۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هوش مصنوعی Netlify استقرارهای ناموفق را تجزیه و تحلیل می کند

کمک به استقرار با قابلیت هوش مصنوعی در پلتفرم وب Composable Netlify، خرابی‌های استقرار و خطاهای ساخت را تشخیص می‌دهد و راه‌حل‌هایی را پیشنهاد می‌کند.

کمک به استقرار با قابلیت هوش مصنوعی در پلتفرم وب Composable Netlify، خرابی‌های استقرار و خطاهای ساخت را تشخیص می‌دهد و راه‌حل‌هایی را پیشنهاد می‌کند.

ارائه‌دهنده پلتفرم توسعه وب Netlify قابلیت‌های استقرار کمک با هوش مصنوعی را به پلتفرم وب Composable خود اضافه کرده است.

در ۷ مارس رونمایی شد، کمک مستقر با هوش مصنوعی، استقرار ناموفق را تجزیه و تحلیل می‌کند و پیشنهادهایی برای اصلاح خطاها ارائه می‌دهد. Netlify گفت که این ویژگی برای کاهش زمان صرف شده توسط توسعه‌دهندگان برای بررسی دستی گزارش‌ها و رفع اشکال ساخت‌های ناموفق، حصول اطمینان از اینکه ساخت‌های ناموفق به گلوگاه تبدیل نمی‌شوند و تجربه توسعه‌دهنده را بهبود می‌بخشد، در نظر گرفته شده است.

SnapLogic از ابزار بدون کد برای ایجاد برنامه های مبتنی بر LLM رونمایی می کند

دانا لاوسون، مدیر ارشد فناوری Netlify توضیح داد که چگونه هوش مصنوعی این شرکت به مشکلات در مجموعه ابزارها رسیدگی می کند. «هنگام ساختن معماری‌های ترکیب‌پذیر، تیم‌ها ابزارها، محتوا و ادغام‌هایی را به کار می‌برند که به بهترین وجه برایشان مناسب است. وقتی مشکلاتی پیش می‌آیند، همیشه مشخص نیست که چه بخشی از معماری ترکیب‌پذیر شما مشکل دارد. لاوسون گفت: این می تواند کد، پیکربندی و غیره باشد.

SQL در 50: بعدی برای زبان پرس و جو ساختاریافته چیست؟

لاوسون گفت: «هوش مصنوعی در اینجا می‌تواند به حل مشکلات در مجموعه ابزارهای انتخابی شما کمک کند. “این می تواند کارهای زیادی در حل این مسائل انجام دهد، اما تنها با گسترش دانش خود در مورد مفاهیم و ابزارها در معماری ترکیب پذیر بهتر خواهد شد.”