۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت پروکسی Graph API را برای توسعه دهندگان پیش نمایش می کند

Graph Developer Proxy به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با شبیه سازی خطاهای Microsoft Graph API و تمسخر پاسخ های Microsoft Graph API برنامه های Microsoft Graph خود را به صورت محلی آزمایش کنند.

Graph Developer Proxy به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با شبیه سازی خطاهای Microsoft Graph API و تمسخر پاسخ های Microsoft Graph API برنامه های Microsoft Graph خود را به صورت محلی آزمایش کنند.

با Microsoft Graph Developer Proxy، غول نرم‌افزاری ابزار خط فرمانی را ارائه می‌کند که هدف آن ارائه راه بهتری برای آزمایش برنامه‌هایی است که از Microsoft Graph استفاده می‌کنند.

پراکسی برنامه‌نویس Graph، که در حال حاضر در یک پیش‌نمایش توسعه‌دهنده است، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های Graph API را مسخره کنند و خطاهای Graph API را در دستگاه‌های محلی خود شبیه‌سازی کنند. مشکلات را می توان در اوایل چرخه توسعه در کد شناسایی و رفع کرد. پیش‌نمایش فعلی بر شبیه‌سازی خطا برای Microsoft Graph و سایر APIها و همچنین بر ارائه راهنمایی‌های متنی برای بهبود عملکرد برنامه تمرکز دارد.

مقدمه ای بر موضوعات مجازی: رویکردی جدید به همزمانی جاوا

منتشر شده در ۴ ژانویه، آخرین نسخه پیش نمایش، نسخه ۰.۳، می تواند از GitHub بارگیری شد. برای ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس است. به کاربران توصیه می شود بررسی کنند که آیا برنامه ها به درستی با خطاهای API برخورد می کنند یا خیر. Microsoft Graph API دسترسی به داده ها و اطلاعات بینش برنامه های Microsoft 365 را فراهم می کند.

F# 6 مایکروسافت کارایی و سهولت را افزایش می دهد

با گسترش درخواست‌ها به مایکروسافت Graph با پارامتر پرس و جو $select، توسعه‌دهندگان می‌توانند داده‌هایی را که Microsoft Graph برمی‌گرداند فقط به چیزی که برای برنامه‌شان نیاز است محدود کنند و پاسخ API را سرعت بخشند. Graph Developer Proxy به کاربران در مورد هر درخواستی به Graph API که از پارامتر $select استفاده نمی‌کند هشدار می‌دهد و پیوندی به راهنمایی با اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از پارامتر $select ارائه می‌کند. .

Rust ویژگی های تشخیصی را برای پیام های کامپایلر اضافه می کند

برای آینده، مایکروسافت در حال تغییر ساختار Graph Developer Proxy است تا ماژولارتر باشد و حفظ ویژگی‌ها را آسان‌تر کند و فرصتی را برای پشتیبانی از افزونه‌های توسعه‌دهنده برای سناریوهای خاص فراهم کند. برنامه‌های آتی همچنین نیازمند بهبود خوانایی خروجی پراکسی و بررسی راه‌هایی برای درک اینکه کدام نقطه‌های پایانی بتا در برنامه‌ها استفاده می‌شوند، هستند تا بتوان آن‌ها را برای استفاده از نقاط پایانی نسخه ۱.۰ که در تولید پشتیبانی می‌شوند، ارتقا داد.