۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چرا از ابر خارج می شوید؟ ۳۷signals توضیح می دهد

بسیاری از شرکت‌ها به دور از فضای ابری «حق‌سنجی» می‌کنند، اما هیچ‌کس این سفر را به اندازه 37 سیگنال ثبت نکرده است. همه ما می توانیم از تجربه شرکت یاد بگیریم.

بسیاری از شرکت‌ها به دور از فضای ابری «حق‌سنجی» می‌کنند، اما هیچ‌کس این سفر را به اندازه ۳۷ سیگنال ثبت نکرده است. همه ما می توانیم از تجربه شرکت یاد بگیریم.

اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، از شما می‌خواهم را بخوانید «سؤالات متداول خروج ابر بزرگ» اثر دیوید هاین مایر هانسون از ۳۷signals. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد صراحت او در مورد اینکه چرا شرکت از فضای ابری خارج شد و پاسخ های او به انتقادات و سؤالات مربوط به این تصمیم بود.

با توجه به اینکه من یک متخصص و معمار ابری هستم که در جستجوی پلتفرم‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر برای اجرای برخی از برنامه‌ها یا نگهداری حجم وسیعی از داده‌ها، برخی از سیستم‌ها را از فضای ابری و به مکان‌های دیگر منتقل کرده‌ام، به بهترین شکل ممکن به پایان رسید.< /p>

واقعیت ساده این است که پلت‌فرم‌های ابری عمومی برای برخی از حجم‌های کاری یا مجموعه داده‌ها مناسب نیستند، که می‌توانند روی پلت‌فرم‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری مانند سرورهای خود در مرکز داده شما زندگی کنند. این ضربه ای به رایانش ابری نیست. این فقط واقعیت است ابر ممکن است پرهزینه باشد و از نظر اقتصادی برای برخی از برنامه ها و انواع داده ها مقرون به صرفه نیست. همانطور که هانسون اشاره می کند، سخت افزار، از جمله ذخیره سازی و محاسبات، بسیار ارزان تر شده است، همانطور که من در آخرین کتابم این کار را انجام دادم.

واقعیت ها به تعصب شما اهمیتی نمی دهند

چیزی که در مورد مقاله هانسون بسیار جالب بود، اظهار نظر او است، “اینکه بگوییم این سفر بحث برانگیز بود، به زبان ملایم است.” تصمیم برای بازگرداندن برنامه‌ها و داده‌های آن‌ها بر روی سخت‌افزار سنتی، باعث شد تا حدس‌های دوم و مبارزه با تعصب ابری در آنجا انجام شود.

تست محدودیت های هوش مصنوعی مولد

هر زمان که من پلتفرم‌های غیر ابری را پیشنهاد می‌دهم، چه در کنفرانس‌ها صحبت کنم، چه در پانل‌ها یا حتی در جلساتی که فکر می‌کردم در جمع افراد حرفه‌ای دیگر هستم، به من کاری داده شده است. سوگیری علیه رایانش ابری که سال‌ها پیش با آن مواجه شدم، بدون در نظر گرفتن هیچ الزامی به «به من ابر بده یا مرگم بده» تغییر کرده است.

اگر برای هر کاری که برای کسب‌وکار بهترین کار را انجام می‌دهد، بدون توجه به تعصب احمقانه برخی افراد، باز نبودم، کارم را به عنوان یک معمار انجام نمی‌دادم. بسیاری از میهمانی‌های کوکتل کنفرانس ابری بزرگ گذشته را نمی‌بینند تا بفهمند که فقط انداختن چیزها در یک ابر عمومی همیشه شما را به بهینه‌ترین استفاده از پول نقد نمی‌رساند.

در واقع، وقتی برنامه‌ها و مجموعه داده‌ها ساده هستند یا از مجموعه محدودی از خدمات پشتیبانی می‌کنند، مانند ارائه یک ابزار واحد در صورت تقاضا، معمولاً ابر انتخاب درستی نیست. حتی اگر کار کند، هزینه بسیار زیادی خواهد داشت و هیچ مزیت دیگری نسبت به اجرای بارهای کاری و مجموعه داده ها در محل ایجاد نمی کند.

استقرارهای پیچیده‌تر که صدها نوع مختلف خدمات مانند هوش مصنوعی، داده، امنیت و غیره را با هم ترکیب می‌کنند، اغلب ارزش سرمایه‌گذاری در ابر را دارند. من دوباره می گویم: کلاد راه حل مناسبی برای بسیاری از موارد استفاده نیست، و توانایی ما برای کشف آن اکنون سود بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

من انتظار دارم که شاهد مطالعات موردی بیشتری مانند هانسون باشیم. قبلاً ده‌ها ارائه‌دهنده فناوری را دیده‌ایم که «در فضای ابری متولد شده‌اند» به زیرساخت‌های سنتی داخلی تغییر کرده‌اند. برخی اعلام کردند، اما بسیاری اعلام نکردند. در همه این موارد، اینطور نبود که ابر کیفیت خدمات مورد نیاز را ارائه نمی‌کرد، بلکه این کار را انجام داد. در نظر گرفتن جایگزین ها بسیار مقرون به صرفه تر بود.

بازگشتی برای ابرهای خصوصی

چه ۳۷ سیگنال پیدا شد

۳۷signals یک کاربر مهم ابری با بودجه ۳.۲ میلیون دلاری ابری برای سال ۲۰۲۲ بود. این شرکت متعهد شد ۶۰۰۰۰۰ دلار برای تهیه سرورهای Dell بپردازد و صرفه جویی قابل توجهی را در طول پنج سال آینده متصور است.

البته، سؤالاتی وجود داشت، و هانسون کار بسیار خوبی را انجام داد و آنها را یکی یکی در سؤالات متداول پاسخ داد، مانند هزینه های اضافی از نظر انسان برای اجرای سیستم های داخلی، که چگونه بهینه سازی فقط آنها را به این میزان رساند. در فضای ابری، و نحوه رسیدگی به الزامات امنیتی.

هانسون همچنین توانایی‌های محدود برنامه‌های کاربردی ابری را برای کاهش هزینه‌ها توضیح داد و بر نیاز به یک تیم در سطح جهانی برای رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی که این شرکت دارد تأکید کرد. به طور قابل‌توجهی، مقررات حفظ حریم خصوصی و انطباق با مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها به عنوان دلایلی برای شرکت‌های اروپایی برای انتخاب سخت‌افزار شخصی به جای تکیه بر ابر مورد تاکید قرار گرفت. البته این برای همه صدق نمی کند.

چرا کسب و کارها از استفاده از داده ها بدشان می آید؟

قبل از این حرکت، ۳۷signals تلاش های قابل توجهی برای پرداختن به قابلیت اطمینان، عملکرد و مقایسه هزینه انجام داد. از طریق مقایسه مالی و سرمایه‌گذاری عاقلانه در سخت‌افزار، این شرکت به بازپرداخت‌های فوری پی برد و موقعیت مطلوبی برای دستاوردهای فناوری آینده داشت. به عبارت دیگر، به همان اندازه خوب است، ارزان‌تر است، و کنترل مستقیم بیشتری دارند، که همه اینها ارزش را به کسب‌وکار برمی‌گرداند.

ابر همیشه جوابگو نیست

همه به دنبال یک پاسخ واحد هستند و وجود ندارد. الزامات سیستم های شما تعیین می کند که از چه پلتفرمی باید استفاده کنید – نه هر آنچه که مد روز به نظر می رسد. گاهی اوقات ابر بیشترین ارزش را ارائه می دهد، اما نه همیشه.

افسانه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ابر همیشه ارزان‌تر، قابل اعتمادتر و امن‌تر است. مطمئناً، شما می توانید آن را مطرح کنید، و من آن را ساخته ام. Cloud جایی است که بیشتر نوآوری ها در حال حاضر رخ می دهد و کسانی که در محل می مانند می بینند که به اندازه سرویس های ابری عشق دریافت نمی کنند. این به تنهایی ممکن است دلیلی برای نقل مکان به ابر یا ماندن در آن باشد.

واقعیت پیچیده است و پاسخ “بستگی دارد” که همه از مشاوران متنفرند اغلب صحیح است. هر پلتفرمی نیاز به تفکر و برنامه ریزی دارد تا مطمئن شود که در مقرون به صرفه ترین مسیر قرار دارید. به اندازه کافی گفته شد.