۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

الیسون اوراکل می‌گوید هوش مصنوعی مولد مهم‌ترین فناوری تاریخ است

مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران شرکت گفت که هوش مصنوعی مولد به طور اساسی نحوه ساخت و اجرای برنامه ها در اوراکل را تغییر می دهد.

مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران شرکت گفت که هوش مصنوعی مولد به طور اساسی نحوه ساخت و اجرای برنامه ها در اوراکل را تغییر می دهد.

لری الیسون، مدیر ارشد فناوری اوراکل و یکی از بنیانگذاران، در کنفرانس فناوری شرکتش در روز سه شنبه گفت:

برنامه های جدید در اوراکل توسط هوش مصنوعی تولید خواهند شد.

الیسون در سخنرانی در Oracle CloudWorld در لاس وگاس، امیدواری زیادی به هوش مصنوعی مولد – هوش مصنوعی که قادر به ایجاد محتوای جدید است – ابراز کرد و آن را یک انقلاب و یک پیشرفت نامید. “هوش مصنوعی مولد. آیا این مهم ترین فناوری تا کنون است؟ احتمالاً،» الیسون به جمعیتی که در سخنرانی او شرکت کرده بودند گفت.

OutSystems از AI Agent Builder بدون کد رونمایی کرد

برای توسعه‌دهندگان، هوش مصنوعی مولد اساساً نحوه ساخت و اجرای برنامه‌ها در Oracle را تغییر می‌دهد. برای مثال، ما دیگر برنامه‌های جدید را در جاوا نمی‌نویسیم. جدید نیست.» در حالی که توسعه جاوا همچنان مورد استفاده قرار می گیرد، برای ساخت برنامه های جدید استفاده نخواهد شد—تولید کد این کار را انجام می دهد. “اگر ما در حال شروع یک پروژه کاملاً جدید هستیم، در حال تولید آن کد هستیم.”

نسل افزوده بازیابی، گام به گام

Oracle از Oracle APEX، کم‌کد و بدون کد سازمانی خود استفاده می‌کند. پلت فرم برنامه، برای تولید بیشتر برنامه های کاربردی جدید اوراکل. الیسون گفت که متدولوژی توسعه برنامه APEX سریع‌تر است، تیم‌های کوچک‌تری را در بر می‌گیرد، و امنیت بیشتری را ارائه می‌کند، بدون ایجاد اشکال امنیتی، و قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می‌دهد و برنامه‌های بدون حالت را با failover خودکار ایجاد می‌کند.

چرا توسعه دهندگان از Confluent برای مدیریت آپاچی کافکا استفاده می کنند؟

الیسون تاکید کرد که هوش مصنوعی زندگی ما را بهتر می کند و نمونه هایی مانند درمان آینده برای همه انواع کووید را ذکر کرد. الیسون پیش‌بینی می‌کند که مسابقه‌ای در سراسر جهان برای ساختن آنچه در آینده خواهد آمد، برای ساختن هوش مصنوعی بهتر و ارائه آینده‌ای بهتر، برگزار شود. او گفت که اوراکل سال هاست که از هوش مصنوعی استفاده می کند، اما هوش مصنوعی مولد متفاوت است. هوش مصنوعی مولد یک انقلاب است. این یک پیشرفت است. این تحول آفرین است.”