۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

نقش کلیدی Cloud در نیروی کار هیبریدی در حال ظهور

کار ترکیبی بدون محاسبات ابری امکان پذیر نخواهد بود. با این حال، شرکت ها باید این اشتباهات را قبل از کاهش بهره وری برطرف کنند.

کار ترکیبی بدون محاسبات ابری امکان پذیر نخواهد بود. با این حال، شرکت ها باید این اشتباهات را قبل از کاهش بهره وری برطرف کنند.

اکنون که به نظر می‌رسد همه چیز به حالت عادی بازگشته است – ترافیک، پروازهای تاخیری، و همه چیزهایی که در مرحله ماندن در خانه از همه‌گیری از دست ندادیم – وقت آن است که ببینیم کار چگونه خواهد بود. پس از همه گیری من این مقاله را یک توصیف جالب یافتم برخی از مسائل انسانی که در حال ظهور هستند و اینکه چگونه فناوری باید به بسیاری از این چالش ها رسیدگی کند.

چند چیز واقعیت دارند. اگرچه بسیاری از کارمندان ممکن است در محل کار حاضر شوند، اما تعداد بسیار زیادی در خانه می مانند. یا به احتمال زیاد، آنها در حالت هیبریدی کار می کنند، بخشی از زمان را در دفتر کار و بخشی از زمان را در خانه کار می کنند. این روش شخصی من برای کار در ۲۰ سال گذشته بوده است و اتاق‌های هتل، اتاق‌های مشتری، فرودگاه‌ها و استارباکس را به عنوان فضای کاری پیش‌فرض برای مشاوران اضافه کرده‌ام.

قدرت فرآیند کاوی در Power Automate

در حالی که برخی از شرکت‌ها از کارکنان می‌خواهند که تمام وقت به دفتر بازگردند، کار ترکیبی بخش بزرگی از فرهنگ کاری جدید است. در واقع، شرکت‌هایی که بر بازگشت کامل به دفتر اصرار دارند ممکن است تقریباً ۴۰٪ از نیروی کار آنها. آینده احتمالاً یک نیروی کار ترکیبی است، جایی که فناوری به عامل کلیدی برای تولید نیروی کار پراکنده تبدیل می‌شود.

کلاد نقش مهمی در این تحول ایفا کرده است و فناوری‌های دیجیتالی مختلفی مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، توسعه‌دهی، بلاک چین، همکاری، و تجزیه و تحلیل را ارائه می‌کند – همه فناوری‌هایی که کار از راه دور را مولد می‌کنند. اما ابر ما را از اشتباهات کلیدی که احتمالاً بر این روش جدید کار فشار می‌آورد، نجات نمی‌دهد.

البته، اشاره به این که فناوری ابری برای نیروی کار از راه دور مهم است، کمی به این معنی است: «آتش داغ است». اما مشکلات نوظهوری وجود دارد که ممکن است قابل اجتناب باشد، بیشتر به دلیل استفاده نادرست از فناوری ابر و عدم درک نیازهای یک نیروی کار از راه دور.

حرفه ابری خود را بهینه کنید

یکی از کلیدهای اشتباهات ممکن است استفاده بیش از حد از رایانش ابری باشد. ابرهای عمومی سیستم های مقیاس پذیرتر و قابل دسترس تری را در صورت تقاضا ارائه می دهند، اما همیشه مقرون به صرفه نیستند. من می ترسم که مانند زمانی که هر فناوری تبدیل به چیزی می شود که بچه های باحال از آن استفاده می کنند، ابر به دلایل احساسی و نه دلایل تجاری انتخاب شود.

هزینه‌های سخت‌افزار داخلی در ۱۰ سال گذشته بسیار کاهش یافته است. استفاده از این روش‌های سنتی‌تر ذخیره‌سازی و محاسبه ممکن است در برخی موارد بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از فضای ابری باشد و بسته به موقعیت نیروی کار، ممکن است به همان اندازه در دسترس باشد. امید من این است که حرکت به سمت فضای ابری که با شیوع همه گیر سرعت گرفت، ما را از ایجاد پرونده های تجاری برای استفاده از هر فناوری غافل نکند.

یکی دیگر از اشتباهات اساسی که ممکن است باعث سقوط شرکت‌ها شود، نداشتن برنامه‌های امنیتی و فناوری برای پشتیبانی از نیروی کار هیبریدی جدید است. اگرچه تعداد کمی به دست آمده است، من گمان می‌کنم که این موضوع برای حدود ۵۰ درصد از شرکت‌هایی که از نیروی کار از راه دور حمایت می‌کنند، مشکل ساز باشد. به طور معمول، تمرکز امنیتی بر روی خدمات سطح پایین تر مانند VPN ها است و نه بر روی انواع سرویس هایی که واقعاً مورد نیاز هستند، مانند امنیت در سطح برنامه و داده، استفاده از هویت ها، و کار با ISP برای ارائه امنیت بومی بهتر. .

بررسی: Snowflake Aces یادگیری ماشین پایتون

من گمان می‌کنم که در سال آینده شاهد چند مورد نقض باشیم زیرا هکرها زوایای جدیدی را برای حمله به سیستم‌های راه دوری که دارای آسیب‌پذیری‌های شناسایی نشده هستند کشف می‌کنند. حیف است که باید اینگونه یاد بگیریم.

به طور کلی، کار ترکیبی چیز خوبی است که اکثر شرکت ها باید از آن استقبال کنند. این به شما امکان می دهد بهترین استعدادها را پیدا کنید، از حفظ کارکنان بهتر لذت ببرید، و همچنین می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. فقط ملاحظات جدید را فراموش نکنید، از جمله روش صحیح استفاده از محاسبات ابری.