۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چرا ابرهای عمومی با انرژی های تجدید پذیر هدایت می شوند؟

همانطور که شرکت‌ها روی اعتبار سبز خود کار می‌کنند، ارائه‌دهندگان ابری برای ارائه نیروی سبز بیشتر تلاش می‌کنند. انجام کارهای خوب برای کره زمین به شرکت ها کمک می کند تا در بازار عملکرد خوبی داشته باشند.

همانطور که شرکت‌ها روی اعتبار سبز خود کار می‌کنند، ارائه‌دهندگان ابری برای ارائه نیروی سبز بیشتر تلاش می‌کنند. انجام کارهای خوب برای کره زمین به شرکت ها کمک می کند تا در بازار عملکرد خوبی داشته باشند.

جای تعجب نیست که شرکت‌های برتر فناوری، برترین شرکت‌های ابری نیز هستند. همچنین جای تعجب نیست که این شرکت های فناوری برتر در حال سرمایه گذاری بزرگ در انرژی سبز هستند. با توجه به داده های جدید از BloombergNEF، و آنها به راحتی از سایر خریداران شرکتی دور می شوند.

اگرچه آنها انگیزه های نوع دوستانه دارند، این را در نظر داشته باشید: شرکت هایی که از فناوری استفاده می کنند (بازار ارائه دهندگان ابر عمومی) اکنون فعالانه به دنبال ارائه دهندگان ابری سبز هستند. شرکت‌ها و همچنین سرمایه‌گذاران، معمولاً از معیارهای استاندارد پذیرفته‌شده ESG (محیط‌زیست، اجتماعی، و حاکمیت) برای تعیین اینکه یک سازمان در عمل چقدر اخلاقی و پایدار است، استفاده می‌کنند. طبق گفته McKinsey، شرکت هایی که رتبه های ESG بالاتری دارند نیز از بازار بهتر عمل می کنند. بنابراین بسیاری از شرکت‌ها می‌بینند که استراتژی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت پایداری می‌تواند منجر به نتایج مثبت بلندمدت تجاری شود.

برنامه های ویندوز را بلند کرده و به کانتینرها منتقل کنید

معیارهای ESG علاقه ارائه دهندگان و شرکت های ابری را به ابر سبز جلب می کند. اکثر مدیران متوجه می‌شوند که مراکز داده موجود در شرکت‌ها هنوز مقادیر زیادی نیرو، معمولاً از نیروگاه‌های زغال‌سنگ جذب می‌کنند. ارائه دهندگان فضای ابری همچنین مزایای برداشتن گام هایی برای استفاده بیشتر از منابع انرژی سبز، مانند انرژی های تجدیدپذیر را می بینند. این یک برد-برد است: مزایای محیطی، رتبه بندی شرکت ها در بازار و سود نهایی ارائه دهندگان ابر عمومی سود می برند.

هوش مصنوعی مولد چیست؟ هوش مصنوعی که ایجاد می کند

هر چیزی که باعث می‌شود فضای ذخیره‌سازی و منابع محاسباتی سبزتر و قابل اشتراک‌تر باشد، برای من مشکلی ندارد. حرکت به ابرهای عمومی به وضوح هر دو را انجام می دهد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که اگر به‌عنوان یک کسب‌وکار موفق نباشید، نمی‌توانید برای دنیا مفید باشید. همانطور که پروفسور دانشکده بازرگانی هاروارد ربکا هندرسون در دوره آنلاین استراتژی کسب و کار پایدار اشاره می کند، اگر از نظر مالی خوب نیستید، راهی برای انجام کارهای خوب در دنیا وجود ندارد. این نشان می‌دهد که خوب انجام دادن و انجام خوب در هم تنیده شده‌اند. در اینجا چیزی است که من به آن اشاره کرده ام: اکثر مشاغل ضعیف به ندرت در جامعه خود سرمایه گذاری می کنند و پایداری عاملی در انتخاب ارائه دهندگان خدمات و فروشندگان نیست. من مطمئن نیستم که آیا این کارما است یا افرادی که انتخاب های ضعیفی انجام می دهند به طور مداوم در تمام جنبه های تجارت این کار را انجام می دهند.

آیا ما با تورم ابری مواجه هستیم؟

اکثر شرکت‌ها، از جمله ارائه‌دهندگان محاسبات ابری، می‌دانند که سوخت‌های فسیلی به معنای واقعی کلمه راه دایناسورها را طی می‌کنند. باد و خورشید پایدار بخشی از واقعیت انرژی جدید و آینده ما هستند. با توجه به اینکه جهان به دنبال جایگزین‌های سبزتر است – چه برای ظاهر با فضیلت و چه برای ایجاد تفاوت واقعی – این روند سبز نتیجه خوبی از رشد رایانش ابری هم برای مشاغل و هم برای کره زمین است. بالاخره هر دوی آنها باید در نهایت موفق شوند، اینطور نیست؟