۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت با تسهیل قوانین واجد شرایط بودن، هاب استارتاپ‌ها مبتنی بر Azure را باز می‌کند

به متقاضیان موفق مرکز موسسان استارت‌آپ‌های مایکروسافت، اعتبارات Azure و OpenAI و دسترسی رایگان به ابزارهای بهره‌وری و توسعه‌دهنده از جمله GitHub و Microsoft 365 پاداش داده می‌شود.

به متقاضیان موفق مرکز موسسان استارت‌آپ‌های مایکروسافت، اعتبارات Azure و OpenAI و دسترسی رایگان به ابزارهای بهره‌وری و توسعه‌دهنده از جمله GitHub و Microsoft 365 پاداش داده می‌شود.

مایکروسافت مرکز موسسان استارت‌آپ‌های خود را به‌طور کلی در دسترس قرار داده است و معیارهای واجد شرایط بودن این برنامه را آسان‌تر کرده است، به این معنی که یک مؤسس برای دسترسی به آن فقط باید یک ایده داشته باشد.

مایکروسافت به جای ارائه مزایای سنتی، مانند مبالغ نقدی یکجا در تأمین مالی، به استارت‌آپ‌ها مقادیر تدریجی اعتبار Azure را در طول سفرشان در برنامه ارائه می‌کند. در مرحله ایده‌آل، استارت‌آپ‌ها می‌توانند ۱۰۰۰ دلار اعتبار در سال دریافت کنند که برای شرکت‌هایی که آماده گسترش هستند تا ۱۲۰۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

نحوه به کارگیری تفکر طراحی در علم داده

برای مشارکت نیازی به بودجه قبلی نیست، از بین بردن بسیاری از موانع ممکن است بنیانگذاران در برنامه های دیگر با آن روبرو شوند. در حالی که این برنامه می‌تواند در اوایل کار به نفع بنیان‌گذاران کسب‌وکار باشد، با ارائه اعتبارهای Azure، مایکروسافت می‌تواند این شرکت‌های جدید را از روز اول در پلتفرم ابری خود قفل کند.

در یک پست وبلاگی که برنامه اصلاح شده را اعلام می کند، مایکروسافت همچنین مشارکت جدیدی با آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی غیرانتفاعی OpenAI را شرح داده است. OpenAI که در سال ۲۰۱۵ توسط ایلان ماسک، سام آلتمن و دیگران تأسیس شد، یک ۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری از مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد. .

نحوه استفاده از ویژگی های پیشرفته Dapper در ASP.NET Core

در نتیجه این مشارکت جدید، استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده دسترسی انحصاری به ۱۰۰۰ دلار اعتبار OpenAI، سه ماه رایگان مجوز نوآوری OpenAI API و مشاوره رایگان با یک متخصص OpenAI خواهند داشت.

در کنار این اعتبارات، شرکت‌کنندگان به محصولاتی از جمله ۲۰ صندلی GitHub Enterprise و پنج صندلی ویژوال استودیو برای یک سال دسترسی خواهند داشت. ده صندلی از Microsoft 365 و صندلی برای پلتفرم‌های Power و Dynamics 365 نیز ارائه می‌شوند. راهنمایی، آموزش، شبکه‌سازی و پشتیبانی فنی همگی شامل می‌شوند.

بررسی LlamaIndex: برنامه های کاربردی LLM با زمینه آسان

در یک پست وبلاگ که تغییرات برنامه و مشوق های ارائه شده را اعلام می کند، اسکات گاتری، معاون اجرایی ابر و هوش مصنوعی مایکروسافت، اذعان کرد که پیمایش در مسیر بادهای مخالف ایجاد یک استارتاپ می تواند مفید باشد. چالش برانگیز.

“Microsoft for Startups Founders Hub با بنیانگذاران در جایی که هستند ملاقات می کند، بهترین ابزارهای توسعه دهنده در کلاس و وسعت ارائه های ابری را در هر عملکرد ارائه می دهد، بنابراین استارتاپ ها می توانند هزینه ها را کاهش دهند و با شریکی که می توانند به آن اعتماد کنند، توسعه را تسریع بخشند.” گفت.