۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

آی‌بی‌ام دستیار کد watsonx را برای برنامه‌های جاوا سازمانی پیش‌نمایش می‌کند

هدف دستیار کد مبتنی بر هوش مصنوعی تسریع چرخه عمر برنامه جاوا با قابلیت هایی مانند تولید کد، توضیح کد و تولید آزمایش است.

هدف دستیار کد مبتنی بر هوش مصنوعی تسریع چرخه عمر برنامه جاوا با قابلیت هایی مانند تولید کد، توضیح کد و تولید آزمایش است.

IBM پیش‌نمایش دستیار کد watsonx برای برنامه‌های کاربردی جاوا سازمانی را در کنفرانس سالانه Think خود مشاهده کرده است.

دستیار کد مبتنی بر هوش مصنوعی با هدف تسریع چرخه عمر برنامه جاوا با قابلیت‌هایی مانند تولید کد، توضیح کد، و تولید آزمایش، که زیربنای منبع باز IBM است. خانواده گرانیت از مدل‌های زبان بزرگ (LLM).

مقدمه هیلا: چارچوب جاوای تمام پشته

برخی از قابلیت‌های دستیار کد جدید، با هدف بهبود بهره‌وری توسعه‌دهنده، شامل پیمایش ساختارهای کد پیچیده با کمک هوش مصنوعی مولد برای خلاصه کردن عملکردها، خدمات و وابستگی‌های کلیدی برنامه است.

این شرکت گفت که دستیار همچنین می‌تواند تغییرات مورد نیاز برای ارتقا، نوسازی یا ارتقاء یک برنامه کاربردی را با ارزیابی دقیق پیچیدگی و تلاش توسعه مورد نیاز شرح دهد.

پروژه Cppfront با هدف مدرن سازی ++C است

به‌علاوه، می‌توان از دستیار کد برای پیاده‌سازی تغییرات کد و پیکربندی و در عین حال مستندسازی آنها استفاده کرد.

شرکت‌ها همچنین می‌توانند از دستیار برای وارد کردن آزمایش‌های واحد موجود استفاده کنند و از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد آزمایش‌های جدید استفاده کنند که به حفظ عملکردهای مهم برنامه کمک می‌کند.

آگوست گذشته، IBM قابلیت‌های دستیار کد خود را برای گنجاندن ترجمه کد COBOL به جاوا گسترش داد به منظور کمک به سیستم های IBM Z مشتریان برنامه های خود را مدرن می کنند.

GitHub Enterprise Server 3.10 ups کنترل، امنیت

IBM یک دستیار کد watsonx مجزا برای تولید محتوا برای پلتفرم Red Hat Ansible Automation خود دارد. این شرکت گفت که انتظار می رود این به توسعه دهندگان امکان می دهد تا کتاب های Ansible Playbook با توصیه های تولید شده توسط هوش مصنوعی بنویسند.