۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

به روز رسانی ویژوال استودیو یکپارچه سازی نرم افزاری Copilot را به ارمغان می آورد

با Visual Studio 2022 17.10 Preview 3، GitHub Copilot و GitHub Copilot Chat در یک بسته واحد برای تکمیل کدهای مبتنی بر هوش مصنوعی و توضیحات ترکیب شده‌اند.

با Visual Studio 2022 17.10 Preview 3، GitHub Copilot و GitHub Copilot Chat در یک بسته واحد برای تکمیل کدهای مبتنی بر هوش مصنوعی و توضیحات ترکیب شده‌اند.

با سومین پیش نمایش برنامه ریزی شده Visual Studio 2022 17.10، Microsoft تجربه GitHub Copilot را در IDE “یکپارچه” کرده است، Copilot و Copilot Chat را در یک برنامه افزودنی ترکیب می کند.

۹ آوریل معرفی شد , Visual Studio 2022 17.10 Preview 3 ویژگی های GitHub Copilot و Copilot Chat در یک بسته، نیاز به نصب دو افزونه جداگانه را از بین می برد و تجربه هوش مصنوعی یکپارچه تری را در آینده ارائه می دهد. برنامه‌نویسان می‌توانند اشتراک GitHub Copilot را در github.com فعال کنند.< /a>

استفاده از مدل های یادگیری ماشینی Hugging Face در Azure

GitHub Copilot تکمیل‌های کد، پیشنهادات و حتی کل قطعه‌های کد آگاه از زمینه را ارائه می‌کند، در حالی که گپ گیت‌هاب Copilot، به‌صورت آنلاین در دسترس است، به سؤالات کاربر در مورد کد از جمله مستندات، تعاریف، و توضیحات خطا پاسخ می‌دهد. Copilot Chat همچنین می تواند به نوشتن روش ها کمک کند، کلاس ها و تست های واحد با cتبدیل اعلان ها به کد. مایکروسافت گفت و می تواند یک ویژگی بهینه سازی را در Copilot برای بهبود کیفیت، خوانایی و امنیت کد اعمال کند.

زبان Gleam در اولین نسخه پایدار موجود است

مایکروسافت گفت که GitHub Copilot یک تجربه تعاملی را در سرتاسر ویژوال استودیو، از طریق چت در یک پنجره جداگانه و مستقیماً در کد ارائه می دهد. برای توسعه‌دهندگانی که از Visual Studio 2022 17.10 استفاده می‌کنند، GitHub Copilot مستقیماً به‌عنوان یک مؤلفه توصیه‌شده گنجانده شده است. Visual Studio 2022 17.10 به طور کلی در ماه می در دسترس خواهد بود.

بررسی: YugabyteDB به PostgreSQL افتخار می کند

کاربران ویژوال استودیو می‌توانند در نظرسنجی درباره تجربه Copilot در SurveyMonkey شرکت کنند یا درخواست‌های ویژگی ارسال کنند. در visualstudio.com.