۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پشته جاوا Red Hat Quarkus رابط کاربری توسعه دهنده را تقویت می کند

ساخت Red Hat Quarkus 3.2 دارای یک رابط کاربری غنی شده برای توسعه جاوا و ابزار جدید Pact برای آزمایش مبتنی بر قرارداد است.

ساخت Red Hat Quarkus 3.2 دارای یک رابط کاربری غنی شده برای توسعه جاوا و ابزار جدید Pact برای آزمایش مبتنی بر قرارداد است.

آخرین اجرای Red Hat از پشته جاوا بومی Quarkus Kubernetes شامل یک رابط کاربری جدید توسعه دهنده و یک قابلیت آزمایش مبتنی بر قرارداد است.

ساخت Red Hat نسخه ۳.۲ Quarkus ابتدا در ۲۳ اکتبر، همراه با دستورالعمل‌هایی برای شروع کار با ساخت جدید در developers.redhat.com.

رابط کاربری Dev در ساخت Red Hat Quarkus 3.2 ناوبری منوی جدید، امکان مشاهده و به روز رسانی فایل های پیکربندی، مدیریت آزمایش مداوم و گزینه ای برای مشاهده اطلاعات ساخت را ارائه می دهد. اطلاعات خدمات توسعه نیز قابل مشاهده است. برای آزمایش مبتنی بر قرارداد، ساخت ۳.۲ ابزار Pact را برای آزمایش HTTP و ادغام پیام با استفاده از آزمایش‌های قرارداد معرفی می‌کند. Pact را می‌توان در روند کاری آزمایش و استقرار ادغام کرد.

Cython چیست؟ پایتون با سرعت C

کوارکوس منبع باز توسعه داده شد تا توسعه دهندگان جاوا را قادر سازد تا برنامه های بومی ابری بسازند. Quarkus که برای ماشین‌های مجازی HotSpot و GraalVM طراحی شده است، در نظر گرفته شده است تا به جاوا در حوزه‌های Kubernetes و بدون سرور اهمیت دهد و در عین حال به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به طیف وسیعی از معماری‌های کاربردی توزیع شده را بدهد.

چگونه پروژه های پایتون را با شعر مدیریت کنیم

ابزار خط فرمان در ساخت Red Hat Quarkus 3.2 اکنون نزدیک به ۳۰ دستور برای ایجاد پروژه‌ها، مدیریت برنامه‌های افزودنی و اجرای دستورات ضروری ساخت و توسعه دارد. یک فرمان Quarkus Deploy در CLI، استقرار برنامه‌های Quarkus را در پلتفرم‌هایی مانند Kubernetes، Knative، و Red Hat OpenShift بدون هیچ تغییری در وابستگی‌ها یا پیکربندی پروژه، امکان‌پذیر می‌کند.

ویژگی‌های بومی Kubernetes شامل یک سرویس برنامه‌نویس جدید برای استقرار Kubernetes است. این سرویس یک سرور Kubernetes API را در حالت توسعه و هنگام اجرای آزمایش‌ها با استفاده از Docker راه‌اندازی و پیکربندی می‌کند. یک مکانیسم کشف سرویس نیز برای برنامه‌های Quarkus که در حالت توسعه‌دهنده اجرا می‌شوند تا یک خوشه را به اشتراک بگذارند.

زبان برنامه نویسی سال را پایتون انتخاب می کند

ساخت Red Hat از Quarkus 3.2 شامل این ویژگی‌های اضافی است: