۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چگونه SMB ها می توانند از مزایای ابر استفاده کنند و از اشتباهات رایج اجتناب کنند

رایانش ابری می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​کمک کند فرصت‌های رشد آینده را باز کنند، سریع‌تر نوآوری کنند، تجارب مشتری را افزایش دهند و جریان‌های درآمدی جدیدی تولید کنند. اینها اشتباهاتی است که باید از آنها اجتناب کرد.

رایانش ابری می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​کمک کند فرصت‌های رشد آینده را باز کنند، سریع‌تر نوآوری کنند، تجارب مشتری را افزایش دهند و جریان‌های درآمدی جدیدی تولید کنند. اینها اشتباهاتی است که باید از آنها اجتناب کرد.

در دنیای دیجیتال پس از همه‌گیری، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​(SMB) دسته‌جمعی به ابر مهاجرت کرده‌اند تا از ابزارها و کارایی‌های مشابه شرکت‌های بزرگ استفاده کنند. با این حال، طبق Accenture ، پذیرش اولیه ابر در همه مشاغل در سطح جهانی ۴۴٪ است، که نشان می دهد هنوز فرصت عظیمی برای تحول دیجیتال در ابر وجود دارد. بنابراین، مشکل چیست؟

اغلب، SMB ها نگران پرداخت هزینه برای خدمات بیشتر از نیاز خود، ایمن سازی و حفظ استعدادهای مناسب یا امنیت داده های خود در فضای ابری هستند. اینها دقیقاً همان ملاحظاتی هستند که باید برای رهبران SMB مورد توجه قرار گیرند.

اما، اجازه دهید سوال را برگردانیم. با استفاده از فناوری قدیمی چه چیزی را از دست می دهید؟

رایانش ابری انعطاف‌پذیری را برای مقیاس‌بندی کارآمد و در عین حال به حداقل رساندن هزینه‌ها فراهم می‌کند، به SMB‌ها کمک می‌کند فرصت‌های رشد آینده را باز کنند، سریع‌تر نوآوری کنند، تجارب مشتری را بهبود ببخشند و جریان‌های درآمد جدیدی تولید کنند. در نهایت، ابر به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است – اکولایزر عالی برای شرکت‌ها در هر اندازه – به ویژه برای SMB.

خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده SMB ها از ابر به نفع خود آورده شده است.

مزایای محاسبات ابری

  • هزینه های فناوری اطلاعات خود را کاهش داده و کنترل کنید
  • از داده های خود بیشترین بهره را ببرید
  • نوآوری کنید و ویژگی های جدید را سریعتر بسازید
  • از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید

هزینه های فناوری اطلاعات خود را کاهش داده و کنترل کنید

ذاتاً، ابر ابزار قدرتمندی برای کاهش هزینه‌ها است و نیازی به خرید، ساختن یا نگهداری سخت‌افزار و نرم‌افزار محاسبات فیزیکی یا ذخیره‌سازی برای SMB‌ها را از بین می‌برد. در عوض، کسب‌وکارها فقط برای آنچه در فضای ابری استفاده می‌کنند پرداخت می‌کنند و می‌توانند ظرفیت را با تغییر نیازها افزایش دهند، که می‌تواند هزینه‌های فناوری اطلاعات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یک مطالعه IDC در سال ۲۰۲۲ نشان داد که سازمان‌هایی که منابع را در فضای ابری به‌جای مراکز داده داخلی تأمین می‌کنند، به طور متوسط ​​سالانه ۲۵ درصد کاهش هزینه‌های فناوری اطلاعات را به دست آورده‌اند.

زیرساخت‌های ابری کارآمدتر از اجرای همان بارهای کاری در مراکز داده اولیه است – به‌ویژه برای SMB‌ها. بیشتر مراکز داده داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرند و سخت افزار اضافی برای پشتیبانی از حداکثر استفاده خریداری شده است. با این حال، SMB ها معمولاً به زیرساختی برای پشتیبانی از حداکثر استفاده برای مدت زمان طولانی نیاز ندارند، و معمولاً با سخت افزارهایی که به سختی استفاده می شوند، گیر می کنند که مقرون به صرفه نیست. با استفاده از فضای ابری، آن‌ها می‌توانند هزینه‌های سرمایه اولیه مرتبط با نگهداری سرورهای خود مانند برق، سخت‌افزار و نگهداری را حذف کنند.

در مقابل، بسیاری از ارائه‌دهندگان ابر به SMB‌ها امکان مدیریت، کنترل و بهینه‌سازی هزینه‌های خود در فضای ابری را می‌دهند و ابزارهای مدیریت ابری را ارائه می‌دهند که اغلب داخلی و خودکار هستند تا به کسب‌وکارها در کاهش هزینه‌ها و به حداکثر رساندن ارزش هزینه‌هایشان کمک کنند. برای مثال، راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر مانند ردیف‌بندی هوشمند، که مدیریت چرخه عمر داده‌ها را خودکار می‌کند و داده‌های کم استفاده را در کلاس‌های ذخیره‌سازی کم‌هزینه ذخیره می‌کند، به بهینه‌سازی خودکار هزینه‌های ابری شما و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

وقتی ابر کافی نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

از داده های خود بیشترین بهره را ببرید

داده ها دارایی برای مشاغل با هر اندازه است. کسب‌وکارها در هر صنعت و جغرافیا، داده‌های بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کنند. و استفاده موثر از داده ها به یک مزیت رقابتی به ویژه برای SMB ها تبدیل شده است. اما برای استفاده کامل از داده ها، به ابزارهای امن و مقرون به صرفه ای نیاز دارید که به شما امکان دسترسی و تجزیه و تحلیل آن داده ها را می دهد.

پردازش حجم زیادی از داده ها، به عنوان مثال، داده های بزرگ، برای شناسایی و استفاده از بینش های منحصر به فرد دیگر منحصر به شرکت های بزرگتر با منابع قابل توجه نیست. یک رویکرد مبتنی بر ابر، راه مقرون به صرفه ای را برای SMB ها برای دسترسی به جدیدترین ابزارها برای ایجاد ارزش از داده ها فراهم می کند. به جای مدیریت فرآیند پیچیده و پرهزینه ساخت یک معماری داده مدرن، ابر دسترسی به همان فناوری داده و قابلیت‌هایی را که شرکت‌های بزرگ از آن لذت می‌برند، ارائه می‌دهد و به SMB‌ها برای دسترسی به بینش‌های جدید و مرتبط برای تسریع رشد، قدرت می‌دهد.

با دسترسی به بینش‌های مبتنی بر داده و تجزیه و تحلیل داده‌های مبتنی بر ابر، SMB‌ها می‌توانند عملیات را بهبود بخشند و هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهند، تجربه مشتری را افزایش دهند و جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنند که به این کسب‌وکارها کمک می‌کند از رقبا جلوتر بمانند.

p>

نوآوری کنید و ویژگی‌های جدید را سریع‌تر بسازید 

برای SMB ها، ابر نه تنها کارایی عملیاتی را افزایش می دهد، بلکه فرصت هایی برای نوآوری و بهبود محصولات و پیشنهادات ایجاد می کند. با استفاده از ابر، SMB ها می توانند به سرعت منابع مورد نیاز را برای آزمایش و تکرار سریعتر و مکرر بچرخانند.

کسب و کارها می توانند صدها یا حتی هزاران سرور را در عرض چند دقیقه مستقر کنند و به آنها امکان می دهد تا به سرعت برنامه های کاربردی جدید را توسعه و عرضه کنند. آنها می توانند نسخه های جدید برنامه ها را بر روی کپی های دقیق محیط تولید خود آزمایش کنند. در حالی که این امر برای مراکز داده داخلی پرهزینه و وقت گیر خواهد بود، ابر این کار را تقریباً فوری و با هزینه کم امکان پذیر می کند.

