۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گوگل برنامه توسعه دهنده گوگل را راه اندازی کرد

برنامه جدید کمک کدنویسی Gemini AI، فضاهای کاری Project IDX و سایر ابزارها، آموزش ها و منابع اجتماعی جدید را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می کند.

برنامه جدید کمک کدنویسی Gemini AI، فضاهای کاری Project IDX و سایر ابزارها، آموزش ها و منابع اجتماعی جدید را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می کند.

Google با هدف دسترسی توسعه دهندگان به ابزارها و مزایایی مانند کمک فنی از فناوری هوش مصنوعی Gemini Google، Google Developer Program را ایجاد کرده است. فضای کاری Project IDX نیز به عنوان بخشی از برنامه ارائه می شود.

۳ ژوئن اعلام شد، برنامه برنامه‌نویس Google نیز در نظر گرفته شده است که به توسعه دهندگان کمک کند تا جوامع توسعه دهندگان تحت حمایت گوگل را کشف کنند. مزایای کلیدی برنامه شامل کمک به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی است، با توسعه‌دهندگانی که می‌توانند به یک رابط چت ساده در چندین وب‌سایت توسعه‌دهنده Google از جمله Google for Developers دسترسی داشته باشند. ، Firebase، و Google Cloud. کمک توسعه‌دهنده مبتنی بر Gemini به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا درباره صفحات مستندات بیشتر بیاموزند، درباره ابزارهای Google سؤال بپرسند، کد نمونه تولید کنند و مشکلات را عیب‌یابی کنند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند توضیحاتی را به زبان طبیعی در مورد قطعه‌های کد در اسناد دریافت کنند، عملکرد APIهای Google را بدون کدنویسی آزمایش کنند، پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای سؤالات را از نوار جستجو بیابند و درباره Google for Developers منابع و اسناد.

توسعه دهندگان نیازی به بررسی عملکرد ندارند

برنامه‌نویسان در این برنامه همچنین می‌توانند به پنج فضای کاری در Project IDX cloud IDE دسترسی داشته باشند، یک فضای کاری مبتنی بر ابر با کمک هوش مصنوعی برای توسعه برنامه‌های کاربردی چند پلتفرمی و تمام پشته. علاوه بر این، با پیوستن به برنامه Google Innovators ، توسعه دهندگان همچنین اعتبارات آزمایشگاهی تعاملی بدون هزینه را برای برنامه یادگیری Google Cloud Skills Boost دریافت خواهند کرد که شامل آموزش و توسعه مهارت ها و دسترسی به محیط های Google Cloud است. اعضای Google Developer Program همچنین می‌توانند برای پیوستن به گروه‌های تحت حمایت Google مانند برنامه Cloud Innovators درخواست دهند.

استفاده از Swift با WinUI در ویندوز

برنامه‌های برنامه‌نویس Google در ماه‌های آینده برای ارائه ابزارها و منابع جدید به توسعه‌دهندگان برای کمک به سفر توسعه‌شان، همراه با راه‌های جدید برای ارتباط با جامعه توسعه‌دهندگان Google، برنامه‌ریزی می‌کنند.