۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هدف پلتفرم وب Composable Netlify مدرن کردن معماری وب است

پلتفرم ماژولار و چارچوب-آگنوستیک لایه محتوای یکپارچه، گردش کار توسعه دهنده و ویرایشگر بصری را برای ایجاد، ویرایش و انتشار محتوای وب ترکیب می کند.

پلتفرم ماژولار و چارچوب-آگنوستیک لایه محتوای یکپارچه، گردش کار توسعه دهنده و ویرایشگر بصری را برای ایجاد، ویرایش و انتشار محتوای وب ترکیب می کند.

Netlify، حامی کلیدی معماری وب Jamstack، از پلتفرم وب Compsable Netlify پرده برداری کرده است، یک پلت فرم یکپارچه برای توسعه دهندگان، معماران، بازاریابان، و نگهدارندگان محتوا برای ساخت و ساز و استقرار وب سایت های قابل ترکیب.

در ۱۹ اکتبر معرفی شد، Netlify Composable Web Platform قول می دهد که هماهنگ سازی محتوا را ساده کند، کارآمد و توسعه دهنده را متحد کند. گردش کار، و تسریع تولید برای تیم های سازمانی. Netlify گفت که پلتفرم وب ماژولار و چارچوب-آگنوستیک در نظر گرفته شده است تا جایگزین معماری‌های وب یکپارچه قدیمی شود و به عنوان پایه‌ای برای شرکت‌هایی که مایل به مدرن‌سازی هستند عمل کند.

مایکروسافت ابزار ارزیابی Azure Migrate را برای برنامه‌های NET منتشر کرد

شرکت گفت که پلتفرم وب Composable Netlify محتوا، کد و زیرساخت را به هم پیوند می دهد و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا بهترین مؤلفه ها را برای ادغام در یک گردش کاری انتخاب کنند. Netlify گفت: شرکت‌ها می‌توانند تجربیات مشتری را شخصی‌سازی کنند و وب‌سایت‌های مقیاس‌پذیر و امن، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، و برنامه‌های کاربردی وب را بر حسب تقاضا و با پیکربندی صفر مستقر کنند.

Netlify گفت که این پلتفرم به عنوان نقطه اوج خریدهای آن در سال جاری از Gatsby که یک پلتفرم ابری برای تحویل وب و ارائه محتوا ارائه کرده است و Stackbit که ویرایش وب‌سایت بدون کد را ارائه می‌کند، عمل می‌کند. پلتفرم وب Composable Netlify یک رابط واحد برای سه راه حل ارائه می دهد:

  • Netlify Core، یک سیستم مبتنی بر ابر که به تیم‌های توسعه یک پلتفرم و گردش کار را برای تمرکز بر ساخت وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها بدون صرف زمان و منابع برای عملیات‌های فشرده ارائه می‌دهد. هدف از پیشرفت‌های اضافه‌شده به Netlify Core این است که اطمینان حاصل شود که به‌روزرسانی یا بازسازی دارایی‌ها فقط در صورت نیاز انجام می‌شود و برنامه‌های مشتری را ثابت، به‌روز و کارآمد نگه می‌دارد.
  • Netlify Connect، یک لایه وحدت داده که منابع محتوا و برنامه‌های CMS را در یک مکان واحد گرد هم می‌آورد و به تیم‌های وب این امکان را می‌دهد تا نحوه و مکان ارائه محتوا برای تجارب دیجیتالی مقدماتی را هماهنگ کنند. یک SDK خصوصی جدید به شرکت‌ها اجازه می‌دهد بین منبع محتوای خود و Netlify Connect ارتباط برقرار کنند.
  • Netlify Create، یک ویرایشگر محتوای بصری که با سیستم‌ها، چارچوب‌ها و معماری‌های محتوای انتخابی ادغام می‌شود.
Ruby کامپایلر خالص Ruby JIT را پیش‌نمایش می‌کند

پلتفرم وب Composable Netlify توسط اکوسیستم شریک Netlify و همچنین توسط خدمات پشتیبانی سازمانی و امنیت Netlify پشتیبانی می‌شود.