توزیع شده OCI امتداد دارد. مشتریان می توانند با پشتیبانی Red Hat و Oracle تماس بگیرند تا مشکلات احتمالی را حل کنند.

تعریف راه حل ابری با مهارت هایی که در واقع دارید

Oracle گفت ترسی ندارد که در دسترس بودن RHEL در Oracle Cloud تأثیر منفی بر استفاده از Oracle Linux بگذارد. لئو لئونگ، معاون OCI و فناوری اوراکل، گفت که عامل اصلی وجود RHEL در OCI، تقاضا و انتخاب مشتری است. او گفت که اوراکل انتظار دارد بسیاری از شرکت ها در صنایع مختلف از این شراکت استفاده کنند. OCI همچنین از سیستم عامل هایی مانند لینوکس اوبونتو و ویندوز پشتیبانی می کند.

آیا رایانش ابری از رکود اقتصادی مصون است؟

RHEL اکنون بر روی ماشین‌های مجازی OCI که بسته به پردازنده از یک تا ۸۰ هسته‌ی CPU را با افزایش واحد پردازش می‌کنند و از ۱ گیگابایت حافظه در هر CPU تا مجموع ۱۰۲۴ گیگابایت را ارائه می‌کنند، گواهینامه دریافت کرده است. RHEL در ابتدا بر روی اشکال OCI VM با استفاده از پردازنده های AMD، Intel و Arm پشتیبانی می شود. کار برنامه‌ریزی برای RHEL شروع شده است تا در خدمات OCI فلزی بدون مجوز، که انزوا و عملکرد بیشتری را در مقایسه با محیط‌های داخلی ارائه می‌کند، گواهی شود.

Snowflake برای مقابله با Teradata، Google BigQuery و Amazon Redshift به پایتون ضربه می زند.

اطلاعات بیشتر در مورد راه‌اندازی RHEL در OCI، از جمله دستورالعمل‌های گام به گام را می‌توانید در وبلاگ OCI.