۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت ابزار ارزیابی Azure Migrate را برای برنامه‌های NET منتشر کرد

برنامه AppCAT و ابزار ارزیابی کد به شناسایی مشکلاتی که برنامه‌های NET ممکن است در هنگام انتقال به ابر Azure داشته باشند، کمک می‌کند.

برنامه AppCAT و ابزار ارزیابی کد به شناسایی مشکلاتی که برنامه‌های NET ممکن است در هنگام انتقال به ابر Azure داشته باشند، کمک می‌کند.

مایکروسافت AppCAT را معرفی کرده است، یک ابزار Azure Migrate که به کاربران کمک می‌کند تا برنامه‌های داخلی .NET خود را به Azure cloud این شرکت منتقل کنند.

۳ ژانویه معرفی شد ، برنامه Azure Migrate و ابزار ارزیابی کد برای دات نت، یا به اختصار AppCAT، به کاربران امکان می دهد کد منبع دات نت، باینری ها و پیکربندی های یک برنامه را ارزیابی کنند تا هنگام انتقال یک برنامه دات نت به Azure، مشکلات و فرصت های بالقوه را پیدا کنند. به گفته مایکروسافت، این ابزار به کشف مشکلاتی که ممکن است یک برنامه در هنگام انتقال به Azure داشته باشد کمک می کند و با پیشنهاد راه حل های مدرن ابر بومی عملکرد، امنیت و مقیاس پذیری را بهبود می بخشد.

CI/CD چیست؟ ادغام مداوم و تحویل مداوم توضیح داده شده است

هنگامی که یک تجزیه و تحلیل اجرا می شود، AppCAT مواردی را برای بررسی یا تغییر گزارش می دهد تا اطمینان حاصل شود که یک برنامه پس از انتقال از داخل محل به Azure به درستی کار می کند. در دسترس به عنوان افزونه ویژوال استودیو یا به عنوان یک ابزار NET CLI، AppCAT استفاده از فناوری برنامه را از طریق تجزیه و تحلیل استاتیک کد و وابستگی ها کشف می کند. مایکروسافت دستورالعمل‌هایی را برای ابزار CLI پست کرده است. هم ابزار CLI و هم برنامه افزودنی ویژوال استودیو به کاربران اجازه می‌دهند نتایج تجزیه و تحلیل را در قالب‌های HTML، CSV و JSON ذخیره کنند.

کد منبع جاوا می تواند به رمزگذاری UTF-8 تغییر کند

با AppCAT، کاربران می‌توانند به خطی که نیاز به توجه دارد بپرند، مشکلات را برطرف کنند، آنها را به‌عنوان ثابت علامت‌گذاری کنند و وضعیت فعلی را ذخیره کنند. این ابزار تخمینی از میزان تلاش برای رفع هر مشکل از جمله برآورد اجزای برنامه ها و پروژه ها ارائه می دهد. برنامه‌ها نیازمند تلفیق این ابزار با قابلیت‌های هوش مصنوعی و افزودن یکپارچه‌سازی با دستیار هوش مصنوعی Copilot هستند. همچنین ارزیابی دقیق تری بر اساس هدف انتخابی Azure برنامه ریزی شده است.

کار با لیست های Mastodon

کاربران می‌توانند از طریق کانال بازخورد ویژوال استودیو.