کلاد به SMB ها قدرت می دهد تا در به کارگیری محصولات، ویژگی ها و به روز رسانی های جدید رقابتی تر باشند، نوآوری ها را به بازار بیاورند و نیازهای مشتریان را سریعتر برآورده کنند. طبق تحقیق IDC.

از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید

کلاد زمین بازی را برای SMB ها هموار می کند و دسترسی به همان فناوری داده و قابلیت هایی را که شرکت های بزرگ استفاده می کنند، دموکراتیک می کند. SMB ها اکنون در حال بهره برداری از قدرت هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای تغییر تجربیات مشتری هستند، که در میان تغییر سریع تقاضاهای مصرف کننده اهمیت فزاینده ای دارد.

اخلاق در سیستم های مبتنی بر ابر باز می گردد

به عنوان مثال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که سایت‌های تجارت الکترونیک را اداره می‌کنند، به سرعت توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کنند که با خدمات شخصی‌سازی مبتنی بر یادگیری ماشین، مشتریان را با دقت بیشتری هدف قرار می‌دهند. SMB ها در حال ایجاد ربات های گفتگوی خدمات مشتری هستند که می توانند به سؤالات متداول پاسخ دهند و سفرهای مشتری را خودکار کنند.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نیز از این فناوری برای پیش‌بینی آسان نتایج کسب‌وکار و پیش‌بینی ترافیک پیاده، نیازهای نیروی کار، موجودی موجودی و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

اشتباهات رایج ابری که باید از آنها اجتناب کرد

  • یک اندازه برای همه مناسب نیست
  • اطلاعات آماری شما به اندازه داده های شماست
  • فقط داده های خود را ذخیره نکنید – ارزش آن را به حداکثر برسانید
  • از پذیرش فناوری که به آن نیاز ندارید اجتناب کنید
  • از خود محافظت کنید

در حالی که یک ارائه دهنده ابر خوب انتقال شما را آسان می کند، همچنین مهم است که بدانید SMB ها چه اشتباهات رایجی مرتکب می شوند، بنابراین می دانید از چه چیزهایی باید اجتناب کنید.

یک سایز برای همه مناسب نیست

در حالی که ابر می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد، این بدان معنا نیست که هیچ چارچوبی پس‌اندازی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​باید ارائه‌دهنده‌ای با ابزارهای مدیریتی انتخاب کنند تا مطمئن شوند که بیشترین ارزش را از هزینه‌های خود دریافت می‌کنند – به عنوان مثال، طرحی با راه‌حل‌های طبقه‌بندی هوشمند و بودجه‌های صورت‌حساب که امکان نظارت بر هزینه‌های ابری و نرده‌های محافظ را فراهم می‌کند.

یک اشتباه رایج SMB ها این است که سرورهای داخلی فعلی خود را با محاسبه و ظرفیت یکسان “بلند و جابجا می کنند”. این تقریباً هرگز مورد نیاز نیست و یک ارائه‌دهنده ابر خوب با یک شبکه شریک جامع می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در فضای ابری با اندازه‌ای مناسب از روی ردپای فعلی و بیش از حد تدارک دیده‌شده‌شان وارد فضای ابری شوند.

اطلاعات بینش شما فقط به اندازه داده های شما خوب است

فرایندهای ورود داده های قدیمی می تواند به معنای سال ها خطا و ناسازگاری باشد. ورود دستی داده ها، مجموعه داده های ناقص و سیلوهای داده می توانند کیفیت داده ها را کاهش دهند، بینش ها و تصمیم گیری ها را مخدوش کنند. استفاده نکردن از داده‌های تمیز و دقیق برای اطلاع از تصمیم‌گیری‌تان می‌تواند منجر به توصیه‌ها و پیش‌بینی‌های بد شود.

کلاد می‌تواند نقش مهمی در بهبود جذب داده، کیفیت داده، تبدیل، تجزیه و تحلیل و مدیریت داشته باشد. طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها وجود دارد که به این جنبه‌های متمایز مدیریت داده‌ها می‌پردازند، از جمله خدماتی که می‌توانند داده‌های تکراری را حذف کنند و دسته‌ها را به‌طور خودکار با انواع مختلف داده‌ها مرتبط کنند.

