۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت هوش مصنوعی Azure مجهز به GPT را برای سازمان های دولتی ایالات متحده راه اندازی کرد

برای مشتریان دولتی، مایکروسافت معماری جدیدی ایجاد کرده است که سازمان‌های دولتی را قادر می‌سازد تا به طور ایمن به مدل‌های زبان بزرگ در محیط تجاری از Azure Government دسترسی داشته باشند.

برای مشتریان دولتی، مایکروسافت معماری جدیدی ایجاد کرده است که سازمان‌های دولتی را قادر می‌سازد تا به طور ایمن به مدل‌های زبان بزرگ در محیط تجاری از Azure Government دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت در دسترس بودن یک سرویس OpenAI Azure را اعلام کرده است که به طور خاص برای برآورده کردن الزامات سختگیرانه سازمان‌های دولتی ایالات متحده طراحی شده است.

این شرکت در

«در حال حاضر، مدل‌های زبان بزرگ که ابزارهای مولد هوش مصنوعی را در فضای ابری تجاری استفاده می‌کنند. برای مشتریان دولتی، مایکروسافت معماری جدیدی ایجاد کرده است که سازمان‌های دولتی را قادر می‌سازد به طور ایمن به مدل‌های زبان بزرگ در محیط تجاری از Azure Government دسترسی داشته باشند و به آن کاربران اجازه می‌دهد تا الزامات امنیتی سخت‌گیرانه لازم برای عملیات ابری دولتی را حفظ کنند.

Azure Government یک سرویس ابری تخصصی برای سازمان های دولتی ایالات متحده با نمونه های اختصاصی است که فقط توسط کاربران غربال شده قابل استفاده است.

هوش مصنوعی با توسعه دهندگان API رو به رو شده است

شرکت گفت: “Azure Government مستقیماً با شبکه تجاری Azure همتا می شود و مستقیماً با اینترنت عمومی یا شبکه شرکتی مایکروسافت همتا نمی شود.”

برای دسترسی به مدل‌های زبان بزرگ مانند GPT-4 و GPT-3.5، و همچنین جاسازی‌ها – نمایش عددی اطلاعات و روابط بین رشته‌های متنی – سازمان‌های دولتی می‌توانند از APIهای همراه با سرویس OpenAI استفاده کنند.< /p>

مایکروسافت در این پست گفت: “شما می توانید این مدل ها را با وظایف خاص خود تطبیق دهید، از جمله تولید محتوا، خلاصه سازی، جستجوی معنایی، و ترجمه طبیعی زبان به کد، اما نه محدود به آن.” برای ساخت سریعتر برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی.

با Azure Automation در مقیاس ابری حرکت کنید

این شرکت گفت که سرویس Azure OpenAI همچنین می‌تواند از طریق کیت توسعه نرم‌افزار پایتون (SDK) یا از طریق رابط مبتنی بر وب شرکت در استودیوی هوش مصنوعی Azure استفاده شود و افزود که داده‌های این سازمان‌های دولتی برای آموزش استفاده نمی‌شوند. مدل های زبان بزرگ آن.