4 گواهینامه ابری که به شما کمک می کند متمایز شوید

فقط داده های خود را ذخیره نکنید – ارزش آن را به حداکثر برسانید

طبق بررسی. این یک شکاف بزرگ بین ذخیره داده ها و استخراج ارزش از آن را نشان می دهد.

ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روندهای بازار را پیش‌بینی کنند، تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند، فروش را پیش‌بینی کنند و افزایش دهند، برای محصولات یا خدمات موجود برنامه‌ریزی کنند، و تجربیات مشتری را افزایش دهند. SMB ها حتی می توانند از داده های خود، بسته بندی و فروش داده ها به مشتریان فعلی و جدید کسب درآمد کنند. برای به دست آوردن بیشترین ارزش از داده های خود، SMB ها باید یک ارائه دهنده ابری بیابند که بتواند به پشته تجزیه و تحلیل یکپارچه و مجموعه ای بالغ از ابزارهای تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشد، استراتژی داده خود را متناسب با نیازهای خاص خود اندازه گیری کند، و در هر مرحله پشتیبانی ارائه دهد. سفر داده.

از استفاده از فناوری که به آن نیاز ندارید اجتناب کنید

استفاده از جدیدترین و بهترین فناوری‌های جدید وسوسه‌انگیز است، اما می‌توانید برای زنگ‌ها و سوت‌هایی که به سود شما کمکی نمی‌کنند، هزینه کنید. هر SMB برای بهبود محصول خود به پردازش زبان طبیعی نیاز ندارد.

در حالی که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​از فناوری پیشرفته مانند هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند، پذیرش این فناوری باید به یک نیاز تجاری واضح مرتبط باشدنه فقط میل به یک اسباب‌بازی جدید براق. ارائه‌دهنده ابر شما باید به شما کمک کند تا از نیازهای کسب‌وکارتان عقب‌تر عمل کنید و ابزارهایی را برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان بیابید.

از خود محافظت کنید

بسیاری از SMB ها فاقد کارکنان و تخصص برای حفظ و نظارت مستمر منابع امنیتی خود در زمانی که تهدیدها دائماً در حال تغییر هستند. در حالی که ممکن است با دانستن اینکه سرورهای شما دقیقاً کجا هستند احساس امنیت بیشتری می کنید، ابر امنیت ۲۴ ساعته و نظارت بر زیرساخت را ارائه می دهد تا داده های شما را در برابر انواع خطرات ایمن نگه دارد، چه بازیگران بد یا بدشانسی های روزمره.

توصیه می‌کنیم به تخصص یک ارائه‌دهنده ابری تکیه کنید که می‌تواند شرکای خدمات فناوری اطلاعات را با صلاحیت‌های امنیتی برای انجام ارزیابی‌ها، اصلاح یافته‌ها، استقرار برنامه‌های امنیت سایبری و ایجاد بهترین شیوه‌ها تامین کند. در حالت ایده‌آل، شرکای امنیتی که حفاظت امنیتی ۲۴×۷ و نظارت بر منابع ارائه شده به عنوان یک سرویس کاملاً مدیریت شده را ارائه می‌دهند.

کلر گریبین رئیس استراتژی بخش SMB در سراسر جهان در خدمات وب آمازون.

New Tech Forum مکانی را برای رهبران فناوری – از جمله فروشندگان و سایر مشارکت‌کنندگان خارجی – فراهم می‌کند تا فناوری سازمانی نوظهور را در عمق و وسعت بی‌سابقه بررسی و بحث کنند. انتخاب ذهنی است، بر اساس انتخاب ما از فناوری هایی که معتقدیم مهم هستند و برای خوانندگان InfoWorld بیشترین علاقه را دارند. InfoWorld وثیقه بازاریابی را برای انتشار نمی پذیرد و حق ویرایش تمام محتوای ارائه شده را برای خود محفوظ می دارد. همه پرس و جوها را به doug_dineley@foundryco.com.